Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekentopic: wat lees je nu? - Deel 2

ik heb Een Duitse fantasie, van Philip Claudel gelezen. Losse verhalen die toch bij elkaar passen.
Nu lees ik deel 1 van Sonea, van Trudi Cavanan. Was ik al een paar weken geleden mee begonnen, maar toen is het blijven liggen omdat het me toen niet echt aansprak, denk nu dat ik het wel uit ga lezen.
Kreeg bericht van de bieb dat 
Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween / Franco Faggiani, klaar ligt voor me. Had ik gereserveerd omdat mijn zus 4 sterren had gegeven bij hebban

kapow schreef op 28-07-2022 om 16:40:

The search van Nora Roberts uit. Erg spannend bij vlagen.
Ik denk dat The refuge m’n volgende boek wordt.

Het is Good Girl Bad Girl geworden. 
Bedankt weer voor de tip Ainne 

Ik heb de afgelopen week Sparringpartners (nieuwste van John Grisham) en Schaduwstad (nieuwste van David Baldacci) gelezen. De eerste vond ik mwah (bleek een verhalenbundel, geen verhaal), de tweede beter. 

Nu tijd voor iets luchtigs tussendoor voor in het zonnetje: Voor wat, hoort wat van Sophie Kinsella. De eerste hoofdstukken zijn alvast leuk! 

Ik heb trouwens ook een aantal boeken van Michael Robotham (digitaal) klaarstaan, nog niet eerder van gehoord, dus ook namens mij: alvast dank voor de tip  

Wie was dat die zei dat Helen Grace ongeloofwaardig is? Ik deel die visie compleet na het afgelopen boek en had er daarom moeite mee. In de eerste boeken is ze weliswaar apart, maar niet zo volstrekt ongeloofwaardig als in dit laatste deel.

Fiorah schreef op 28-07-2022 om 22:10:

Wie was dat die zei dat Helen Grace ongeloofwaardig is? Ik deel die visie compleet na het afgelopen boek en had er daarom moeite mee. In de eerste boeken is ze weliswaar apart, maar niet zo volstrekt ongeloofwaardig als in dit laatste deel.

Dat was ik
"Gelukkig" deel jij mijn mening, ligt het toch niet aan mij.
Ik heb Daglicht van Marion Pauw bijna uit.
Moest er even inkomen maar vind het inmiddels een boeiend en ietwat beklemmend verhaal, wat ik als positief ervaar.
Ik ben nu wel erg benieuwd naar het einde dus het gaat vanavond nog uit.

ik was een paar dagen geleden begonnen in ik mis mezelf van Lisa Genova, maar ik kwam er niet echt verder in. Vandaag toch maar besloten het voor nu aan de kant te leggen.

Ik heb nu Après-ski van Suzanne Vermeer gepakt om in te beginnen 

Ik las vroeger de boeken van Kathy Reichs, maar heb al jaren geen boek meer van haar gelezen. Van de week zag ik The Bone Code liggen en ben er in begonnen en wat vind ik haar boeken toch lekker weg lezen! 

34735688._UY2540_SS2540_.jpg

Een  beschrijving van de zoektocht van Aaltje  en Jaap van Zweden naar hulp voor hun autistische zoon Benjamin.
Dramatisch verhaal, mooi beschreven.

Hehe ik heb eindelijk Mijn broer van Karin Smirnoff uit. Het verhaal boeide wel maar het was niet fijn geschreven dus ik kwam er niet goed doorheen.

Ik heb vandaag - vrijwel in één ruk - De echoman (Sam Holland) uitgelezen. Echt een enorm pakkende thriller! Knap dat je zoiets als eerste boek kunt schrijven/bedenken. 

Regendrup.

Regendrup.

30-07-2022 om 21:17 Topicstarter

-Nienke- schreef op 30-07-2022 om 20:53:

Ik heb vandaag - vrijwel in één ruk - De echoman (Sam Holland) uitgelezen. Echt een enorm pakkende thriller! Knap dat je zoiets als eerste boek kunt schrijven/bedenken.

Oh wauw, dat klinkt goed! Gaat op mijn lijstje  maar eerst Harry Potter verder! Nu bezig in deel 2

Oh ik ben benieuwd naar de Echoman. 

Ik heb Lessen in chemie gelezen, een aanrader.

Regendrup. schreef op 30-07-2022 om 21:17:

[..]

Oh wauw, dat klinkt goed! Gaat op mijn lijstje maar eerst Harry Potter verder! Nu bezig in deel 2

Je moet wel tegen wat gruwelijkheden kunnen  . Ik vond het qua stijl lijken op de boeken van Karin Slaughter.

Ik ben nu begonnen in Nooit meer (Coolen Hoover), benieuwd of ik het net zo mooi vind als jullie! 

Fiorah schreef op 31-07-2022 om 09:34:

Oh ik ben benieuwd naar de Echoman.

Ik heb Lessen in chemie gelezen, een aanrader.

De beschrijving klinkt goed, staat op mijn lijstje!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.