Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Hypnose van Kepler is uit. Goed boek, maar vond het gedeelte over 10 jaar terug wel erg lang duren. Volgende deel is er al, maar ik heb ook nog wat andere boeken liggen, dus moet nog beslissen wat t volgende wordt

deel 5 van  de Josie quin serie. 

Nou ik heb eindelijk Het Sanatorium uit, ik vond het op zich wel ok maar om de een of andere reden vond ik het niet spannend en boeiend genoeg om het vlot door te lezen.
Heb Het resort van dezelfde schrijfster ook nog op mijn boekenplank van de online bieb maar die vervalt over 3 dagen en heb niet perse meteen zin om daarin  te gaan beginnen.

Inmiddels ook De huurder van Freida McFadden gelezen.
Ik deel de mening van de meerderheid hier dat haar boeken wel voorspelbaar zijn.
Toch ben ik iedere keer weer enthousiast als er een nieuw boek verschijnt 
Ik vind het van die makkelijke wegleesboeken waar je niet bij na hoeft te denken.

Nu naar De perfecte scheiding van Jeneva Rose.

Ik ben begonnen in het eerste deel van De Waddenliefde serie van Susan Muskee. Heb meteen alle 6 de delen uit de online bieb op mijn ereader gezet. Ze zijn maar iets van 150 blz elk dus dat lukt wel binnen de uitleentermijn.

Ik leews Koningin van de onderwereld, van Bea Fitzgerald. Tot nu toe leuk

niet meer terug van Jo Spain. Ook al zo’n auteur waar alles een beetje op elkaar lijkt, maar best vermakelijk

kapow schreef op 22-08-2025 om 19:17:

[..]

Ik ben fan van deze trilogie!

Ik was in deel 1 begonnen, was niet in de juiste stemming, laatst bijna deel 1 en 2 weggedaan, maar omdat jij ze heel goed vindt en wij vaak hetzelfde leuk vinden, heb ik ze nog.

Ik ben net begonnen in Liften naar de hemel van Lex Paleaux en We Solve Murders van Richard Osman heb ik uit. Dat was precies wat ik ervan verwachtte, het was vermakelijk en las makkelijk weg, alhoewel het nog een tikje meer kneuterig Brits mag zijn van mij.

Cala schreef op 24-08-2025 om 22:29:

Ik ben net begonnen in Liften naar de hemel van Lex Paleaux en We Solve Murders van Richard Osman heb ik uit. Dat was precies wat ik ervan verwachtte, het was vermakelijk en las makkelijk weg, alhoewel het nog een tikje meer kneuterig Brits mag zijn van mij.

ken je die boeken over koningin Elisabeth als detective? Weet schrijver zo even niet, maar volgens mij was een titel Moord op Windsor castle , lezen ook lekker weg

Fiorah schreef op 24-08-2025 om 21:50:

[..]

Ik was in deel 1 begonnen, was niet in de juiste stemming, laatst bijna deel 1 en 2 weggedaan, maar omdat jij ze heel goed vindt en wij vaak hetzelfde leuk vinden, heb ik ze nog.

Dit kan er net eentje zijn die je niet ligt. 

kapow schreef op 25-08-2025 om 08:18:

[..]

Dit kan er net eentje zijn die je niet ligt.

Ik denk dat ik moet wachten tot herfst/winter. Als het dan niks meer wordt, laat ik het zo.

nlies schreef op 24-08-2025 om 22:37:

[..]

ken je die boeken over koningin Elisabeth als detective? Weet schrijver zo even niet, maar volgens mij was een titel Moord op Windsor castle , lezen ook lekker weg

Zeker, ik zit met smart te wachten op het volgende deel wat eind dit jaar verschijnt! 

Cala schreef op 25-08-2025 om 14:22:

[..]

Zeker, ik zit met smart te wachten op het volgende deel wat eind dit jaar verschijnt!

ER is ook n serie met Beatrix in de hoofdrol, wel aardig maar Elisabeth is leuker

ik heb net de nieuwste Poe en Tilly opgehaald, de laatste gelofte. Zin in!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.