Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Loulou39
25-05-2026 om 19:11
Ik ben nu in “De ex” van Freida McFadden bezig, ik vind het een klein beetje tegenvallen, ik erger me ook een beetje aan de hoofdpersonen (dat heb ik wel vaker bij haar boeken), al ben ik nu bij een plottwist waardoor ik erg nieuwsgierig ben naar het einde 😁.
Vanmiddag zag ik onderweg naar huis “Het grote ontprikkelboek” van Brankele Frank in een studentenappartement liggen en nu net las ik in de Linda een interview met de schrijfster. Het gaat over overprikkeld zijn en of dat echt bestaat, geschreven door o.a. wetenschappers. Toch maar even gedownload in Kobo, misschien leuk lezen naast de boeken die ik echt leuk vind 😇😁.
Fiorah
25-05-2026 om 19:54
Lali schreef op 25-05-2026 om 18:51:
Ik heb net Kleine brandjes overal van Celeste Ng gelezen. Wat een heerlijk boek.
Aangeraden door de Reese Whitherspoon Book Club. Te vinden in Kobo Plus.
Deze heb ik ook gelezen! En Wat ik nooit eerder heb gezegd ook, hoewel ik me daar helemaal niks meer van herinner. Allebei heb ik 4 sterren gegeven.
Loulou39
25-05-2026 om 19:59
Fiorah schreef op 25-05-2026 om 19:54:
[..]
Deze heb ik ook gelezen! En Wat ik nooit eerder heb gezegd ook, hoewel ik me daar helemaal niks meer van herinner. Allebei heb ik 4 sterren gegeven.
Ik herinner me van “Kleine brandjes…” ook niets meer😅, behalve dat ik het heel goed vond en dat het indruk op me heeft gemaakt.
Fiorah
25-05-2026 om 20:51
Ik heb dit echt zo vaak. Dan geef ik iemand een boekentip, "Waar gaat het over?" "Uhhh ja er was iets met iemand en er kwam een hond in voor en iemand werd verliefd of er ging iemand dood of zo, maar echt het was zo mooi, je moet het echt lezen!!!"
nlies
25-05-2026 om 21:27
Fiorah schreef op 25-05-2026 om 20:51:
Ik heb dit echt zo vaak. Dan geef ik iemand een boekentip, "Waar gaat het over?" "Uhhh ja er was iets met iemand en er kwam een hond in voor en iemand werd verliefd of er ging iemand dood of zo, maar echt het was zo mooi, je moet het echt lezen!!!"
heb ik ook vaak, vooral als ik op de Hebbanlijst "wil ik lezen" titels van boeken uit een serie zie: Huh heb ik die vorige delen echt gelezen, waar gingen die over
Loulou39
25-05-2026 om 21:31
Fiorah schreef op 25-05-2026 om 20:51:
Ik ook 😁.
Maar ook als ik voor mezelf twijfel of ik een boek heb gelezen. Dan lees ik de beschrijving, en dan denk ik geen idee!!
Of het komt me juist bekend voor, maar dan weet ik niet meer of ik het boek of alleen de omschrijving destijds heb gelezen 😂.
Daarom vind ik de topics op dit forum met al mijn jaarlijkse overzichten ook zo handig 😁.