Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Mick87 schreef op 21-01-2026 om 17:49:

[..]

Ik vind hem fantastisch

Ik ook,de omschrijvingen (in het engels) van het landschap vond ik echt prachtig

Maheiden schreef op 21-01-2026 om 11:10:

[..]

Ben benieuwd wat je van Rivierkreeften vindt. Zoveel lovende recencies dat ik er 2x in begonnen ben, maar ik kon er niet door komen.

Haha jullie maken me nu wel erg nieuwsgierig... (nog niet begonnen maar ben nu wel weer bijgekomen van het boek over Frits van Eerd)

Schoondochter schreef op 21-01-2026 om 17:58:

[..]

Hier nog iemand. Heb hem wel uitgelezen, maar vond er niks speciaals of leuk aan.

Hier idem. 

Verschillende ervaringen dus, ik ben benieuwd naar mijn ervaring. Ik houd jullie op de hoogte.

Lollypopje schreef op 21-01-2026 om 13:10:

[..]

Volgens mij is dit een boek dat je echt leuk vindt of juist echt verschrikkelijk en zitten weinig tussenin, als ik de reacties op het boek lees. Maar ik vond hem erg leuk 😁

Haha ik vond m vreselijk, heb zelfs een dnf gedaan. Maar ik snap het wel heel goed als je er wel van hebt genoten, t is in ieder geval een uniek boek

Ik lees de eilandzwemmer van Lorraine Kelly. Opzich prima, alleen de titel slaat wat mij betreft nergens op. En dat vind ik dan toch flauw

MildredRatched schreef op 22-01-2026 om 10:07:

[..]

Haha ik vond m vreselijk, heb zelfs een dnf gedaan. Maar ik snap het wel heel goed als je er wel van hebt genoten, t is in ieder geval een uniek boek

Wat is een dnf?

Fiorah schreef op 22-01-2026 om 11:19:

[..]

Wat is een dnf?

Did not finish 

MissHolmes schreef op 22-01-2026 om 07:27:

Verschillende ervaringen dus, ik ben benieuwd naar mijn ervaring. Ik houd jullie op de hoogte.

Ik vond hem geheel tegen mijn verwachtingen in prachtig.

ik heb The Southern book guide to slaying vampires uit. Nu weer op zoek naar een nieuw boek om te luisteren op Podimo

ik heb The Genius Of Birds van Jennifer Ackerman uit. Vond er niet extreem veel aan, heel veel gedragstesten in veel soorten en vrij weinig moleculaire informatie en die vind ik juist het leukste. Toch drie sterren.

nu begonnen in Sugar Salt Fat van Michael Moss, die begint een stuk beter.

PhilDunphy schreef op 12-01-2026 om 15:55:

Ik lees Kate Quinn - De vrouwen van Bletchley park.
Ik ben nu op een kwart, tot nu toe pakt het me best wel.

Net bij de bieb gehaald, ga dit weekend erin beginnen. 

Gisteren begonnen in De huurder van Freida McFadden. Leest weer als een trein. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.