Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Huh? Wat is dit nu weer voor reactie van Tjerk over het stuk grond van Ted. 'Ja, uh, het is een stuk grond met uitzicht op zee maar alles heeft hier uitzicht op zee. Kan mij nou niet zo boeien hoor'.

Wat is dat nou voor raar kinderachtig gedoe. Ik vermoed dat hij zo probeert te verbergen dat hij best onder de indruk is van de plannen van Ted, slecht voor zijn ego zo'n zelfstandige vrouw.

Moxxie schreef op 09-08-2022 om 20:57:

Huh? Wat is dit nu weer voor reactie van Tjerk over het stuk grond van Ted. 'Ja, uh, het is een stuk grond met uitzicht op zee maar alles heeft hier uitzicht op zee. Kan mij nou niet zo boeien hoor'.

Wat is dat nou voor raar kinderachtig gedoe. Ik vermoed dat hij zo probeert te verbergen dat hij best onder de indruk is van de plannen van Ted, slecht voor zijn ego zo'n zelfstandige vrouw.

Zijn ego is te groot. Hij is zelf het type leider, en dat is Ted ook, dat kan hij niet goed zetten. Het is een flink baasje, die Tjerk. 

Ted zal nooit iemand boven haar dulden, onder haar trouwens ook niet. Of er een man bij haar past durf ik te betwijfelen. 

Die Tjerk ging echt zitten mokken, dat werkt niet bij Ted volgens mij. Zij is trouwens wel een stuk fitter, of zoals ze zelf waarschijnlijk zou zeggen: in shape, dan de mannen die bij haar komen zeg.

Martijn is wel verliefd op Marjan zo te zien. Maar ik weet niet of het wederzijds is.

Zo erg benieuwd naar alle tranen morgen bij Martijn  Hij zat in het voorstukje ook helemaal verdrietig met een stukje papier in zijn hand. Wie zal er weggaan? Hij is echt gek op Marjan ja! Twijfel ook of het wel wederzijds is.. Zij lijkt wat afstandelijker. Zal jammer zijn!

Tjerk vind ik echt een vreselijke man zeg! Wauw, echt uit de hoogte en kinderachtig is hij bezig.. Niet sportief!

Die 'intelligente' Tjerk met zijn mangare. En Ted lekker in het NL praten tegen die Portugezen. 

HAHA!wait..what schreef op 09-08-2022 om 22:30:

Zo erg benieuwd naar alle tranen morgen bij Martijn Hij zat in het voorstukje ook helemaal verdrietig met een stukje papier in zijn hand. Wie zal er weggaan? Hij is echt gek op Marjan ja! Twijfel ook of het wel wederzijds is.. Zij lijkt wat afstandelijker. Zal jammer zijn!

Ik denk Simone, want als het die nieuwe is zal er niet zo gehuild worden verwacht ik, en Marjan gaat hij zeker niet wegsturen.

Rondstruiner schreef op 09-08-2022 om 22:32:

[..]

Ik denk Simone, want als het die nieuwe is zal er niet zo gehuild worden verwacht ik, en Marjan gaat hij zeker niet wegsturen.

Nee maar misschien dat Marjan zelf wel naar huis gaat? Dat ze na die date inziet dat het toch niks wordt.. Ik speculeer er lekker op los hoor 😆

Die Tjerk inderdaad...zo snel op zijn ego getrapt, en dan ook nog door een niet-osm. Ontbreekt hem totaal aan humor en dan vooral zelfspot. Vindt zichzelf en zijn verhalen zo ontzettend belangrijk. Maar ik hoef er geen relatie mee te hebben, en Ted lijkt het niet zo te storen. Hij was 1 op 1 wel een stuk beter te pruimen, dus hoop maar dat als hij 'het' wordt hij een beetje die arrogante houding laat vallen. Hij mag ook wel eens een beetje de handjes uit de mouwen steken, hij laat zich wel heel erg een vakantie aanleunen. Of is dat wat osm-en doen? Ben is leuker qua karakter maar ik zou ook afknappen op zijn clownsgedrag.

