Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
MildredRatched
26-01-2023 om 21:13
ik lees altijd meerdere boeken tegelijk. 1 fysiek boek, 1 luisterboek, 1 ereader boek en 1 boek wat ik samenlees met mijn partner. Meestal probeer ik dan wel te wisselen met genres, anders is het te verwarrend
MildredRatched
26-01-2023 om 22:23
Moosey schreef op 26-01-2023 om 21:56:
Hoe lees je samen met je partner, Mildred? Lezen jullie elkaar voor?
Klopt! Dat doen we nu een jaar ongeveer, we zijn nu in ons 8e boek bezig. Heel gezellig vind ik het
weneri
26-01-2023 om 22:31
Dat klinkt gezellig, samen met partner lezen, mijn man leest niet, dus dat gaat hier niet gebeuren hahaha.
Knap trouwens dat jullie meerdere boeken tegelijk lezen, dat kan ik echt niet.
De Loes den Hollander (naaktportret) waarin ik gisteren ben begonnen, leest al een speer. Ben heel benieuwd hoe het allemaal in elkaar steekt en af gaat lopen. Ik vermoed dit boek morgen wel al uit te lezen.
alhambra
26-01-2023 om 22:35
MildredRatched schreef op 26-01-2023 om 22:23:
[..]
Klopt! Dat doen we nu een jaar ongeveer, we zijn nu in ons 8e boek bezig. Heel gezellig vind ik het
![]()
Echte liefde!
Rogue
26-01-2023 om 22:52
ik ben inmiddels 3 boeken verder denk ik..
Maan is inmiddels uit 🤧
en heb tussendoor: hier ben je veilig - Kirsten Harmel
De geheimen van de kostschool-Lucinda Riley loei spannend en mede dankzij het voorwoord was ik al meteen in tranen
een nieuw begin- Santa Montifoire meh vond het vorige deel leuker
heb alleen nog : mijn moeders dochter- Katharine Mcmahon twijfel of ik nog ermee door ga
nlies
26-01-2023 om 23:22
O 3 boeken lukt mij ook wel. Heb het schot dat niemand raakte uit intussen. Was wel grappig, hier en daar wat over de top. nu een volgende kiezen uit wat ik heb liggen
amarna
27-01-2023 om 10:35
Ik lees meestal 2 boeken tegelijk.
Een thriller en een columnbundel.
Ben nu bezig in de columnbundel "Rotterdam, een ode aan inefficientie" van Arjen van Veelen. Voor Rotterdammers echt een aanrader!
Dolfje
27-01-2023 om 11:52
Ik ben begonnen in Bij jou ben ik echt van Gaby Rasters. Zat bij bookchoice.
Ter afwisseling met het boek van Gwen van Poorten. Dat kan ik wel een fictie en non-fictie boek afwisselend lezen en dan ligt er op de wc ook nog de laatste Linda maar een derde boek wat ook een roman is gaat niet.
Tover-Feetje
27-01-2023 om 22:36
De verdediging van Steve Cavanagh uit.
Een spannend en goed uitgewerkt verhaal.
Het is niet een boek dat onder je huid kruipt (althans niet bij mij) meer een rechttoe rechtaan verhaal met actie, wat ook wel eens leuk is.
Nu Jij Alleen van Ninni Schulman.
Fiorah
28-01-2023 om 11:44
Ik heb 1 van de 3 boeken uit, namelijk Is dit uw werk van Maurits Knegt, die samen met zijn vrouw een schoonmaakbedrijf heeft en (onder andere) plaatsen schoonmaakt waar mensen zijn gestorven.
Dolfje
28-01-2023 om 11:57
Nou ff niks want mijn kobo nia van nog geen 2 maanden oud is alweer voor de tweede keer vastgelopen. Prul is het want uiteindelijk de boel kunnen herstarten maar nu staat er dus geen boek meer op.
Fiorah
28-01-2023 om 12:00
Wisten jullie (niet e-book lezers) dat je overal in Nederland boeken kunt lenen in de bibliotheek en die bij je eigen bieb weer terug kunt brengen? Dus je kunt bij wijze van bij de bieb in de stad waar je een dagje op familiebezoek bent een boek lenen, dat mee naar huis nemen en thuis weer inleveren. Maar op vakantie werkt het dus ook!