Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Het boek K met Peren gelezen van Marion van de Coolwijk.
Marion's zus wordt ziek en dan blijkt dat ze longkanker heeft. De zussen proberen elkaar zo goed mogelijk te steunen hier in. Mooi ontroerend boek. Maar ook verdrietig. 

Maheiden schreef op 25-01-2025 om 11:31:

Door het sleutelgat uit. Leest lekker weg. De eerste helft denk je al snel te weten hoe het zit maar er zitten toch verrassende dingen aan het einde. Leuk!

Nu ga ik beginnen aan verziekt van Eveline Karman.

Verziekt heb ik uitgelezen. Ik vond het goed. Verschillende invalshoeken zodat het boeiend bleef en nieuwsgierig. Wel wat morbide. 

Nu ben ik begonnen in Vals van Sara Stromberg. Ik kom steeds maar 2 bladzijden verder want ik ben erg moe en val snel in slaap. Weet nog niet wat ik ervan vind dus. 

Ik lees nu een erg ontspannend boek: Het perfecte huwelijk, geschreven door Jeneva Rose... Ik lees hetzelfs op mijn werk, in de pause...

Ted68 schreef op 01-02-2025 om 11:02:

Ik lees nu een erg ontspannend boek: Het perfecte huwelijk, geschreven door Jeneva Rose... Ik lees hetzelfs op mijn werk, in de pause...

Dat klinkt goed, hij is vanaf dinsdag beschikbaar op bookbeat. Ga hem dan direct luisteren. 

de bookchoise is binnen, en ik weet al dat ik met De genadestoel, van M Craven ga beginnen

Ted68 schreef op 01-02-2025 om 11:02:

Ik lees momenteel hetzelfde boek 
Tot nu toe, pagina 206, leest het inderdaad lekker weg.
Ik begin een vermoeden van de afloop te krijgen dus ik ben benieuwd of ik gelijk heb

Ik heb Het Verweer van Steve Cavanagh gelezen en geluisterd (Eddie Flynn serie). Spannend verhaal en ik heb gelijk het 2e en 3e deel alvast van Kobo Plus gedownload. 

Ik merk nadat ik zo'n goed boek uit heb (De Val Van Tammy Davidson) dat ik her moeilijk vind om aan iets anders te beginnen. Dus ik zit een beetje in een impasse

De bonusmoeder van Inge van Proijen. Ben nog niet zo ver en nog nooit eerder iets van haar gelezen maar het leest vlot.

Ik heb dagboek van een spoedarts uit. Geschreven door Elisabet Heasevoets. Op zich gaaf het boek wel een goede inkijk over haar werk. Maar echt pakken deed het mij niet.

Ik ga nu beginnen in de jachtpartij van Lucy Foley.

Mick87 schreef op 02-02-2025 om 09:17:

Ik merk nadat ik zo'n goed boek uit heb (De Val Van Tammy Davidson) dat ik her moeilijk vind om aan iets anders te beginnen. Dus ik zit een beetje in een impasse

Dat heb ik ook na een goed boek.

Ik lees nu The fault in our stars van John Green

Helaas is het boek uit... en het einde is een grote verrassing...

Ga straks aan een afspraak in parijs, geschreven door Muna  Shehadi beginnen

Dolfje schreef op 02-02-2025 om 09:33:

De bonusmoeder van Inge van Proijen. Ben nog niet zo ver en nog nooit eerder iets van haar gelezen maar het leest vlot.

Deze vond ik ook erg goed!

Mick87 schreef op 02-02-2025 om 09:17:

Hier ook in de eerste plaats jammer dat ik het uit heb .en de tweede plaats is dat ik dan n heel rustig boek ga lezen waar weinig in gebeurt.

De boeken die ik heel graag lees en spannend zijn moeten dan gewoon even wachten .ik kan daar dan de aandacht niet bij houden .duurt n paar dagen en dan is het weer oke.

MildredRatched schreef op 31-01-2025 om 11:11:

[..]

Klopt! Zo heet de reeks officieel, fourth wing is alleen de titel van boek 1. Wist ik ook pas toen ik dat op goodreads zag staan

Ik lees nu deel 1. Die had ik al sinds vorig jaar liggen. Ik kreeg toen als verjaardagscadeau 1 minuut onbeperkt winkelen in de boekhandel. Toen heb ik impulsief Fourth Wing meegenomen. Deel 2 heb ik ook al liggen. Perfect voor deze tijd van het jaar, zulke boeken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.