Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

Hier ging het ook niet zo vlot met het lezen.
Eindelijk de Obsessie van Sandra Brown uit.
Wederom genoeg lovende reviews maar voor mij een tegenvaller. zou het aan mij liggen 
Het boek leest vlot, het verhaal is prima en in principe ook spannend genoeg maar naarmate het boek vordert neigt het voor mij steeds meer, en veel te veel, naar een erotische roman.
Niets mis met een erotische roman maar gewoon niet mijn genre.

Hopelijk is De heks in mij van Loes den Hollander meer mijn ding.

Fiorah schreef op 02-11-2022 om 14:28:

10 cent per centimeter?? Dat is nog eens een leuke constructie.

Nou inderdaad! En best eerlijk ook eigenlijk

klaar met Sophia wens.... baal er stevig van, kan niet wachten tot het laatste deel 

Tover-Feetje schreef op 02-11-2022 om 16:32:

Hopelijk is De heks in mij van Loes den Hollander meer mijn ding.

Absoluut meer mijn ding 
Het verhaal draait om 3 hoofdpersonen die ieder hun eigen verhaal vertellen, waardoor het boek eigenlijk uit 3 verschillende delen bestaat.
Hierdoor bleef het voor mij spannend hoe het verhaal zou lopen.
Boek las ook lekker vlot weg.
Ik heb het in twee avonden uitgelezen.

Nu een oudje opgezocht om nog eens te herlezen,
Wat doen we met Fred van Tineke Beishuizen.

Ik was begonnen aan Arthur Japins De gevleugelde. Kwam er niet echt in, zijn boeken vind ik of heel goed, of niet door te komen, dus heb intussen maar een schijfwereld uit de kast gehaald. Het is Berevaar geworden, en die is intussen uit. Heb nog een paar andere biebboeken liggen dus die eerst maar proberen

Zo, ik  ben bij de Open Dag in de kerk geweest voor de boeken. Ze werden nu niet verkocht per centimeter, maar toch voor keurige prijsjes.
Er bleek een flinke boekenkast te zijn, alles per genre en op alfabet. Keurig.

Ik kocht :  Springstof van Liza Marklund
            De derde stem van Börjlind
                Nachtzuster van Unni Lindell (van haar heb ik nog nooit iets gelezen).
Hiervoor heb ik €  5,00 gegeven.

De dame die de boeken beheerde wist te vertellen dat sommige Kringloopwinkels zelfs geen boeken meer aannemen omdat ze 'ze aan de straatstenen niet meer kwijtraken'.

Hier is in de kerk over 2 weken weer een verkoop, romans zo tot 2 euro geloof ik, .Andere genres ook zoiets, ligt ook aan dikte van het boek, Kerk staat in West Brabant

Tover-Feetje schreef op 04-11-2022 om 23:21:

[..]

Absoluut meer mijn ding
Het verhaal draait om 3 hoofdpersonen die ieder hun eigen verhaal vertellen, waardoor het boek eigenlijk uit 3 verschillende delen bestaat.
Hierdoor bleef het voor mij spannend hoe het verhaal zou lopen.
Boek las ook lekker vlot weg.
Ik heb het in twee avonden uitgelezen.

Gaat op mijn lijstje!

Sterker nog ik heb hem meteen maar even gereserveerd bij de bieb

The Golden Enclaves uit. 
Geweldig!

kapow schreef op 05-11-2022 om 13:04:

The Golden Enclaves uit.
Geweldig!

Die heb ik gereserveerd. Dat zal nog wel even duren maar dan heb ik wat om naar uit te kijken.

Ik zit in een patstelling. Ik ben begonnen in 2 boeken maar ik zit er niet echt in en heb een paar boeken gekocht en gekregen en van de bieb geleend waardoor ik nu veel heb om te kiezen.

Ik lees nu In het land der blinden, van Jess Walter. Kende deze schrijver niet, maar tot nu toe goed boek. Ben over de helft en weet nog steeds niet of er echt iemand dood/vermoord is, of dat er iets anders speelt

Ik had ook ineens een overschot aan boeken (gekregen, van de bibliotheek en gedownload), maar heb gekozen Vorige week De first lady (James Patterson) gelezen, lekker spannende thriller.

Nu begonnen in Soms lieg ik (Alice Feeney), tot dusver een enorm intrigerend boek! Ik moest er heel even inkomen, maar wil nu echt graag weten hoe het allemaal zit  

-Nienke- schreef op 06-11-2022 om 12:43:

Nu begonnen in Soms lieg ik (Alice Feeney), tot dusver een enorm intrigerend boek! Ik moest er heel even inkomen, maar wil nu echt graag weten hoe het allemaal zit

Die staat ook op mijn lijst, klinkt echt goed!

Regendrup.

Regendrup.

06-11-2022 om 15:43 Topicstarter

MildredRatched schreef op 06-11-2022 om 14:25:

[..]

Die staat ook op mijn lijst, klinkt echt goed!

Ondertussen ben ik al 2x begonnen maar ik kom er nog niet doorheen.

De vier windstreken uit,  erg mooi.

Nu begonnen in De Waarheid van Colleen Hoover. 

Het huis met de geesten van Isabelle Allende zojuist uitgelezen. 

Schitterend geschreven maar ik moet echt bijkomen van al het geweld door mannen tegen vrouwen.
En het feit dat dit een gedeelte van de aard van de mens is en dat vrouwen dit tot het einde der tijden zou kunnen overkomen.

Ik ben nu even toe aan een luchtig boek.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.