Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik lees Stoner. Traag! Maar het moet heel mooi zijn dus ik zet rustig door.

Lollypopje schreef op 17-01-2026 om 07:16:

ik ben bezig in ' Ik ben blij dat mijn moeder dood is' van Jennette McCurdy.

Ik heb iCarly nooit gezien, dus Ik kende haar verder niet. Maar wat een heftig verhaal En wat knap hoe ze dat zo toegankelijk en zelfs nog met wat humor heeft weten op te schrijven

ik kende haar van een meme, en heb een paar interviews gezien van haar, heel heftig idd, staat ook wel op mijn lijstje 

Fiorah schreef op 17-01-2026 om 21:26:

Ik lees Stoner. Traag! Maar het moet heel mooi zijn dus ik zet rustig door.

Ik heb de toneeluitvoering gezien, vond ik heel goed, boek niet gelezen

Nikki1973 schreef op 14-01-2026 om 16:22:

[..]

Ik wil niet spoileren maar gaat dat over een groep vrouwen, codes en tweede wereldoorlog? Daar is ook een hele leuke serie van, was op Netflix.

Ja klopt.  Wat leuk,  ik ken de serie niet.  Ik ga eerst het boek uitlezen en daarna de serie kijken dan,  want ik weet niet of er overeenkomsten zijn waarmee ik anders voor mezelf spoiler.

Tot nu toe vind ik het een fijn boek. 

erg genoten van tot de laatste verdachte van Nicola Moriarty

MildredRatched schreef op 18-01-2026 om 22:48:

erg genoten van tot de laatste verdachte van Nicola Moriarty

Ja, die was leuk!

PhilDunphy schreef op 18-01-2026 om 00:44:

[..]

Ja klopt. Wat leuk, ik ken de serie niet. Ik ga eerst het boek uitlezen en daarna de serie kijken dan, want ik weet niet of er overeenkomsten zijn waarmee ik anders voor mezelf spoiler.

Tot nu toe vind ik het een fijn boek.

Leuk! Ik heb m gereserveerd bij de bieb. 

Heb Fritske uit, (over Frits van Eerd) helaas. Erg ingewikkelde zaak en daar houd ik erg van en het las als een trein maar het is ook wel erg heftig allemaal en ik moet er echt ff van bijkomen..

Ga nu/binnenkort beginnen in Daar waar de rivierkreeften zingen van Delia Owens.

ik luister maar The Southern book club guide to slaying vampires op Podimo. zeer vermakelijk. Absolute aanrader. Het is wat fantasy achtig enigzins. Maar er zit ook een goede laag in qua feminisme
 Daarnaast ook komisch.
Beetje vage omschrijving misschien. Maar als je het leest begrijp je wat ik bedoel.

MissHolmes schreef op 20-01-2026 om 21:40:

Heb Fritske uit, (over Frits van Eerd) helaas. Erg ingewikkelde zaak en daar houd ik erg van en het las als een trein maar het is ook wel erg heftig allemaal en ik moet er echt ff van bijkomen..

Ga nu/binnenkort beginnen in Daar waar de rivierkreeften zingen van Delia Owens.

Ben benieuwd wat je van Rivierkreeften vindt. Zoveel lovende recencies dat ik er 2x in begonnen ben, maar ik kon er niet door komen. 

Mick87 schreef op 21-01-2026 om 10:40:

ik luister maar The Southern book club guide to slaying vampires op Podimo. zeer vermakelijk. Absolute aanrader. Het is wat fantasy achtig enigzins. Maar er zit ook een goede laag in qua feminisme
Daarnaast ook komisch.
Beetje vage omschrijving misschien. Maar als je het leest begrijp je wat ik bedoel.

Volgens mij is dit een boek dat je echt leuk vindt of juist echt verschrikkelijk en zitten weinig tussenin, als ik de reacties op het boek lees. Maar ik vond hem erg leuk 😁

Mick87 schreef op 21-01-2026 om 10:40:

ik luister maar The Southern book club guide to slaying vampires op Podimo. zeer vermakelijk. Absolute aanrader. Het is wat fantasy achtig enigzins. Maar er zit ook een goede laag in qua feminisme
Daarnaast ook komisch.

Klinkt alsof het een poging waard is! Ik zie dat ik hem kan luisteren op Spotify, dus ik heb em alvast opgeslagen. Ik luister nu eerst nog naar
Into the Planet: My Life as a Cave Diver van Jill Heinerth. Prima voor onderweg en best interessant gezien het onderwerp, maar niet supergoed. 

Ik ben gister begonnen in the Isles of the Gods van Amie Kaufman.

Maheiden schreef op 21-01-2026 om 11:10:

[..]

Ben benieuwd wat je van Rivierkreeften vindt. Zoveel lovende recencies dat ik er 2x in begonnen ben, maar ik kon er niet door komen.

Ha, ben ik niet de enige die er niet door kwam. Heb t echt geprobeerd omdat iedereen zo lovend was, maar toch ergens over de helft denk ik, opgegeven

Lollypopje schreef op 21-01-2026 om 13:10:

[..]

Volgens mij is dit een boek dat je echt leuk vindt of juist echt verschrikkelijk en zitten weinig tussenin, als ik de reacties op het boek lees. Maar ik vond hem erg leuk 😁

Ik vind hem fantastisch 

nlies schreef op 21-01-2026 om 15:18:

[..]

Ha, ben ik niet de enige die er niet door kwam. Heb t echt geprobeerd omdat iedereen zo lovend was, maar toch ergens over de helft denk ik, opgegeven

Hier nog iemand. Heb hem wel uitgelezen, maar vond er niks speciaals of leuk aan.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.