Media en cultuur
Regendrup.
12-04-2022 om 13:52
Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2
Zie hier het vervolg van het boekentopic om te plaatsen wat je op dit moment leest of wat klaarligt om te gaan lezen!
Eventueel kun je erbij schrijven wat je er tot nu toe van vindt of waarom je ervoor gekozen hebt dit boek te gaan lezen.
Veel leesplezier!
Link naar het vorige deel:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/boekentopic-wat-lees-je-nu?page=64#1942
Wilgenkatje-
31-10-2022 om 15:11
Heb nu drie boeken van Juli Zeh uit, wat worden die mooi vertaald zeg, prachtig. Gelezen Onder Buren, Lege harten en Ons soort mensen. Vooral dat laatste vond ik fantastisch- daar zit zelfs een website bij alsof het allemaal echt bestaat. Auteur heeft veel oog voor details en ieders verhaallijn, knap gedaan.
Beterlaat2021!
31-10-2022 om 18:36
Dit heb ik zojuist uitgelezen :
Een triest einde van Hendrik Groen, maar zeer herkenbaar geschreven.
Minder gelachen dan bij de eerdere boeken.
Rogue
31-10-2022 om 19:00
klaar met Elizabeth & Margaret beiden hadden geen gemakkelijk leven, wel triest dat toen Margaret haar zus en moeder het hardst nodig had, ze haar lieten vallen omdat ''zo was Margaret nu eenmaal''....
anyway ben begonnen in Sophia wens 
weneri
31-10-2022 om 19:17
Wilgenkatje- schreef op 31-10-2022 om 15:11:
Heb nu drie boeken van Juli Zeh uit, wat worden die mooi vertaald zeg, prachtig. Gelezen Onder Buren, Lege harten en Ons soort mensen. Vooral dat laatste vond ik fantastisch- daar zit zelfs een website bij alsof het allemaal echt bestaat. Auteur heeft veel oog voor details en ieders verhaallijn, knap gedaan.
Bedankt voor de tip, ik kende haar nog niet. Ik heb 'ons soort mensen' op mijn verlanglijstje gezet, dat is een flinke pil zag ik.
Miss_Moneypenny
02-11-2022 om 07:40
Ik heb afgelopen weekend Schaduwleven van Kim Moelands gelezen. Las snel weg, in 2 dagen uit.
Cala
02-11-2022 om 11:43
Ik had een beetje een leesdip, maar ben eergister begonnen in A three dog problem van S.J. Bennet, boek twee met koningin Elizabeth als detective. Net zo leuk als boek één en het zorgt ervoor dat ik uit m'n leesdip ben, heb nu al zin om vanavond verder te lezen.
Regendrup.
02-11-2022 om 11:45
Regendrup. schreef op 31-10-2022 om 13:07:
[..]
Ben nu op 1 derde ongeveer, ben benieuwd waar het heen gaat! Leest wel traag tot nu toe. Heb deze week hopelijk wat meer tijd/focus om er echt in te komen. Had hem in oktober nog willen uitlezen maar dat gaat niet lukken.
Oké nu over de helft, wat een triest verhaal tot nu toe.
Dolfje
02-11-2022 om 11:55
Ik ben begonnen in welkom thuis in Love heart lane van Christie Barlow, voor de liefhebbers van Jenny Colgan etc
Mick87
02-11-2022 om 13:16
ik zit ook in een leesdip. Maar dat geeft niet. Afgelopen twee maanden maar liefst 15 boeken gelezen. Vanavond ga ik weer in iers nieuws beginnen.
ShowyHummingbird30
02-11-2022 om 13:35
Ik ben dit weekend begonnen in De meeste mensen deugen van Rutger Bregman. Leest lekker vlot, en is heerlijk optimistisch. Dat doet me wel goed met alle oorlogs- en andere ellendenieuws (waaronder koude oorlog tussen een aantal collega's
), en de korter wordende dagen. Bij de kringloop gevonden, en als ik 'm uit heb ga ik doen wat de uitgever achterin vraagt: het boek doorgeven (via een minibieb).
Beterlaat2021!
02-11-2022 om 13:56
Dit weekend ga ik een soort boekenbeurs bezoeken. De opbrengst is voor de kerk.
Ik ben er een keer eerder geweest, maar toen was het bijna afgelopen en had ik geen geld op zak > ik was de hond aan het uitlaten.
Het rare ervan is: de uitstalling. Bananendozen vol boeken, die op hun kórte kant staan, dus je ziet geen titels... dat wordt snuffelen.... Ik geloof dat ze € 0,10 per cm kosten.
We zullen zien of ik er blij vandaan kom!