Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

Black Friday

Is hier al een Black Friday topic? 
Eerdere jaren waren er bij sommige winkels wel echt goede kortingen te vinden. Ik zie nu veel aanbiedingen van ‘25% korting’ ofzo. Ook fijn, maar niet heel speciaal. 
Hebben jullie al iets gekocht (aangezien het op veel plekken black friday week is), of wachten jullie op een speciale aanbieding? Deel het hier en wie weet kunnen we elkaar nog aan een goede aanbieding helpen.


Spoken

Spoken

21-11-2022 om 08:56 Topicstarter

Ik heb een jas gekocht bij Vila, was al in de 50% sale en kreeg nog 20% black friday korting. Dat was wel mooi meegenomen.  

Ik ga voor een koelkast. In de aanloop zie ik al wel veel korting voorbij komen, maar ik hoop dat er vrijdag nog wat klappers gemaakt worden.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

21-11-2022 om 09:19

Ik heb een nieuw vloerkleed nodig en hoop die te vinden met leuke korting. 

Mijn naaimachine was ingestort, niet meer de moeite om te repareren. Ik was al op zoek naar een tweedehandsje maar de Lidl heeft nu een aanbieding. Gisteren besteld. 

Samsung telefoons in de aanbieding gekocht bij Mediamarkt. Man donderdag, ik zaterdag.

Helaas wel verneukt met de identieke SD kaartjes. Donderdag 30 euro (man), zaterdag 45 euro (ik).

j'mappelle had de travelbroeken voor de helft dus blauwe en zwarte besteld. 
Ik kijknog voor meer dingen want heb nog t een en ander nodig: laptop,lampen etc

Ik hoop Woensdag weer een aantal leuke spellen bij bol.com te kunnen kopen net als vorig jaar. En misschien nog de Tefal optigrill als ik die ergens met een leuke korting zie

Mijn telefoon leeft niet lang meer vrees ik, dus misschien dat ik deze week een nieuwe ga bestellen

Ik heb net de halve Etos leeg gekocht. Ik wilde ook dingen van het Kruidvat maar zij hebben de Black Friday-aanbiedingen niet binnen gekregen.
Ik wil ook heel graag een jaarabonnement op Bookchoice, hopelijk kan dat op Cyber Monday. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

21-11-2022 om 12:54

Fenyw schreef op 21-11-2022 om 11:20:

Ik heb net de halve Etos leeg gekocht. Ik wilde ook dingen van het Kruidvat maar zij hebben de Black Friday-aanbiedingen niet binnen gekregen.
Ik wil ook heel graag een jaarabonnement op Bookchoice, hopelijk kan dat op Cyber Monday.

Als je zelf ing hebt of iemand in je omgeving, kan je daar misschien 6 bonnen kopen voor bookchoice. Ze kosten dan 1 euro per maand. 

Ik heb net 3 dekbedovertrekken gekocht, 3 halen-1 betalen. Kwam op een totaalbedrag van 100 euro voor 3 (lits jumeaux-) stuks van percale katoen. Blij mee!

Bij mij wordt er momenteel een nieuwe keuken geplaatst. Ik heb een mooi servies op het oog (niks speciaals hoor, gewoon bij Blokker), maar kijk nog even of de prijs wat gaat zakken. Wacht sowieso met bestellen totdat het klaar is, want alles staat alleen maar in de weg momenteel.

Ik wil een noise canceling koptelefoon. Nu heb ik hem nog niet nodig, maar als ik straks weer wat beter ga lijkt het me heel fijn om zo de hoeveelheid prikkels te verminderen. Fijn luisterboek op en lekker afsluiren voor mijn omgeving. Al zie ik dan weer door de bomen het bos niet meer door de opties 😂
Misschien maar even een topic openen straks

Lollypopje schreef op 21-11-2022 om 14:43:

Ik wil een noise canceling koptelefoon. Nu heb ik hem nog niet nodig, maar als ik straks weer wat beter ga lijkt het me heel fijn om zo de hoeveelheid prikkels te verminderen. Fijn luisterboek op en lekker afsluiren voor mijn omgeving. Al zie ik dan weer door de bomen het bos niet meer door de opties 😂
Misschien maar even een topic openen straks

Dat had ik vorig jaar bedacht ivm een grote verbouwing in de flat en nog verplicht thuiswerken. Ik snapte er ook niks van en zat uiteindelijk met een koptelefoon waardoor ik alle herrie nog steeds hoorde, maar mijn zoom gesprekken juist niet meer 🤣 dus die ging linea recta retour en ik ben maar gewoon in de herrie blijven zitten 

Joszy schreef op 21-11-2022 om 15:00:

[..]

Dat had ik vorig jaar bedacht ivm een grote verbouwing in de flat en nog verplicht thuiswerken. Ik snapte er ook niks van en zat uiteindelijk met een koptelefoon waardoor ik alle herrie nog steeds hoorde, maar mijn zoom gesprekken juist niet meer 🤣 dus die ging linea recta retour en ik ben maar gewoon in de herrie blijven zitten

Daarom ga ik zo eerst een topic openen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.