Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2


Ik ben begonnen in de boeken (ja meervoud want op vakantie  ) van Lisa Gardner. 

- bloedbruiloft
- als je me ziet
- doodverklaard 

En heb er nog een paar op mijn ereader gezet. Ik moet zeggen dat de boeken goed bevallen. Prettige schrijfstijl en boeiend/spannend tot het einde. 

’ Toen de wereld brak’ van John Boyne. Spannend. Aangrijpend. Verrassend slot. 

Ik lees nu De laatste duivel die sterft, van Richard Osman. Is al deel 3 van De moordclub (op donderdag) Is wel het beste deel van de serie, Er zijn wat doden ja, en veel humor en ook wat serieus er doorheen

Miraval schreef op 17-05-2024 om 19:41:

Ik ben begonnen in de boeken (ja meervoud want op vakantie ) van Lisa Gardner.

- bloedbruiloft
- als je me ziet
- doodverklaard

En heb er nog een paar op mijn ereader gezet. Ik moet zeggen dat de boeken goed bevallen. Prettige schrijfstijl en boeiend/spannend tot het einde.

Lees je dan drie boeken tegelijk?

Beterlaat2021! schreef op 18-05-2024 om 11:27:

[..]

Lees je dan drie boeken tegelijk?

Haha nee heb ze 1 voor 1 gelezen. Meerdere boeken tegelijk kan ik niet. Maar deze schrijfster is tot nu toe voor mij heel positief dus vandaar meerdere boeken van haar. 

Miraval schreef op 17-05-2024 om 19:41:

Ik ben begonnen in de boeken (ja meervoud want op vakantie ) van Lisa Gardner.

- bloedbruiloft
- als je me ziet
- doodverklaard

En heb er nog een paar op mijn ereader gezet. Ik moet zeggen dat de boeken goed bevallen. Prettige schrijfstijl en boeiend/spannend tot het einde.

Had al eens n boek van haar gelezen wat mij prima bevallen is .maar door de hoeveelheid boeken die ik lees is ze n beetje vergeten door mij .dus bedankt bij deze .😀

Ik heb 'Empire of Storms' van the Throne of Glass-serie uit. Mwah 3,5 Sterren, ik vond het tempo en de spanningsopbouw niet zo sterk. Het verhaal boeide me minder dan het vorige deel. Maar wel een okay-ish vervolg. Ook had ik van een ander karakter wat meer verwacht. Ben benieuwd naar 'Tower of Dawn'. Deze ga ik in combinatie met het audioboek lezen. Daarna door naar het laatste deel van de serie: 'Kingdom of Ash'.

Tussendoor nog 2 boeken uit: 'Feel Good Productivity' - Ali Abdaal en 'Atomic Habits'- James Clear. Beide fijne praktische boeken , 5 sterren, goede schrijvers en de tips kwamen me erg goed van pas.

Ik lees nu De Schaduwlelie van Johanna Mo, aan begonnen wegens veel lovende dingen die ik gelezen had. Moest er wel even inkomen, vooral omdat het al deel 2 lijkt te zijn, en er veel uit het verleden opgehaald wordt. Maar nu wordt het spannend

Ik lees Je bent prachtig van Ann Napolitano.
Maar het valt me nogal tegen. Het verhaal sleept zich voort en er gebeurt weinig boeiends eigenlijk. Ben al wel op 1/3 dus ga het wel uitlezen
 Maar ondertussen begin ik naast dat boek wel aan iets anders ernaast. The Kill list  van Nadine Mastheson.  die is net uit. En vond het vorige deel (de stille kamer) zo goed dat ik deze Maar gekocht heb en in het Engels ga lezen. 

Ik heb Stranded van Sarah Goodwin uitgelezen.
Zo goed zeg! Spannend! 
Het verhaal liep ook anders dan ik verwachtte. Ik kon me helemaal inleven in het hoofdpersonage, echt goed geschreven. Een aanrader! 

FarFarAway schreef op 25-05-2024 om 10:47:

Ik heb Stranded van Sarah Goodwin uitgelezen.
Zo goed zeg! Spannend!
Het verhaal liep ook anders dan ik verwachtte. Ik kon me helemaal inleven in het hoofdpersonage, echt goed geschreven. Een aanrader!

Oh die heb ik toevallig net gedownload op Storytel! 

Ik las Gesprekken met vrienden van Sally Rooney, knap geschreven! En nu lees ik Laat de wereld achter van Rumaan Alam.

FarFarAway schreef op 25-05-2024 om 10:47:

Ik heb Stranded van Sarah Goodwin uitgelezen.
Zo goed zeg! Spannend!
Het verhaal liep ook anders dan ik verwachtte. Ik kon me helemaal inleven in het hoofdpersonage, echt goed geschreven. Een aanrader!

Ja ik vind dat echt één van de beste boeken  in het genre. Onheilspellend. Geen normale dertien  in dozijn thriller.t

Zou me niets verbazen als dat een keer een netflix miniserie wordt.

FarFarAway schreef op 25-05-2024 om 10:47:

Ik heb Stranded van Sarah Goodwin uitgelezen.
Zo goed zeg! Spannend!
Het verhaal liep ook anders dan ik verwachtte. Ik kon me helemaal inleven in het hoofdpersonage, echt goed geschreven. Een aanrader!

Ik heb dit boek een tijd terug gelezen. Zeker een aanrader. 

FarFarAway schreef op 25-05-2024 om 10:47:

Ik heb Stranded van Sarah Goodwin uitgelezen.
Zo goed zeg! Spannend!
Het verhaal liep ook anders dan ik verwachtte. Ik kon me helemaal inleven in het hoofdpersonage, echt goed geschreven. Een aanrader!

Die heb ik ook gelezen. Erg spannend en beklemmende sfeer. 


Ohh leuk, die gaat op mijn lijstje! Ik bedacht me laatst nog dat ik verhalen het leukste vind, als het gaat over een groepje mensen die op een afgelegen plek zijn en er een moord gepleegd wordt. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.