Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

The Mercy Chair van M.W. Craven is uit, ik vond het de minst leuke in de reeks.

De val van Catherine Ryan Howard uit.
Ik kon er niet goed inkomen en het einde riep bij mij nog meer vragen op 
Wat mij betreft geen aanrader.
Nu naar Een halve leugen van Loes den Hollander.

Ik lees nu Yellowface van RF Kuang.
Goed maar nog niet dat ik hem niet weg kan leggen.

Degene die het huis van de vier winden heeft ingesproken heeft zo'n fijne stem dat ik wegdommel. Weer niet goed😉

Ik zag gisteren in de boekhandel dat het boek Jonathan Strange & Mr. Norell vertaald is! Dat boek is volgens mij in 2004 uitgebracht, nooit vertaald, en nu alsnog. Heeft iemand het gelezen of het plan om het te lezen?

Cala schreef op 01-11-2025 om 17:09:

The Mercy Chair van M.W. Craven is uit, ik vond het de minst leuke in de reeks.

Ik vond het vanaf deel 6 ook minder. Goede serie maar goed dat het na deel 7 klaar was.

begonnen in deel 7 Josie Quin serie: haar koude hart.

April2021 schreef op 02-11-2025 om 10:12:

Ik lees nu Yellowface van RF Kuang.
Goed maar nog niet dat ik hem niet weg kan leggen.

Ben benieuwd wat je er van vindt! Ik vond het heel goed en toen werd het me te langdradig en heb uiteindelijk het boek nooit uitgelezen.

Ik ben net begonnen in My friends van Fredrik Backman.

Mick87 schreef op 02-11-2025 om 11:11:

[..]

Ik vond het vanaf deel 6 ook minder. Goede serie maar goed dat het na deel 7 klaar was.

Ik was gister begonnen in deel 7 maar vond het gelijk niets, dus heb het even weggelegd voor later dit jaar. 

deel 6 van M.W Craven vond ik ook minder, maar deel 7 wel weer heel spannend

Ik begonnen in New York van Kikki van Dijk. De boeken lezen altijd lekker weg. Het speelt nu ook deels in de gilded age: Heerlijk! Ze heeft vast de serie gekeken 😊

Ik heb een paar boeken van K.L. Slater gelezen, In een oogwenk en De vergissing.  Beiden in 1 ruk uitgelezen en bij beiden was het verhaal ineens klaar. Ik had niet in de gaten dat ik al bij de laatste bladzijde was.

Nu ga ik beginnen in De Tattooverzamelaar van Alison Belsham. Ik lees goede reviews dus ben benieuwd.

ik ben net klaar met Het vijfde Seizoen luisteren. Apart boek. Vreemde karakters. Lastig doorkomen maar met vlagen ook briljant. Dus weet nog niet echt goed wat ik er nu van vindt.

Gisteren Een halve leugen van Loes den Hollander gelezen.
Zonder afbraak aan het onderwerp te willen doen hing het verhaal voor mij echt teveel aan toevalligheden aaneen en eindigde het nogal abrupt.

Inmiddels begonnen in Nog net niet dood van Holly Jackson.

Kwam op fb een boekenadventkalender tegen. 4 klassiekers in miniformaat Maar niet goed opgelet wie hem uitgeeft

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.