Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Meisje zonder leugens, van Michael Robotham is uit. En nu wil ik het volgende deel, maar dat is nog niet op de bieb te krijgen. Dus eerst zijn andere boeken maar

Regendrup.

Regendrup.

22-01-2023 om 14:28 Topicstarter

Net Als ik terugkom uit, van Marco Balzano. Was een cadeautje, las gemakkelijk en interessant onderwerp. Eind vond ik echter wat mwah. 

kapow schreef op 21-01-2023 om 10:45:

Ik ben begonnen in De Vreemde van Harlan Coben. M’n eerste boek van deze schrijver.

Uit. Ik weet het niet, het pakte me niet echt. 

kapow schreef op 23-01-2023 om 11:15:

[..]

Uit. Ik weet het niet, het pakte me niet echt.

Jammer, misschien dat een andere titel van hem je wel bevalt? Ik lees hem graag.

Ik ben halverwege de verhalenbundel van Záfon. Mooi geschreven maar ik vind het geen aanrader. Ik ga hem uitlezen maar het voelt een beetje als huiswerk.

Om wat gemakkelijks te lezen te hebben,  bijvoorbeeld op de fiets bij de fitness, ben ik nu begonnen in De verbanning - John Grisham. Het leest lekker weg.

alhambra schreef op 23-01-2023 om 19:52:

[..]

Jammer, misschien dat een andere titel van hem je wel bevalt? Ik lees hem graag.

Ik ben halverwege de verhalenbundel van Záfon. Mooi geschreven maar ik vind het geen aanrader. Ik ga hem uitlezen maar het voelt een beetje als huiswerk.

Om wat gemakkelijks te lezen te hebben, bijvoorbeeld op de fiets bij de fitness, ben ik nu begonnen in De verbanning - John Grisham. Het leest lekker weg.

Ik ga zeker nog een ander boek van hem proberen. Er stonden wat titels op Goodreads die me wel aanspraken. 

Hahaa lezen tijdens cardio doe ik ook vaak. Of een luisterboek.

Gisteren begonnen in “die nacht verdween ze” van Lisa Jewell. 

Even geen roman voor mij maar Voeten in het stopcontact van Gwen van Poorten.

Dolfje schreef op 25-01-2023 om 08:19:

Even geen roman voor mij maar Voeten in het stopcontact van Gwen van Poorten.

Die staat ook nog op mijn 'wil ik lezen' lijst.

Ben nu bezig met Nooit meer hetzelfde van Susan Muskee

papadag van Jet van Vuuren is uit, ik moest er even inkomen, maar het eind las lekker vlot weg. Heb het boek 4 sterren gegeven. 

Ik ga nu beginnen in naaktportret van Loes den Hollander.

Ik lees nu, Het schot dat niemand raakte, van Richard Osman. Lekker kneuterig

Ik word gek, ik lees drie boeken tegelijk en zit nergens echt lekker in.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

26-01-2023 om 12:31

Fiorah schreef op 26-01-2023 om 11:56:

Dit had ik kunnen schrijven! behalve dat ik er twee lees en één luister, en allemaal spreken ze me wel aan, maar niet fantastisch.

Ik luister Gestrand van Sarah Goodwin. Leuk, maar ik moet nog 7 uur en da's best lang.

En ik lees Madame Bovary, om ook eens een klassieker te lezen. Die had ik, op papier dus, al in de kast staan. Maar dat leest niet fijn in bed, dus op mijn e-reader ben ik bezig in Frozen Out van Quention Bates. En dat pakt me ook niet echt.

Regendrup.

Regendrup.

26-01-2023 om 12:32 Topicstarter

Fiorah schreef op 26-01-2023 om 11:56:

Ik kom ook nergens in! Irriteert me mateloos haha. Hoop dat ik vandaag wel nog een goed boek kan uitkiezen.

Wandelvrouwtje schreef op 26-01-2023 om 12:31:

[..]

Dit had ik kunnen schrijven! behalve dat ik er twee lees en één luister, en allemaal spreken ze me wel aan, maar niet fantastisch.

Ik luister Gestrand van Sarah Goodwin. Leuk, maar ik moet nog 7 uur en da's best lang.

En ik lees Madame Bovary, om ook eens een klassieker te lezen. Die had ik, op papier dus, al in de kast staan. Maar dat leest niet fijn in bed, dus op mijn e-reader ben ik bezig in Frozen Out van Quention Bates. En dat pakt me ook niet echt.

Oh ja ik luister er ook nog 1 😂. Maar dat is in de auto en dat is goed te doen.

Ergens wel fijn dat jullie het herkennen... meestal moet ik dan of gewoon even doorzetten met iets dat je niet echt pakt, maar dan ben ik er wel doorheen, want als ik weer wat nieuws begin pakt dat meestal ook niet lekker. Maar ik ga niet doorzetten met iets dat ik echt niks vind, want dat vind ik echt zonde van mijn energie.

ik ben bezig in De olijfboom - Lucinda Riley. Leest heerlijk. En even fijn na Stephen King en Thomas Olde Heuvelt 

Ik lees bij voorkeur een thriller als enige boek. Tussen de thrillers door een ander genre. Voor het slapen gaan beperk ik me tot tijdschriften.  Drie boeken tegelijk, dat is niets voor mij.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.