Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

momenteel aan t genieten van het donker van Emma Haughton. Leest goed weg en is vermakelijk

Ik heb net Aan het einde van de oorlog uitgelezen van Bert Natter. Wat een boek, ben er stil van.

En nu op zoek naar wat luchtigers voor tijdens de vakantie. Ik ga dit topic even doorneuzen. Ik zag al dat Schwab een nieuw boek heeft, die gaat in ieder geval op het lijstje. Als iemand nog tips heeft hou ik me van harte aanbevolen!

Begonnen in het verkeerde kind van M.J.Arlidge & Julia Crouch. Ziet er goed uit! Nu al zin om straks verder te lezen 

Maheiden schreef op 20-07-2025 om 20:31:

Begonnen in het verkeerde kind van M.J.Arlidge & Julia Crouch. Ziet er goed uit! Nu al zin om straks verder te lezen

Oeh direct een goede, gaat ook op mijn lijstje.

Schoondochter schreef op 20-07-2025 om 20:30:

Ik heb net Aan het einde van de oorlog uitgelezen van Bert Natter. Wat een boek, ben er stil van.

Wel een aanrader dus? Ik heb hem thuis, zie er alleen een beetje tegenop.

Maheiden schreef op 20-07-2025 om 20:31:

Begonnen in het verkeerde kind van M.J.Arlidge & Julia Crouch. Ziet er goed uit! Nu al zin om straks verder te lezen

Die staat al lang op mijn lijstje, lijkt me ook top!
Maar ik wacht totdat ie op Kobo Plus komt 🤞🏼

Loulou39 schreef op 20-07-2025 om 21:57:

[..]

Die staat al lang op mijn lijstje, lijkt me ook top!
Maar ik wacht totdat ie op Kobo Plus komt 🤞🏼

Staat ie hoor! Ik ga er nu aan beginnen - dank voor de tip Maheiden!

Fiepster schreef op 20-07-2025 om 22:09:

[..]

Staat ie hoor! Ik ga er nu aan beginnen - dank voor de tip Maheiden!

Jaaaa, meteen gedownload! Jij ook bedankt voor de tip (ik wachtte al zo lang!).

Ik heb helemaal geen tijd om te werken deze week, ik moet lezen 😅

Ik heb gisteren De nomade van Anya Niewerra uitgelezen. Vond het een langdradig boek en ben blij dat het uit is. 

Fiorah schreef op 20-07-2025 om 21:57:

[..]

Wel een aanrader dus? Ik heb hem thuis, zie er alleen een beetje tegenop.

Ja, echt wel een aanrader. Hij is wel heftig, daar moet je tegen kunnen. Ik moest er door de schrijfstijl ook even inkomen. Het boek is niet in hoofdstukken verdeeld maar wisselt continue tussen de personages. 

Maar eenmaal gewend heb ik gisteren de laatste driehonderd paginas in één ruk uitgelezen. 

Schoondochter schreef op 21-07-2025 om 12:15:

[..]

Ja, echt wel een aanrader. Hij is wel heftig, daar moet je tegen kunnen. Ik moest er door de schrijfstijl ook even inkomen. Het boek is niet in hoofdstukken verdeeld maar wisselt continue tussen de personages.

Maar eenmaal gewend heb ik gisteren de laatste driehonderd paginas in één ruk uitgelezen.

Ja ik haakte dus een beetje af omdat ik de schrijfstijl zag, maar heb ook lang op de bieb reservering gewacht. Dus ik ga het toch maar proberen.

ben nu bezig in de nieuwste Jussi Adler Olson, bijna uit. Zo naar de bieb voor nieuwe reserveringen. 
blij met dit topic want ik doe veel nieuwe ideeën op. 

Ik zie dat de nieuwste van Jeneva Rose de perfecte scheiding uit is (en in Kobo plus staat). Ik heb erg genoten van het perfecte huwelijk en daar is dit de opvolger van. Ben benieuwd!

Ik ben begonnen in deel 1 van de Crescent City reeks, van Sarah J Maas. Echt weer een ontzettend goed boek

ik heb Oktober uit van Søren Sveistrup. En nu gelijk door met Koekoeksjong. erg goede boeken. Al moet ik wel zeggen dat de opbouw etc. Wel redelijk hetzelfde is in de boeken. Maar benieuwd hoe het verder gaat.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.