Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik lees The Red House Mystery van A.A. Milne en ik ben net begonnen in Gideon the Ninth van Tamsyn Muir, ben benieuwd of het wat is.

Fiorah schreef op 02-07-2025 om 00:07:

[..]

Ah dan denk ik dat ik op tijd was met mijn realisatie. Ik las de achterflap en ineens dacht ik: waarom doe ik dit, ik wil dit helemaal niet.

Ja, dat heb je goed ingeschat. Ik dacht ook na een paar hoofdstukken al dat jij dit waarschijnlijk niet wilt lezen 😀.

Vind hem zelf ook minder en wat gruwelijker overigens.

ik ben bezig in De perfecte zoon n.a.v. dit topic. Tot nu toe goed. Ben zeer benieuwd hoe het nu zit. 

Nikki1973 schreef op 02-07-2025 om 19:53:

ik ben bezig in De perfecte zoon n.a.v. dit topic. Tot nu toe goed. Ben zeer benieuwd hoe het nu zit.

Ja heerlijk hé!

Ik zit ook echt te wachten op haar nieuwe boek, hahaha, dat boek komt op 18 juli uit: "De vrouw op zolder".

nlies schreef op 01-07-2025 om 21:06:

ik had Onyxstorm van Rebecca Yarros, op de reader gezet. En toen ik begon te lezen alleen maar n vaag idee, van wat er gebeurd was. Korte samenvatting was wel leuk geweest. Dus ander boek gezocht, nu lees ik deel 1 van de levende steden van Robin Rozendal. Hoop dat dat geen trilogie is, want ik zie maar 2 boeken van haar in de lijst

"Hoop dat het geen trilogie wordt" zei ik. Nee dat wordt het ook niet, het plan schijnt te zijn er een 10-delige reeks van te maken. Dus over een jaar of 8 is die serie wel klaar. Moet ik alleen niet dementerend zijn tegen die tijd, want er lopen wat verhaallijnen door elkaar, en dat gaat zeker niet minder worden las ik.

Maar het gaat vast een goede serie worden, dus als je van fantasy houdt en 10 jaar vooruit wil, grijp je kans

nlies schreef op 03-07-2025 om 00:06:

[..]

"Hoop dat het geen trilogie wordt" zei ik. Nee dat wordt het ook niet, het plan schijnt te zijn er een 10-delige reeks van te maken. Dus over een jaar of 8 is die serie wel klaar. Moet ik alleen niet dementerend zijn tegen die tijd, want er lopen wat verhaallijnen door elkaar, en dat gaat zeker niet minder worden las ik.

Maar het gaat vast een goede serie worden, dus als je van fantasy houdt en 10 jaar vooruit wil, grijp je kans

😂 Er zijn toch al drie delen van?

Fiorah schreef op 03-07-2025 om 08:14:

[..]

😂 Er zijn toch al drie delen van?

op onlinebieb niet, maar deel 3 zou dit jaar komen, dus kan er al wel zijn

Loulou39 schreef op 02-07-2025 om 20:35:

[..]

Ja heerlijk hé!

Ik zit ook echt te wachten op haar nieuwe boek, hahaha, dat boek komt op 18 juli uit: "De vrouw op zolder".

Heel goed, al bijna uit. Ik ben ook benieuwd naar de rest

Ik ga nu beginnen inNarcis van Judith Fanto. na de goede verhalen hier.

Kwelling van Tamara Geraerds met hangen en wurgen uitgelezen.
Een toepasselijke titel, het was een kwelling 
Ik begin nu aan Het schoolplein van Michelle Frances.

Ik lees nu schaduwvrouw van Anna van den Breemer. Bijna uit, leest lekker door. Je wil steeds meer weten.

vond Narcis een beetje tegenvallen. Maar wel blij dat ik het gelezen heb. Altijd weer bizar om te beseffen hoe de dingen gingen in aanloop naar de tweede wereldoorlog.

Ga nu beginnen in De Briar Club van Kate Quinn.  die had ik van de bibliotheek. En tussendoor lees ik ook De man van glas van Anders de la Motte. 

Dolfje schreef op 27-06-2025 om 09:01:

Ik heb De gevangene van BA Paris uit, wel ok niet super spannend vond ik.
Ga nu beginnen in After i do van Taylor Jenkins Reid.

Ik ben bezig in de gevangene en was na dit bericht eerst wat huiverig maar het valt mee. Idd. niet heel spannend maar wel dat je door wil lezen. Prima dus 👍️

Ik ben begonnen met De tweede helft van je leven van Susan Smit (ja zo oud ben ik al), als luisterboek. Net begonnen en nu al verkocht. Zo herkenbaar en zo mooi verteld. Heb er nu al baat bij.

Ik lees nu De hoge kust, van Lina Areklew. Moest er even inkomen, maar nu wil ik wel weten hoe het verder gaat

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.