Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Boekenserie thriller

Ik lees graag thrillerseries, dus dat een hoofdpersoon meerdere keren terugkomt. Mijn laatste serie is uit (Bergmankronieken). Iemand nog tips? Liefst ut de koboplus reeks (ik betaal 10 euro per maand daarvoor). 


DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

03-08-2021 om 22:10

Widajo schreef op 03-08-2021 om 20:18:

mag ik dan ook even hengelen? Heb ooit het begin gelezen van 'Kwijt' van Karen Slaughter, niet gezien dat het alleen een preview was. Nu ben ik heeeeel nieuwsgierig naar de rest van het verhaal maar kan het nergens vinden. Ik denk dat het zo'n klein boekje was wat je gratis kreeg in juni; maand van het spannende boek. Bestaat dat eigenlijk nog??

Probeer het eens op MP.. 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

03-08-2021 om 22:11

Bloemenzee schreef op 03-08-2021 om 22:09:

Ik kan met dit topic nog jaren vooruit, geloof ik. Al moet ik uit gaan kijken dat ik niet van nog meer schrijvers alle boeken wil hebben (ik heb al alles van Tess Gerritsen en Karin Slaughter), want dat past niet meer in m’n boekenkast

Ik heb heel lang weerstand gehad bij een e-reader. Nu ben ik zo ontzettend blij dat ik er eentje heb. Alle boeken op mijn computer en reader, niet meer 10 boeken meeleuren als ik 2 weken op vakantie ga, weten waar je gebleven bent als je in slaapt valt met je reader in je hand.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

03-08-2021 om 22:12

Yolo schreef op 03-08-2021 om 22:10:

[..]

Probeer het eens op MP..

Het is alleen als e-book uitgegeven. En ik vind het nogal suf dat het niet mee te krijgen is. Alsof die online bestanden op raken 🤐

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

03-08-2021 om 22:12

Yolo schreef op 03-08-2021 om 20:28:

[..]

Oh jeetje wat een leuke reactie! En dat is veel 😅 Ik woon in Zuid-Holland..

Oh, iets uit de richting! Tickel is dichterbij en heeft ook nog eens meer, lees ik

Zijn de boeken van Emilie Schepp en Jasmine Cresswell al genoemd trouwens?

Franck Thilliez

Hij heeft losse thrillers en een Hennebel/Sharko reeks geschreven. Hij is een Franse schrijver, en dat merk je duidelijk aan het kleine beetje mysterie dat er in zit. Er zit ook veel wetenschap en psychologie in.
Ik ben fan! 

En als je zin hebt in nog meer Franse sfeer: Fred Vargas, de Adamsberg serie. 
Deze boeken hebben een heerlijke stijl, anders dan ik gewend ben. Losjes, wollig, en verrassend. Je leert als een Fransoos naar dingen kijken door deze boeken. Wel op volgorde lezen!!

Tickel schreef op 03-08-2021 om 20:33:

[..]

Ik heb even gekeken, maar helaas niet in mijn collectie. Het is ook een uitgave van 2012.

Jammer! Dank je wel voor het zoeken 

Yolo schreef op 03-08-2021 om 22:10:

[..]

Probeer het eens op MP..

Al geprobeerd,  helaas zonder succes 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

04-08-2021 om 00:15

ShaunTheSheep schreef op 03-08-2021 om 22:12:

[..]

Oh, iets uit de richting! Tickel is dichterbij en heeft ook nog eens meer, lees ik

Zijn de boeken van Emilie Schepp en Jasmine Cresswell al genoemd trouwens?

Even goed bedankt voor je reactie 

Tickel schreef op 03-08-2021 om 22:12:

[..]

Het is alleen als e-book uitgegeven. En ik vind het nogal suf dat het niet mee te krijgen is. Alsof die online bestanden op raken 🤐

Ja ik vermoedde ook al dat het alleen online uitgegeven is.

Echt stom, nu kom ik nooit te weten hoe het afloopt 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

04-08-2021 om 00:20

Widajo schreef op 04-08-2021 om 00:14:

[..]

Al geprobeerd, helaas zonder succes

https://www.gratisboekendownloaden.net/kwijt-karin-slaughter/

Hier kun je het downloaden,printen en heb je jou eigen boek

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

04-08-2021 om 07:26

Yolo schreef op 04-08-2021 om 00:20:

[..]

https://www.gratisboekendownloaden.net/kwijt-karin-slaughter/

Hier kun je het downloaden,printen en heb je jou eigen boek

Helaas, onder d omschrijving staat; 

Dit ebook kunt u helaas niet gratis downloaden, maar wel heel voordelig via onze partner Bol.com aanschaffen. Het ebook van Karin Slaughter is voor nog geen 2 euro te downloaden, en 5 minuten later kunt u al beginnen met het lezen van het ebook kwijt

super lijstjes kom ik hier tegen!

mee schiet mij ook nog wat te binnen, nl lieneke dijkzeul. Die heeft een serie met politie agent Paul vegter. 

Yolo schreef op 04-08-2021 om 00:20:

[..]

https://www.gratisboekendownloaden.net/kwijt-karin-slaughter/

Hier kun je het downloaden,printen en heb je jou eigen boek

Helaas, de link gaat weer naar dezelfde website en op Bol is hij niet beschikbaar...

Ik ben al 2 jaar op zoek en was even heel erg blij mag het is gewoon niet te vinden...

Nikki1973 schreef op 03-08-2021 om 16:07:

[..]

Hé ik wist niet dat dit een trilogie is. Heb alleen mr Mercedes gelezen. Ga eens zoeken bij de bieb

Heb je de serie ook gezien? 

_melon schreef op 04-08-2021 om 13:34:

[..]

Heb je de serie ook gezien?

nee nog niet. Wel de serie van de Buitenstaander/ The Outsider. 

Mr Mercedes staat wel op mijn lijstje Is het wat? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.