Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

04-12-2022 om 07:33

ik ben gisteravond begonnen in Aan het einde van de wereld van Kristin Hannah. Mooi, en ik ben er veel te laat van gaan slapen  . Jammer dat ik vandaag afspraken heb, ik zou graag doorlezen.

Mick87 schreef op 29-11-2022 om 11:11:

heb het boek van Maryam Hassouni uit. Aanrader. Vol ongeloof gelezen.
Nu is het wachten tot Deel 6 van Strike bibnenkomt

Tv serie "Troubled blood" start 11 december bij de BBC!

amarna schreef op 04-12-2022 om 16:54:

[..]

Tv serie "Troubled blood" start 11 december bij de BBC!

Oh leuk! Ik moet deel 4 daar nog van kijken. Wil Troubled blood ook nog graag zien. Maar dat is denk ik best lastig kijken zonder ondertiteling.

Wandelvrouwtje schreef op 04-12-2022 om 07:33:

ik ben gisteravond begonnen in Aan het einde van de wereld van Kristin Hannah. Mooi, en ik ben er veel te laat van gaan slapen . Jammer dat ik vandaag afspraken heb, ik zou graag doorlezen.

Die heb ik ook nog op m'n ereader staan. Maar nog niet aan begonnen. Ben wel fan van Kristin Hannah haar verhalen. Ik kijk nu Firefly Lane op Netflix. Verfilming van het gelijknamige boek. Kijkt heerlijk weg. En ondertussen begonnen in Inktzwart Hart van Galbraith a.k.a. J.K. ROwling. Ik hou zo van die serie, net zoals Harry Potter destijds. De personages zijn zo boeiend. Hopelijk volgen er nog heel veel delen. 

begonnen in eens in je leven van Marijke Vos.

Weer een boek van de Rosnay gelezen.
Morgen zal het beter gaan.
Spanningsopbouw was goed maar dat was het enige. De inhoud viel me tegen.

PriceyRook54

PriceyRook54

05-12-2022 om 15:52

Ik heb ein-de-lijk Half of a Yellow Sun uitgelezen, was een dikke pil. Prachtig boek, maar ook erg heftig, het speelt zich af tijdens de (uiteindelijk mislukte) poging om de republiek Biafra te stichten. Veel van geleerd trouwens, want ik wist gewoon echt niets van die periode, behalve dan de beelden van de verhongerende kindjes.

Ik ga vandaag in Dag en Nacht beginnen, denk ik.

ik lees : Vallend duister, van Robert Bryndza. 

nlies schreef op 05-12-2022 om 16:01:

ik lees : Vallend duister, van Robert Bryndza.

Ohh leuk! Ik vind de Kate Marshall serie leuk, jammer dat er niet meer zijn.

Ik lees Astrid Parker doesn't fail en dat leest net zo lekker weg als het eerste boek in deze serie

Ik lees nu Terug naar Insulinde van Elle van Rijn. Mooi!

Soms lieg ik van Alice Feeney bijna in een ruk uitgelezen.
Ik vond het verhaal wat langzaam op gang komen maar toen de vaart er eenmaal inzat kon ik het ook niet meer wegleggen.
Eenmaal uitgelezen had ik zo ongeveer hetzelfde gevoel als bij "Toevluchtsoord".
Ik moet het allemaal even in laten zinken 

Vanavond een begin maken in Onder het mes van Tess Gerritsen.

ik lees het vergeten dorp - Lorna Cook, 
zijn 2 verhalen in een en merk dat ik het de verhaal erg moeilijk vind/pijnlijk 

Ooh brr ik heb de beschrijving gelezen en dat is bepaald geen luchtig niemendalletje. Ga je het wel uitlezen, Rogue?

Tover-Feetje schreef op 05-12-2022 om 21:58:

Vanavond een begin maken in Onder het mes van Tess Gerritsen.

Dat ging niet door want ik had dit boek nog niet op mijn ereader gezet 
In plaats daarvan Je bent aan de beurt van Loes den Hollander gelezen.
Het idee was leuk, de uitwerking minder en wat rommelig helaas.
Nu wel begonnen in Onder het mes 

Nog maar eens een Lucina Riley gelezen, The murders at Fleat House.
Geen wauw maar goed genoeg om graag uit te lezen.  
Ik twijfel nu tussen Perfecte resten van Helen Fields of Agneta’s erfenis van Corina Bomann. Twee totaal verschillende genres, ik weet niet goed waar ik zin in heb nu…

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.