Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Even niets: mijn ebook heeft de helft van de boeken verloren, en nu wacht ik op een nieuwe…..

Ik heb de ballerina van Auschwitz gelezen. Nu ligt Après-ski klaar van Suzanne Vermeer. Lekker koel in deze warme dagen 😊

Ik heb net Atmosphere van Taylor Jenkins Reid uit. Over 2 vrouwen in opleiding tot astronaut die van elkaar gaan houden wat in die tijd en in die omgeving eigenlijk niet mag. Ik heb ervan genoten!

Lali schreef op 18-06-2025 om 10:26:

Ik heb net Atmosphere van Taylor Jenkins Reid uit. Over 2 vrouwen in opleiding tot astronaut die van elkaar gaan houden wat in die tijd en in die omgeving eigenlijk niet mag. Ik heb ervan genoten!

Taylor Jenkins Reid? 
Meer hoef ik niet te weten 

*haast zich naar kobo website*

Lali schreef op 18-06-2025 om 10:26:

Oh hier ben ik benieuwd naar!

kapow schreef op 18-06-2025 om 11:32:

[..]

Taylor Jenkins Reid?

😂 we zijn weer op hetzelfde boekenniveau, Kapow.

Ted68 schreef op 17-06-2025 om 16:40:

Even niets: mijn ebook heeft de helft van de boeken verloren, en nu wacht ik op een nieuwe…..

Oh dat is echt mijn nachtmerrie...

Ik lees nu Wolf, van Lara Taveirne. Heel mooi geschreven.

[..]

Taylor Jenkins Reid?

Haha dit was ook mn eerste reflex. Staat op de ereader  

MildredRatched schreef op 18-06-2025 om 14:28:

[..]

Haha dit was ook mn eerste reflex. Staat op de ereader

Ik ken de schrijfster niet maar ik heb het boek op de e reader gezet.

Ben nog steeds met de boeken van Tim Voors bezig.

Na Alleen en Niet alleen ga ik nu beginnen aan de ultieme tocht. Boeken zijn niet zo dik en lezen makkelijk weg.

Nou, het is ook een nachtmerrie: ik ga zaterdag op vakantie…..

Ted68 schreef op 18-06-2025 om 17:46:

Nou, het is ook een nachtmerrie: ik ga zaterdag op vakantie…..

Dat is balen

[..]

Taylor Jenkins Reid?

Ik heb nog nooit iets van haar gelezen maar jullie maken mij nieuwsgierig 😁 Dus heb het boek op mijn lijstje gezet. Of kan ik beter met een ander boek van haar beginnen?

Boekenuil schreef op 18-06-2025 om 19:27:

[..]

Ik heb nog nooit iets van haar gelezen maar jullie maken mij nieuwsgierig 😁 Dus heb het boek op mijn lijstje gezet. Of kan ik beter met een ander boek van haar beginnen?

Tot nu toe vind ik “De zeven echtgenoten van Evelyn Hugo” een van haar mooiste boeken. 

nlies schreef op 13-06-2025 om 22:26:

Ik lees De kleuren van het donker, van Chris Whitaker. Blij dat t op de reader staat, zijn 700 blz.

Hij is uit. Vond t n goed boek,

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.