Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Momenteel luister ik Middernachtbibliotheek van Matt Haig. Ik vind het fascinerend en ik snap de hype wel

verder lees ik momenteel Panic Room van Robert Goddard. Vind ik wel aardig, niet zo bijzonder

ik heb ik ben pelgrim uit. Het was leuk, maar niet fantastisch (4/5).
Het verhaal was spannend en knap geschreven, maar bevatte talloze opmerkingen als "we hadden beter moeten weten..." en "had ik dat detail maar niet over het hoofd gezien...." waarschijnlijk om de spanning te verhogen maar het werd ronduit irritant. En de hoofdpersoon was een soort flawless superman, dat vind ik ongeloofwaardig. 

nu ga ik harry potter voor de zoveelste keer herlezen

Ik heb De dochter van Joop Ter Heul, nog eens gelezen.
Is nog best leesbaar al is het van ergens net voor of na de oorlog geschreven.
Hoewel de jeugd van nu echt niet zal snappen door de wekelijkse Holland got Talent en al dat soort gedoe, waarom Joop van haar vader niet zomaar openbaar in een zaal mocht optreden. 

Aviendha schreef op 05-10-2021 om 21:59:

nu ga ik harry potter voor de zoveelste keer herlezen

harry potter verveelt nooit heb ik tijdens mijn revalidatie ook opnieuw gelezen, 

luister nu naar : een nieuw leven van Diney Costeloe 

PriceyRook54

PriceyRook54

06-10-2021 om 10:48

Grappig ik vond I am pelgrim echt geweldig, is al jaren geleden trouwens. En Harry Potter vind ik stom, dus laten wij maar geen leeslijstjes uitwisselen Aviendha 

Ik ben nog steeds in Celeste Ng bezig (Wat ik nooit eerder heb gezegd), 't gaat, mooi boek, maar 't gaat lichtelijk moeizaam zeg maar. Maar dat ligt aan mijzelf, weinig leestijd momenteel en in bed ben ik vaak te moe om het goed op te nemen.

Ik ben begonnen in de Schuld serie van Sanne van Ooijen. 
Ben verbaasd hoe snel ik daar doorheen vlieg. 

Het is vandaag echt leesweer, lekker op de bank met een dekentje en een beker thee maar ja ik moet straks weer werken. 

Dolfje schreef op 06-10-2021 om 13:08:

Het is vandaag echt leesweer, lekker op de bank met een dekentje en een beker thee maar ja ik moet straks weer werken.

Jaaaa.. helaas, ik moet ook werken.

Maar ik ga tussendoor wel even een uurtje op de bank kruipen hoor. Gewoon omdat het kan, en omdat het rustig is en ik al mijn werk al bijna klaar heb

Ik had net ook even pauze thuis dus ook zitten lezen. Wat het nu nog moeilijker maakt om er weer door te gaan 

Dolfje schreef op 06-10-2021 om 13:25:

Ik had net ook even pauze thuis dus ook zitten lezen. Wat het nu nog moeilijker maakt om er weer door te gaan

Dat is waar 


Voor mij is het altijd leesweer  Vooral buiten op mijn ligbedje in de zon, maar met dekentje op de bank is idd ook fijn!

Ik lees nu Revolusi.

Cookielover schreef op 06-10-2021 om 14:06:

Voor mij is het altijd leesweer Vooral buiten op mijn ligbedje in de zon, maar met dekentje op de bank is idd ook fijn!

Dat is ook zo 

Help ik ben in Orakel begonnen maar ik krijg het nooit uit binnen de 6 dagen en waarin het weer naar de bieb moet... en het heeft me gegrepen, brrr.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.