Media en cultuur
Auran
10-07-2021 om 15:18
Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)
Een boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen! Het leukst is om dat met een plaatje van het boek te doen. Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Ik ben benieuwd!
Infobericht: praat hier verder:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu-deel-2#2
Aviendha
21-10-2021 om 14:23
nlies schreef op 20-10-2021 om 23:34:
[..]
vijfde seizoen , zie ik nu dat ik op mijn lijstje wil ik lezen, op hebban heb staan.(Waarom heb ik daar niet eerst gekeken, staat nog een hele lijst)
de andere boeken heb ik al gelezen, al geloof ik niet dat ik het Rad helemaal volbracht heb. Dus ik twijfelde al om daar weer mee te gaan beginnen.
Zal nog eens verder gaan kijken
Het Rad was ook wel echt een flinke kluif. In het midden zakt het erg in. De laatste drie zijn door een andere schrijver voltooid omdat Jordan overleden was, en die zijn weer super spannend.
MildredRatched
21-10-2021 om 19:24
Cala schreef op 21-10-2021 om 11:59:
[..]
A saint from texas en The man who died twice heb ik uit. Ben begonnen in The KIngdom van Jo Nesbo. Moet er nog een beetje inkomen.
En van het weekend krijg ik twee boeken (a deadly education en the last graduate) van Naomi Novik, de auteur van Uprooted/Ontworteld. Dat had meer een sprookjesvibe en deze twee klinken meer als echte fantasy. Ben benieuwd
A deadly education heb ik gelezen en vond ik heel erg goed! Echt een aanrader voor Harry Potter liefhebbers
asjemenou
21-10-2021 om 20:22
Ik ben begonnen in De beller op lijn 4 van J.D. Barker.
Tot nu toe lijkt het een leuk boek, maar heb pas 3 hoofdstukken gelezen.
Fiorah
22-10-2021 om 21:52
MildredRatched schreef op 21-10-2021 om 19:24:
[..]
A deadly education heb ik gelezen en vond ik heel erg goed! Echt een aanrader voor Harry Potter liefhebbers
Vond ik ook!
En wat heb ik nou laatst gelezen wat daar wat van weg had? Iets over een gevangenis? Oh ja, de Genezer van Zalindov.
MildredRatched
23-10-2021 om 09:16
Fiorah schreef op 22-10-2021 om 21:52:
[..]
Vond ik ook!
En wat heb ik nou laatst gelezen wat daar wat van weg had? Iets over een gevangenis? Oh ja, de Genezer van Zalindov.
Klinkt goed! Die zet ik op mijn lijstje
qua dat type boeken vond ik de serie van de verborgen universiteit ook echt een aanrader. Te beginnen met “de erfenis van Richard Grenville”.
Vermakelijk, vlot geschreven en een randje magie. Ik heb ze als luisterboeken geluisterd en dat vond ik heel prettig
MildredRatched
23-10-2021 om 09:17
afgelopen week heb ik “wie niet horen wil” van Nicci French gelezen. Die vond ik vermakelijk en was ik zo doorheen.
kapow
23-10-2021 om 11:24
Net de camino, a deadly education en big little lies op m’n ereader gezet.
Fiorah
23-10-2021 om 12:07
MildredRatched schreef op 23-10-2021 om 09:17:
afgelopen week heb ik “wie niet horen wil” van Nicci French gelezen. Die vond ik vermakelijk en was ik zo doorheen.
Ooh die heb ik als luisterboek. Ik vind sommige dingen nogal ongeloofwaardig, maar ik hou wel van hun boeken.
vrouw92
23-10-2021 om 13:13
Ik ben nu 3 boeken aan het lezen:
Op de e-reader: Wim Hofman methode
Kinderboek: De briefjes van Pelle - Aanrader!
En een boek over beelddenkers op school. Ik werk in het onderwijs en lees vaak vakliteratuur.
Houden jullie je gelezen boeken bij? Ik zit nu op 42 dit jaar. Een record! Nooit las ik meer dan 50 boeken, maar dat gaat dit jaar wel goed komen. Ik hou het bij op goodreads en op Hebban, maar op Hebban staan niet alle boeken.
MildredRatched
23-10-2021 om 14:03
Fiorah schreef op 23-10-2021 om 12:07:
[..]
Ooh die heb ik als luisterboek. Ik vind sommige dingen nogal ongeloofwaardig, maar ik hou wel van hun boeken.
Ja absoluut ongeloofwaardig inderdaad, maar heerlijk om in te verdwijnen
MildredRatched
23-10-2021 om 14:03
vrouw92 schreef op 23-10-2021 om 13:13:
Ik ben nu 3 boeken aan het lezen:
Op de e-reader: Wim Hofman methode
Kinderboek: De briefjes van Pelle - Aanrader!
En een boek over beelddenkers op school. Ik werk in het onderwijs en lees vaak vakliteratuur.
Houden jullie je gelezen boeken bij? Ik zit nu op 42 dit jaar. Een record! Nooit las ik meer dan 50 boeken, maar dat gaat dit jaar wel goed komen. Ik hou het bij op goodreads en op Hebban, maar op Hebban staan niet alle boeken.
Ja ik hou mijn gelezen boeken bij op goodreads en doe mee aan diverse challenges. Ik heb dit jaar een doel voor 150 boeken en dat ga ik makkelijk halen. Ik lees snel en veel
vrouw92
23-10-2021 om 15:03
MildredRatched schreef op 23-10-2021 om 14:03:
[..]
Ja ik hou mijn gelezen boeken bij op goodreads en doe mee aan diverse challenges. Ik heb dit jaar een doel voor 150 boeken en dat ga ik makkelijk halen. Ik lees snel en veel
![]()
Wow, 150! Dat zijn er heel veel, tof! Ik volg graag boekenliefhebbers, dus als er forummers zijn die hun account willen delen hoor ik graag, dan deel ik ook de mijne. Koop je alle boeken nieuw of is de bibliotheek favoriet?
Lali
23-10-2021 om 18:55
Ik heb net Tot snel! van Beath O'Leary uitgelezen. Heerlijk ontspannende roman over een kleindochter en haar oma die tijdelijk van leven ruilen. Aanrader!
Dolfje
23-10-2021 om 18:56
Ik hou het ook bij op Hebban en ook op Pinterest maak ik per jaar een bord. Als ik tenminste niet vergeet het erop te zetten.