Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Loulou39 schreef op 07-02-2025 om 20:40:

[..]

Deze heb ik een tijdje geleden al gedownload.
Is het boek wel een tip cq lekker leesbaar? Of kan ik hem beter overslaan?

Zeker wel een tip hoor. Leest makkelijk weg.

Grindelwald schreef op 07-02-2025 om 20:47:

[..]

Zeker wel een tip hoor. Leest makkelijk weg.

Leuk! Dan ga ik dit boek meteen als volgende lezen 👍🏻

Ik heb een tijd geleden “Het appartement” van haar gelezen en ik vond haar schrijfstijl heel fijn leesbaar.

Loulou39 schreef op 07-02-2025 om 20:54:

[..]

Leuk! Dan ga ik dit boek meteen als volgende lezen 👍🏻

Ik heb een tijd geleden “Het appartement” van haar gelezen en ik vond haar schrijfstijl heel fijn leesbaar.

Die heb ik ook op m'n e reader staan.

Kom hier ook maar eens gezellig meeschrijven, eerder al wel meegelezen en hierdoor al diverse keren inspiratie opgedaan voor boeken. Leuk topic en ook leuk om zelf ook mee te gaan doen. 

Heb gisteren al het blauw van de hemel van Melissa da Costa uitgelezen. Moest er in het begin beetje inkomen, maar vond het verder erg mooi boek. Was op ereader ook al bezig  met Emily Wildes encyclopedie der feeën van Heather Fawcett, dus ga daar nu eerst mee verder. Leuk boek tot nu toe dat ook wel makkelijk leest. 

Regendrup. schreef op 12-04-2022 om 13:56:

Ik lees nu "Wat jij niet ziet" van Sarah Pinborough, en van de Netflix-serie Behind Her Eyes. Serie nog niet gezien overigens: die wil ik hierna wel kijken.

En vandaag kwam ook mijn boek van de Hebban leesclub binnen, die ga ik hierna dus lezen.
Het gaat om "Het meisje met de blauwe ster" van Pam Jenoff. Heel benieuwd, eerste keer leesclub voor mij!

Ik heb het boek jaren geleden al gelezen. Dat de serie er kwam voelde echt als een cadeautje. Hoewel het boek indringender is. Ik hoop dat je een mooie leestijd ermee hebt.

Ik heb vorige week Tijgerlelie van Marion Pauw uitgelezen. Er waren goede maar ook veel slechte kritieken. Ik vond hem zelf erg goed. Over vriendschap, groepsdruk en manipulatie. Op een bepaald moment kreeg ik zelfs plaatsvervangende koude rillingen van hoe ver het allemaal ging. 

Thora schreef op 08-02-2025 om 16:09:

Ik heb vorige week Tijgerlelie van Marion Pauw uitgelezen. Er waren goede maar ook veel slechte kritieken. Ik vond hem zelf erg goed. Over vriendschap, groepsdruk en manipulatie. Op een bepaald moment kreeg ik zelfs plaatsvervangende koude rillingen van hoe ver het allemaal ging.

Ik vond dat ook een mooi boek. Geeft goed aan wat groepsdruk met mensen kan doen.

King of Pride van Ana Huang. Leuker dan het eerste deel. 

De erfenis van Richard Grenville  van Natalie Koch. Saai en langdradig. Het is eigenlijk een trilogie maar het stopt hier voor mij. 

Lady Kitty’s fortuinlijke zoektocht van Sophie Irwin ligt klaar. 

kapow schreef op 08-02-2025 om 16:44:

Lady Kitty’s fortuinlijke zoektocht van Sophie Irwin ligt klaar.

Heerlijke boeken schrijft ze, helaas zijn er nog maar 2 in het Nederlands. Als je hiervan houdt: er zijn er onlangs 2 opnieuw uitgebracht van Georgette Heyer. Vind ik geweldig. Stoere jonge vrouwen over het algemeen met veel humor.

Lali schreef op 08-02-2025 om 17:31:

[..]

Heerlijke boeken schrijft ze, helaas zijn er nog maar 2 in het Nederlands. Als je hiervan houdt: er zijn er onlangs 2 opnieuw uitgebracht van Georgette Heyer. Vind ik geweldig. Stoere jonge vrouwen over het algemeen met veel humor.

Bedankt voor de tip! Meteen gedownload. 

Dit is m’n eerste boek van Sophie Irwin en de eerste hoofdstukken lezen al heerlijk weg. 

Na bonusmoeder ben ik in een ander boek van Inge van Prooijen begonnen weer alleen nu even niet meer hoe het heet.

Ik luister Brandoffer van M.w. Craven.
Daarnaast net in tiktok bookhyeDe rachel affaire van Caroline O Donague begonnen. Benieuwd of het de hype waard is 😀

Mick87 schreef op 08-02-2025 om 19:42:

Ik luister Brandoffer van M.w. Craven.
Daarnaast net in tiktok bookhye: De rachel affaire van Caroline O Donague begonnen. Benieuwd of het de hype waard is 😀

Ooh die laatste heb ik gelezen, ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Fiorah schreef op 08-02-2025 om 19:48:

[..]

Ooh die laatste heb ik gelezen, ik ben benieuwd wat je ervan vindt.

Wat vind jij ervan ? Het leest wel lekker weg tot nu toe.

Ik luister nu naar ‘Schaduwkant’ van Sophie Wester

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.