Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Muzieknootje64 schreef op 18-08-2021 om 12:31:

Als je niet op tattoos valt laat je toch geen dame met tatoeages komen? ( en dan blijkt ook nog dat deze rookt als een ketter). Daar heb ik me wel het meest over verbaasd.

Volgens mij hebben ze moeten kiezen op basis van korte filmpjes. Dus als ze net een trui aan had in dat filmpje waren de tattoes niet te zien. En ik neem aan dat ze dat ook niet al rokende heeft opgenomen.

Dat pakje van Rox; wrs geen spontane actie, maar gepland, dan wel activiteit bij de outfit gekozen. 
Toen ze ging motorrijden met Mitch had ze ook al kleding aan die matchte met de kleur van haar leren 'motorjack', nog vóórdat ze hadden afgesproken om met de motor te gaan. Denk dat dat ook gescript was. Of dat zij dat al hadden afgesproken op een moment dat er geen camera was. Waarop de productie heeft gevraagd dat nog eens over te spelen voor de camera.

Eigenlijk best raar, wij vinden hier over het algemeen dat ze wat meer buiten de b&b moeten doen, want anders ontstaat er niks. Maar ze komen bij BZV ook amper van het erf af...

Meesje schreef op 18-08-2021 om 13:49:

Toen ze ging motorrijden met Mitch had ze ook al kleding aan die matchte met de kleur van haar leren 'motorjack', nog vóórdat ze hadden afgesproken om met de motor te gaan. Denk dat dat ook gescript was. Of dat zij dat al hadden afgesproken op een moment dat er geen camera was. Waarop de productie heeft gevraagd dat nog eens over te spelen voor de camera.

Nou dat was mij inderdaad ook opgevallen! Als je mij spontaan vraagt om op een motor te gaan zitten is de kans wel erg klein dat ik even een leren jasje pak, en dan een compleet matching outfit aan heb.

https://amayzine.com/nl/2021/dit-zijn-de-bed-breakfasts-uit-bb-vol-liefde/

Voor de liefhebber. Een overzicht met alle b&bs en kamerprijzen 

Brabeau schreef op 18-08-2021 om 12:10:

Het valt me op dat de b&b eigenaren het gevoel hebben dat ze veroverd moeten worden en zelf niks hoeven te doen. Alleen Vincent en Roxanne lijken het spelletje te snappen.

Klopt. En waar Debbie denkt dat de mannen initiatief moeten nemen, denken de mannen dat over haar.  

Dutchgirly schreef op 18-08-2021 om 14:31:

https://amayzine.com/nl/2021/dit-zijn-de-bed-breakfasts-uit-bb-vol-liefde/

Voor de liefhebber. Een overzicht met alle b&bs en kamerprijzen

Hee leuk, thnx!

Ik denk dat ze een beetje op t Meiland effect hoopten: bekend worden dus klanten

Ja, maar dat heeft Meiland uiteindelijk de kop gekost,  altijd mensen over de vloer en 'even samen  op de foto'.  

hoera eindelijk de datum achterhaald van de laatste uitzending, dankzij artikel via de link hierboven (dank BeterLaat2021!): donderdag 26 augustus.

Ohhhh, wat is 't al snel afgelopen! Jammer hoor! 

safari schreef op 18-08-2021 om 17:46:

hoera eindelijk de datum achterhaald van de laatste uitzending, dankzij artikel via de link hierboven (dank BeterLaat2021!): donderdag 26 augustus.

Jammer, ik weet nu al dat ik het ga missen. 

Hopelijk komt de Belgische opvolger snel op tv. 

ik ga t ook missen.. en onze reviews hier 

ja ik vind het ook jammer, hoop snel op een nieuwe reeks

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.