Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Maheiden schreef op 26-06-2025 om 20:24:

[..]

Alleen de boeken over De hulp zou ik wel op volgorde lezen.

Dank voor de tip, heb alleen De Hulp de rest nog niet 

Ik heb De gevangene van BA Paris uit, wel ok niet super spannend vond ik.
Ga nu beginnen in After i do van Taylor Jenkins Reid.

Ik heb Atmosphere van Taylor Jenkins Reid uit. 
4 sterren gegeven.

Daarna begonnen aan Ademloos van Amy McCulloch. 

Nu mág ik  "Opgewekt naar de eindstreep"  van Hendrik Groen lezen.
En als het blijft regenen vrees ik dat die vanavond uit is.....

Beterlaat2021! schreef op 27-06-2025 om 12:05:

Nu mág ik "Opgewekt naar de eindstreep" van Hendrik Groen lezen.
En als het blijft regenen vrees ik dat die vanavond uit is.....

Nou, ik heb het uit.  Maar opgewekt vond ik het  niet en werd ik er ook niet van. Nauwkeurige beschrijving van hoe iemand zich voelt als hij merkt dement te worden.    

Een aanrader, dat wel. Zeker als je er in je omgeving mee te maken hebt.

net vuur van John Boyne uitgelezen
 Goed maar heftig boek 

Ik lees nu Gild, van Raven Kennedy. Prima voor een warme zondag. Koning Midas heeft een vrouw waar hij verliefd op was als zijn bezit in goud veranderd en opgesloten in zijn paleis. Zoals het een koning betaamde had hij ook een harem dus seks is aanwezig. Vandaar dat op de eerste bladzijde al staat dat het niet bedoeld is voor onder de 18 (wat mij bijzonder aantrekkelijk lijkt om het dan toch te lezen, als je nog geen 18 bent.
Verder is het allemaal nogal voorspelbaar, er zijn 3 delen dus ik vermoed dat er nog wel wat kapers op de kust komen

Ik heb After i do van Taylor Jenkins Reid uit, vond het heel mooi.
Nu moet de ereader eerst aan de lader. Weet nog niet wat het volgende boek wordt.

net De enige die overbleef van Riley slager uit. Wat een goed boek. Heel verrassend weer. 
Er liggen nog twee boeken op me te wachten in mijn vensterbank. Ik begin nu aan Niets is waar van Lisa Jewel

Heb al 33 km gefietst dus ik mag lekker zitten lezen van mezelf 

een glimp van jou van Holly Miller. Krijgt hele goede scores op goodreads dus ben benieuwd 

Ik lees nu "Het leven loslaten" Over sterven en stervensbegeleiding in de palliatieve zorg. Geen vrolijk onderwerp, maar stond op de reader, en ik kon niets anders vinden waar ik zin in had. had net een thriller in de hoek gegooid omdat ik amper kon volgen wie wie was. De ene keer werden de teamleden bij voornaam en even later weer met achternaam genoemd. Direct maar eens op de onlinebieb gaan zoeken, want nog zo'n 60 pagina's en het is uit

Nikki1973 schreef op 01-07-2025 om 12:18:

net De enige die overbleef van Riley slager uit. Wat een goed boek. Heel verrassend weer.
Er liggen nog twee boeken op me te wachten in mijn vensterbank. Ik begin nu aan Niets is waar van Lisa Jewel

Heb al 33 km gefietst dus ik mag lekker zitten lezen van mezelf

Ook gedownload net naar aanleiding van deze post 😄.

Freida McFadden enorme aanrader (even reactie op eerdere post). En zoals iemand hier eerder al schreef: alleen de "Hulp" boeken moet je op volgorde lezen, de rest kun je random lezen.

Wat me wel het meest opviel aan deze post heeft niets met boeken te maken (sorry off topic) maar 33 km gefietst?!?!? Met deze hitte?

Als ja, dan mag je van mij een week lekker zitten lezen 😂.

ik had Onyxstorm van Rebecca Yarros, op de reader gezet. En toen ik begon te lezen alleen maar n vaag idee, van wat er gebeurd was. Korte samenvatting was wel leuk geweest. Dus ander boek gezocht, nu lees ik deel 1 van de levende steden van Robin Rozendal. Hoop dat dat geen trilogie is, want ik zie maar 2 boeken van haar in de lijst

Ik ben nog bezig in Lars Kepler "Nacht", ik wil niet spoileren maar ik denk dat sommige forummers dit boek inderdaad beter over kunnen slaan..
😅.
Ook al hou ik van hun schrijfstijl, ik vind dit wel één van hun mindere boeken. Maar wel goed genoeg om uit te lezen.
Ik heb inmiddels al nieuwe boeken gedownload, en daar kijk ik naar uit.

Loulou39 schreef op 01-07-2025 om 21:16:

Ik ben nog bezig in Lars Kepler "Nacht", ik wil niet spoileren maar ik denk dat sommige forummers dit boek inderdaad beter over kunnen slaan..
😅.
Ook al hou ik van hun schrijfstijl, ik vind dit wel één van hun mindere boeken. Maar wel goed genoeg om uit te lezen.
Ik heb inmiddels al nieuwe boeken gedownload, en daar kijk ik naar uit.

Ah dan denk ik dat ik op tijd was met mijn realisatie. Ik las de achterflap en ineens dacht ik: waarom doe ik dit, ik wil dit helemaal niet.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.