Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

maheiden en jeetjemina .bedankt🌷

lientje69 schreef op 09-08-2026 om 21:15:

Ik heb net de kamergenoot van Cris Carter uit. Pittige scènes wel maar leuk en spannend boek om te lezen. Bij sommige beschrijvingen moet je even je beelddenken uitschakelen .Althans, dat geef ik als tip mee.

Heb je de Beller van Chris Carter ook gelezen?.die is echt gruwelijk ook zeker niet bij gaan beeld denken .

joky schreef op 09-08-2026 om 22:03:

[..]

Heb je de Beller van Chris Carter ook gelezen?.die is echt gruwelijk ook zeker niet bij gaan beeld denken .

Nee  dit was voor het eerst dat ik iets van Cris Carter las. Had hem als cadeau voor moederdag van mijn dochter gekregen 

Chris Carter heb ik nu een paar keer een boek van gelezen maar niet achter elkaar. Ik lees veel thrillers maar hij schrijft behoorlijk heftig. Sommige bladzijden scan ik alleen.....

Ik zit even naar Chris Carter te kijken. Zie allemaal “Robert Hunter” boeken met een nummer erachter. Is dat 1 serie die je op volgorde moet lezen?

BlairW schreef op 09-08-2026 om 22:51:

Ik zit even naar Chris Carter te kijken. Zie allemaal “Robert Hunter” boeken met een nummer erachter. Is dat 1 serie die je op volgorde moet lezen?

Opzich een serie maar ik heb ze door elkaar gelezen. De Beller grijpt wel terug op een oude zaak maar zonder dat boek gelezen te hebben, begreep ik het toch.

De Beller is de eerste die ik van Carter gelezen heb.maar die was zo heftig dat ik even op feel good boekeen ben over gegaan.

joky schreef op 09-08-2026 om 23:04:

De Beller is de eerste die ik van Carter gelezen heb.maar die was zo heftig dat ik even op feel good boekeen ben over gegaan. De Kamergenoot heb ik in mijn bezit daar moet ik nog in beginnen.

Denk dat ik dat nu wel weer aan kan.☺️

ik lees nu niks, 8 nieuwe boeken van bookchoise, en ze trekken me niet.. Help!!

Maheiden schreef op 09-08-2026 om 22:55:

[..]

Opzich een serie maar ik heb ze door elkaar gelezen. De Beller grijpt wel terug op een oude zaak maar zonder dat boek gelezen te hebben, begreep ik het toch.

Oké, thanks! Ik ga er eens 1 kopen via vinted denk ik. Ben wel nieuwsgierig geworden na jullie verhalen 😁 ik hou wel van een goede thriller. Ben gek op Mo Hayder en Tess Gerritsen, dus dit spreekt me ook wel aan.

joky schreef op 09-08-2026 om 23:04:

De Beller is de eerste die ik van Carter gelezen heb.maar die was zo heftig dat ik even op feel good boekeen ben over gegaan.

Ik heb daar nooit zo’n last van, maar heb toevallig laatst wel wat feel good boeken gekocht. 1 Van pumpkin spice cafe. Heb hem alleen nu niet mee op vakantie en thuis lees ik niet zo veel. Maar het ziet er uit als een boek dat je wil lezen bij de open haard (die ik niet heb) op een koude, gure dag waarbij de regen tegen de ramen slaat, kop thee erbij en op de bank onder een dekentje (want koud, aangezien het haardvuur van Netflix komt) 🥰

BlairW schreef op 10-08-2026 om 08:03:

[..]

Ik heb daar nooit zo’n last van, maar heb toevallig laatst wel wat feel good boeken gekocht. 1 Van pumpkin spice cafe. Heb hem alleen nu niet mee op vakantie en thuis lees ik niet zo veel. Maar het ziet er uit als een boek dat je wil lezen bij de open haard (die ik niet heb) op een koude, gure dag waarbij de regen tegen de ramen slaat, kop thee erbij en op de bank onder een dekentje (want koud, aangezien het haardvuur van Netflix komt) 🥰

ik weet niet hoe een boek er dan uit moet zien..

Maar zelf vind ik het fijn om met dit weer thrillers te lezen die spelen in de poolgebieden of op Ijsland of zo. En rond kerst een fijne zonnige Linda van Rijn op een Caribisch eiland.

Hier eindelijk wat verder in Contrapunt, ik geloof dat ik het boek vooralsnog vooral knap vind qua opbouw. Misschien wordt mijn mening uitgebreider dan dat.

Overigens wel een heel foute topic, deze draad, want mijn wishlist wordt alleen maar langer  

Ik luister naar Nog net niet dood van Holly Jackson. Een thriller/detective. Beetje young adult gehalte wel. Heb ook andere boeken van deze schrijver gelezen. Vind het leuk en vermakelijk ondanks dat alles zo onwaarschijnlijk is. Leest/luistert makkelijk weg.

nlies schreef op 09-08-2026 om 23:47:

ik lees nu niks, 8 nieuwe boeken van bookchoise, en ze trekken me niet.. Help!!

Onze lichte jaren kan ik je toch wel aanraden!

Lali schreef op 10-08-2026 om 16:28:

[..]

Onze lichte jaren kan ik je toch wel aanraden!

Een van de beste boeken in jaren gelezen die. Echt een aanrader!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.