Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Grindelwald schreef op 05-05-2025 om 18:34:

[..]

Dat boek heb ik ook gelezen. Inderdaad af en toe huilen. Maar het gaf ook troost ergens. Je bent niet alleen met dit verdriet.

Precies wat je zegt, en het is ook niet te zwaar ofzo. Heel fijn om te lezen nu.

De doorstart in Frankrijk is uit, Eens kijken wat het nu wordt, met de temperatuur van nu zou je bijna een kerstverhaal uitkiezen

nlies schreef op 05-05-2025 om 21:19:

De doorstart in Frankrijk is uit, Eens kijken wat het nu wordt, met de temperatuur van nu zou je bijna een kerstverhaal uitkiezen

Heb vanmiddag de Kerstboom opgezet😂

Ik lees Alleen van Tim Voors. Ik zit helemaal in de fiets- en wandelboeken.

Heb vanmiddag de Kerstboom opgezet😂

Ik de thermostaat wat hoger 

The Shadow of What Was Lost van James Islington is uit. Deel twee ligt al klaar, maar even iets ter afwisseling omdat ze zo dik zijn. Dus nu lees ik The Polar Bear Explorers' Club van Alex Bell. Het is eigenlijk een kinderboek, maar het is heel leuk en valt mee hoe kinderlijk het is. 

ik lees/luister momenteel 3 thrillers door elkaar heen

de laatste steen van M.J arlidge

moorddeal van Steve Cavanagh 
(aanrader, hoewel ik zijn Eddie Flynn reeks wel beter vind) 

de laatste die sterft van Helen Fields

Allemaal goede boeken, maar wel een beetje veel van hetzelfde nu.

ik ben begonnen in The curse of Chalion van Lois McMaster Bujold, een fantasyboek met een verrassende hoofdpersoon, namelijk een getraumatiseerde ex-soldaat. Erg mooi tot nu toe.

MildredRatched schreef op 06-05-2025 om 11:49:

ik lees/luister momenteel 3 thrillers door elkaar heen

de laatste steen van M.J arlidge

moorddeal van Steve Cavanagh
(aanrader, hoewel ik zijn Eddie Flynn reeks wel beter vind)

de laatste die sterft van Helen Fields

Allemaal goede boeken, maar wel een beetje veel van hetzelfde nu.

Raak je dan niet in de war? Vooral omdat het allemaal thrillers zijn. 

Ik lees ook wel eens 2 boeken maar dan verschillende genres. Nu lees ik bv. naast Catharina (WOII) ook De Nanny van Nelle Lamarr (thriller). Allebei de moeite waard!

Maheiden schreef op 07-05-2025 om 16:05:

[..]

Raak je dan niet in de war? Vooral omdat het allemaal thrillers zijn.

Ik lees ook wel eens 2 boeken maar dan verschillende genres. Nu lees ik bv. naast Catharina (WOII) ook De Nanny van Nelle Lamarr (thriller). Allebei de moeite waard!

Ja dat had ik nu wel een beetje! Meestal heb ik inderdaad wat afwisselende genres en dan gaat het makkelijker. Gauw doorlezen en weer wat anders uitzoeken

Vandaag heb ik Anders van Anita Terpstra gelezen. Spannend tot het einde!
En nu begonnen in Het Zoutpad van Raynor Winn. Ga binnenkort naar de verfilming, maar dan wil ik wel het boek gelezen hebben.

Het Stravinsky-spel, van Arthur Japin Ik heb het sneller uitgelezen dan dat ik hier gemeld heb dat ik het aan het lezen was. Goed boek, daarom had ik ook geen tijd het eerder te melden

Ik lees nu Daten is k*t van Laura de Hoog, lees hierna meteen door in Daten is nog steeds k*t..
Ondanks dat ik zelf nooit gedate heb vind ik het wel grappig. Ik ken haar van Tiktok en hoor het haar gewoon vertellen.

ik ben nu bezig in Zwijg als het graf van Carla Kovach. 
deel zoveel uit de Gina Harte serie.

ik lees ontzettend veel, zeker nu ik een weekje vrij had. Ik merk dat ik last van mijn nek en schouders krijg. Hebben jullie daar ook last van? 

Dolfje schreef op 10-05-2025 om 06:29:

Ik lees nu Daten is k*t van Laura de Hoog, lees hierna meteen door in Daten is nog steeds k*t..
Ondanks dat ik zelf nooit gedate heb vind ik het wel grappig. Ik ken haar van Tiktok en hoor het haar gewoon vertellen.

Die boeken zijn hilarisch. Ik volg haar op instagram. Leuke vrouw.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.