Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Nu lees ik haar huishoudster van Samantha Hayes. Erg in de stijl van Freida McFadden dus niet heel origineel. Maar toch leest het net zo lekker en vlot. 

Maheiden schreef op 25-01-2026 om 17:13:

Nu lees ik haar huishoudster van Samantha Hayes. Erg in de stijl van Freida McFadden dus niet heel origineel. Maar toch leest het net zo lekker en vlot.

Die staat ook op mijn lijstje, maar ik wacht tot het boek in Kobo Plus te lezen is.

Ik ben net begonnen in Het perfecte huwelijk van Jeneva Rose, lekker geschreven en ik kan het niet wegleggen, aanrader tot nu toe.

Ik heb The Isles of the Gods van Amie Kaufman uit en ga deel 2 zeker lezen binnenkort. Ik lees nu The Shadow Cabinet van Juno Dawson.

Loulou39 schreef op 25-01-2026 om 17:49:

[..]

Die staat ook op mijn lijstje, maar ik wacht tot het boek in Kobo Plus te lezen is.

Ik ben net begonnen in Het perfecte huwelijk van Jeneva Rose, lekker geschreven en ik kan het niet wegleggen, aanrader tot nu toe.

Die heb ik nu op mijn lijstje gezet: dank! 

Heb van mijn vroegere franse buurvrouw een grote tas boeken in het frans gekregen. Allemaal geschrwven door Danielle Steel. Mijn frans is knudde....maar nu ik even niet mag werken, vind ik het wel leuk om er mee bezig te gaan. Heb 15 boeken te gaan.....

Toevallig lees ik nu de Affaire van Danielle Steel. Af en toe vind ik haar boeken wel leuk. Iedereen is beeldschoon, heeft een flitsende carrière, prachtig huis enzovoort. Het leest lekker makkelijk weg.

Leni Saris  las ik vroeger vind ik net de Nederlandse Danielle Steel.

Afgelopen weekend Jaimy van Joep Scheepers geluisterd op Podimo. Indrukwekkend verhaal  het gaat over de inmiddels overleden Jaimy Vanenburg. Ben er stil van... brengt ook een hoop herinneringen boven van ziekte en overlijden van mijn eigen broer.

Nu begonnen in Wedding peope  van Alison Espach. Heerlijk boek. Aanrader

ik luister naar krijg je wel van Jane Fallon. Ik vind vrijwel al haar boeken vermakelijk en lekker weg lezen of luisteren

De Camino door Anya Niewierra
Spannend en leest wel redelijk vlot weg.

Ik luister naar De kraanvogels vliegen naar het zuiden. Ik vind het tot nu toe een mooi en ontroerend boek. 

Weet niet of het zo blijft maar inmiddels begonnen en ik zat er meteen goed in. 

De duik van Sara Ochs. Ik zie dat er meerdere thrillers zijn met deze titel en zo voelt deze ook wel. Prima maar wel wat doorsnee

Loulou39 schreef op 25-01-2026 om 17:49:

[..]

Dit boek uitgelezen en ik ben gisteravond meteen begonnen in De perfecte scheiding van dezelfde schrijfster. Het hoeft niet na het eerste boek, maar ik vind haar schrijfstijl heel fijn: lekker snel en onverwachte plotwendingen.

MissHolmes schreef op 22-01-2026 om 07:27:

Verschillende ervaringen dus, ik ben benieuwd naar mijn ervaring. Ik houd jullie op de hoogte.

Ben inmiddels bijna op de helft met 'Daar waar de rivierkreeften zingen'; ik vind hem fantastisch. Leest echt als een trein!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.