Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Jeetjemina
28-06-2026 om 16:34
De indringer van Freida McFadden uit. Fijn leesbaar boek, met verrassende twists erin.
Volgende boek wordt De scheiding van dezelfde auteur. Daarna moet ik beide boeken weer inleveren in de bieb. En dan ga ik eens kijken welk titels ik in de vakantie ga lezen, zin in!
Bellebelle
28-06-2026 om 19:25
Fiorah schreef op 20-06-2026 om 19:34:
Oh LouLou, ik ben heel benieuwd hoe Yesteryear is. Ik ben aan het wachten tot hij vertaald uitkomt. Ik heb begin dit jaar 4 Engelstalige boeken gekocht en die heb ik allemaal nog niet gelezen dus ik mag van mezelf even geen Engelstalig kopen.
Dankzij dit topic ben ik er ook in begonnen. Ik weet nog niet wat ik nou van het boek vind, maar nu wil ik ‘m ook uitlezen.
April2021
28-06-2026 om 23:39
TineWinkel schreef op 28-06-2026 om 12:53:
De Amerikaanse prinses, van Annejet van der Zijl. n Biografie. Heel erg buiten mijn gebruikelijke genre (vnl (literaire( thrillers), maar heel plezierig om te lezen
Ik heb deze al heel lang in huis. Toch maar eens aan beginnen!
nlies
29-06-2026 om 00:07
Ik lees nu: De geur van appelbloesem, van Karin de graaf. Tot nu toe leest hel lekker weg, maar kan even goed dat ik het over een half uur zat ben.
De man van glas, was spannend
Boekenuil
29-06-2026 om 06:55
Ik lees nu drie boeken: Mensen als zonnen en mensen als manen, van Xillan Macrooy, heel mooi boek.
Scheuren in de hemel, van Anne-Gine Goemans, bevalt ook goed.
En tot slot: Het gezoem van bijna alles, van Coco Schrijber. Ik kom wat moeilijker door dit derde boek heen. Het is zeker geen slecht boek maar wel een beetje vaag af en toe.
Maheiden
29-06-2026 om 20:38
Ik kijk nu Kastanjenmanden seizoen 2 naar het boek Koekoeksjong van Soren Sveistrup. Maar er zit wel een groot verschil in met het boek deze keer! Erg onverwacht....