Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nee, B&B eigenaren voorstellen met kerst. Opnamen vinden waarschijnlijk plaats in maart/april en dus de uitzendingen daarna pas. 

Ja, maar in het nieuwe jaar krijgen we toch eerst weer Boer Zoekt Vrouw, de opnames daarvan zullen ondertussen in volle gang zijn of zelfs afgerond.

joepie wat een goed nieuws!! zie er nu al naar uit 

Ik lees net in de Telegraaf dat Jacob al een paar weken een nieuwe liefde heeft. Heeeeeeel ander type dan de vier vrouwen. 

VivaLaVida schreef op 09-11-2021 om 14:56:

Ik lees net in de Telegraaf dat Jacob al een paar weken een nieuwe liefde heeft. Heeeeeeel ander type dan de vier vrouwen.

Oe! Foto??

Hier staat een filmpje. Ze komen niet heel verliefd over, maar goed, als ze het maar leuk hebben samen. 

https://www.telegraaf.nl/video/674381743/nieuwe-liefde-jacob-van-b-b-vol-liefde-haalt-uit-naar-voorgangers

Er staat ook een interviewtje met Bert op de website van de T. Hij zegt daarin onder meer dat hij een aantal discussies heeft gehad met de makers van het programma. En Jacob zei ook al dat het productiebedrijf 8 vrouwen had geselecteerd waarvan hij er 4 mocht kiezen. Er is achter de schermen dus blijkbaar toch flink gestuurd. Jammer.

haha het bashen van die kamer!

Mooie meid, die van Vincent, leuk voor hem!

ja knappe meid

Olive schreef op 09-11-2021 om 19:01:

en Vincent heeft ook de liefde gevonden, zie ik. Leuke meid!

https://www.telegraaf.nl/entertainment/222449765/b-b-vol-liefde-vincent-is-verliefd-we-hadden-het-al-snel-heel-gezellig

Doe 'ns een foto, want die kan ik niet zien. De telegraaf blokkeert alles. 

Hebben jullie Romana gezien als deelnemer van het nieuwe seizoen van De Verraders? Zo tof dat ze haar daarvoor gevraagd hebben.😁

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.