Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Ik heb ook luisterboeken, vind ik bijvoorbeeld fijn in de sportschool. Liefst heb ik zowel ebook als luisterboek zodat ik kan switchen want m’n partner vindt het wat ongezellig als ik s avonds met m’n noise cancelling koptelefoon op de bank zit. 

ik luister vooral als ik alleen buiten ben of aan het koken ben. 
ik lees meer dan ik luister. Ik vond het dan ook een hele leuke ontdekking dat je bij Storytel ook boeken kan lezen. Via mijn telefoon luister ik boeken en op mijn iPad lees ik ze. 

Wormmaan van Mariken Heitman

begonnen in Jij alleen  van Ninni Schulman

Ik lees nu de Decadentia-serie. Van Anaid Haan. Leest lekker weg, vooral nu ik snipverkouden ben. Maar die 4-5 sterren zie ik niet echt

Ik heb Heks van Camilla Läckberg uit. Ik kwam er moeilijk in, maar later pakte de verhaallijn me wel goed.
Nu ga ik een chicklit van Jill Mansell lezen: Kapers op de kust. 

Ik heb Vier wandelaars en een Siciliaan uit. Vond het wel een goed boek al moest ik in het begin wel wennen aan 4 hoofdpersonen.

Ik heb Lessen in chemie van Bonnie Garmus van de bieb thuis liggen, denk dat dat het volgende  boek wordt.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

06-03-2023 om 06:24

ik ben gisteren begonnen in Onze verloren harten van Celeste Ng. Ben er nog niet helemaal over uit wat ik ervan vind. Mooi, maar het voelt als een YA/kinderboek.

Dolfje schreef op 05-03-2023 om 22:03:

Ik heb Vier wandelaars en een Siciliaan uit. Vond het wel een goed boek al moest ik in het begin wel wennen aan 4 hoofdpersonen.

Ik heb Lessen in chemie van Bonnie Garmus van de bieb thuis liggen, denk dat dat het volgende boek wordt.

Lessen in chemie is een goed boek! 4 wandelaars en een Siciliaan heb ik ook gelezen, daar was ik niet zo weg van.

Ik ga deze week beginnen in ‘Al die dingen nu jij er niet meer bent’ van Emily Spurr. Ik heb ook ‘Woeste hoogten’ van Emily Brontë gehaald. 

ik ga beginnen in op het einde gaan de allebei dood van Adam Silvera

weneri schreef op 06-03-2023 om 09:01:

ik ga beginnen in op het einde gaan de allebei dood van Adam Silvera

Prachtig boek vond ik dat. 

Kreeg de bookchoise van maart binnen. En toen ik bij Hebban wat info ging zoeken, stonden er al een paar van op de wil ik lezen lijst. Zal wel zijn omdat jullie ze genoemd hebben, want ik ken er niks van

nlies schreef op 06-03-2023 om 18:22:

Kreeg de bookchoise van maart binnen. En toen ik bij Hebban wat info ging zoeken, stonden er al een paar van op de wil ik lezen lijst. Zal wel zijn omdat jullie ze genoemd hebben, want ik ken er niks van

Welke zijn het?

Ik lees nu Millie's flirt van Jill Mansell. Even lekker ontspannen lezen met verstand op nul

Ik ben begonnen in :  Mijn verhaal. Becoming. Van Michelle Obama.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.