Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Regendrup.

Regendrup.

04-02-2025 om 09:35 Topicstarter

Bellebelle schreef op 03-02-2025 om 16:05:

[..]

Ik had precies hetzelfde. Ik heb het niet eens uitgelezen, ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Het verhaal pakte me gewoon niet.

Zoals al eerder gezegd, pas bij ongeveer 3/4 van het verhaal komt er vaart in. Vanaf dat moment vond ik het heel erg mooi. 

Regendrup.

Regendrup.

04-02-2025 om 09:36 Topicstarter

Dolfje schreef op 03-02-2025 om 21:36:

Ik heb Al het blauw van de hemel ook gelezen een tijdje terug en vond het heel mooi maar wel eigenlijk pas toen ik over de helft was.

Ja ik ook, inderdaad! Er was een gedeelte in het midden dat was eigenlijk wel wat overbodig, als in, het had een hoofdstuk of 5 korter mogen zijn. 

Regendrup.

Regendrup.

04-02-2025 om 09:37 Topicstarter

Ik heb net een prachtig boek gelezen, echt een aanrader wat mij betreft voor iedereen met liefde voor boeken.

Bibliotheek vol herinneringen - Kate Storey

Heb het net uit, tranen met tuiten gehuild. Zo mooi.

Regendrup: heb dat boek net op mijn e reader gezet... Maar als ik op libris ben, ben ik dus niet te houden: heb nog 4 andere boeken gekocht...Ben heel benieuwd

Regendrup.

Regendrup.

04-02-2025 om 11:33 Topicstarter

Ted68 schreef op 04-02-2025 om 11:10:

Regendrup: heb dat boek net op mijn e reader gezet... Maar als ik op libris ben, ben ik dus niet te houden: heb nog 4 andere boeken gekocht...Ben heel benieuwd

Oh ik ben zó benieuwd wat je er van vindt! Snel beginnen hoor!

(P.s. nu ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig welke andere boeken jij gekocht hebt ik val nu even in een gat want geen idee wat ik nu wil lezen). 

Heb nog gekocht:
De Franse dochter van Soraya Lane
De eerste frau van Muna Shehadi, 
De kus van Santa Montefiore
En hetvlindereiland van Corina Bomann....

Heb net Een affaire in Parijs van Muna Shehadi uit. En vond het een prachtig boek.

Zo heerlijk om ideeën op te doen in dit topic en het “wat heb je gelezen…” topic!

Zojuist “De Kus” van Santa Montefiore en “De bruiloft van de hulp” van Freida McFadden gedownload, terwijl ik eigenlijk het meest van thrillers hou.
Maar hier heb ik echt zin in! (En het is allebei een kort verhaal, dus zo uit 😁).

Ik lees nu een thriller: ‘de opgraving’ van Marie José Verweij

Ik heb ‘Al het blauw van de hemel’ al een tijdje op mijn lijstje staan. Denk dat ik het nog steeds wel wil lezen als ik zo jullie reacties lees. 

Regendrup. schreef op 04-02-2025 om 09:35:

[..]

Zoals al eerder gezegd, pas bij ongeveer 3/4 van het verhaal komt er vaart in. Vanaf dat moment vond ik het heel erg mooi.

Vanaf dat moment is het inderdaad echt heel mooi. Maar omdat het daarvoor voor mij echt veel te lang is vind ik het geen vijf sterrenboek

Regendrup. schreef op 04-02-2025 om 09:37:

Ik heb net een prachtig boek gelezen, echt een aanrader wat mij betreft voor iedereen met liefde voor boeken.

Bibliotheek vol herinneringen - Kate Storey

Heb het net uit, tranen met tuiten gehuild. Zo mooi.

Oh wauw, dat klinkt mooi!

Ik haal echt veel tips uit die topic trouwens. Ik heb in januari 6 boeken uitgelezen, 3 daarvan kwamen uit dit topic als tip. 

Ik was na de genadestoel begonnen aan een volgend boek van de bookchoise van deze maand, en of andere feelgoed, die ik na 1 hoofdstuk wel gezien had. Ben nu begonnen in De Rivier, van Ariel Lawhon. ben benieuwd, recensies zijn goed

Heeft goede rzien had.

Bibliotheek vol herinneringen is helaas uit... Inderdaad een prachtig boek. Begin straks aan de franse dochter van Soraya Lane

Ik ben begonnen in Schim & schaduw van Leigh Bardugo, Sandra C. Hessels.

Ik zit meteen lekker in het boek en ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt. Mooie beeldvorming van de Phantasy. 

De jachtpartij van Lucy Foley uit. Wel een spannende thriller maar wel met een abrupt einde. Beetje afgeraffeld. 

Ben nu begonnen in het perfecte stel van Ruth Ware.

Ik luister ook naar de verborgen belofte van Lucinda Riley. Het is een nieuw boek van haar maar alles in verhaal komt mij zo bekent voor. Of het is mega voorspelbaar. Dat kan ook. 

Grindelwald schreef op 07-02-2025 om 20:37:

De jachtpartij van Lucy Foley uit. Wel een spannende thriller maar wel met een abrupt einde. Beetje afgeraffeld.

Deze heb ik een tijdje geleden al gedownload.
Is het boek wel een tip cq lekker leesbaar? Of kan ik hem beter overslaan?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.