Martijn vond ik een beetje een natte tosti, maar hij stijgt wel in mijn achting omdat hij oprecht lijkt te zijn en het graag goed wil doen voor die meiden.

Hans Frankrijk wordt voor mij juist steeds meer een natte tosti. Toont geen interesse maar vertelt ook niks over zichzelf. Haalt continu vrienden in huis om als buffer te dienen, omdat hij ze gewoonweg niet dichtbij lijkt te laten komen? Petra is wel vasthoudend, dat heeft hij denk ik nodig.

Astrid...tja ik denk dat zij een beetje getraumatiseerd is in vorige relaties (ik ga hier geheel ongepast op de stoel van een psycholoog zitten). Daardoor is ze extra alert op haar grenzen, waarschijnlijk een beetje té. Ik vraag me af of zij echt openstaat voor een relatie.

Hans Italië snakt gewoon zo naar liefde en geborgenheid, die gaat steeds een beetje te hard voor elke vrouw die binnen komt. Het verhaal met de ex had eerder gecommuniceerd moeten worden, maar hij had deze situatie ook liever niet gehad denk ik dan. Maar er zou wel meer afstand tussen die twee gepast zijn.

Richard is echt een vreselijk moeilijke man om mee te leven, denk ik. En hij heeft het zeldzame geluk dat Simone dat wel lijkt te kunnen. Ik hoop dat zij bij elkaar blijven!

Natasja vind ik persoonlijk niet zo'n leuke vrouw. Haar reactie op dat zweverige type vond ik ronduit onbeschoft, en verder lijkt ze ook niet zoveel te melden te hebben. Ik vind Menno eigenlijk te leuk voor haar. Wie weet krijg ik te weinig te zien om haar kwaliteiten te kunnen beoordelen.

Denise vind ik lief, zij en Dave lijken wel wat op te bouwen. Ik vind hem ook wel bij haar passen. 

HAHA!wait..what schreef op 09-08-2022 om 22:35:

[..]

Nee maar misschien dat Marjan zelf wel naar huis gaat? Dat ze na die date inziet dat het toch niks wordt.. Ik speculeer er lekker op los hoor 😆

Ooooh, dat kan ook nog ja!

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

10-08-2022 om 10:05 Topicstarter

Dave bij Denise, wat een traag tempo daar. Hij is er al 11 dagen en heeft nu een eerste kusje gescoord. Wat ik ook een beetje vreemd vond, toen Denise op het strand vroeg : "dus je vindt me wel een beetje leuk?". Hij draaide eerst z'n gezicht weg, alsof hij er nog over na moest denken.  Een beetje meer enthousiasme zou hem sieren!

Het enige waar Dave warm voor loopt is sporten en shakes denk ik. 

Beterlaat2021! schreef op 10-08-2022 om 10:05:

Dave bij Denise, wat een traag tempo daar. Hij is er al 11 dagen en heeft nu een eerste kusje gescoord. Wat ik ook een beetje vreemd vond, toen Denise op het strand vroeg : "dus je vindt me wel een beetje leuk?". Hij draaide eerst z'n gezicht weg, alsof hij er nog over na moest denken. Een beetje meer enthousiasme zou hem sieren!

Misschien dacht hij na over hoe hij het beste kon verwoorden wat hij voelt/denkt? (herken ik bij mezelf wel namelijk 😉) Hij wist natuurlijk ook niet hoe zij over hem dacht én er loopt een andere man rond en komt er nog 1.. Ik kreeg eerder het idee dat hij wat verlegen werd van die vraag (dacht hem ook een beetje rood te zien worden). En volgens mij is verder ook alleen bij Richard lichamelijk iets gebeurd met Simone?

Dolfje schreef op 10-08-2022 om 10:08:

Het enige waar Dave warm voor loopt is sporten en shakes denk ik.

Zou Franse Hans de meest rechtste zijn op deze foto? Hij schijnt als ridder bij land van ooit te hebben gewerkt.

https://www.bd.nl/waalwijk-heusden-e-o/oud-acteurs-blikken-terug-op-hun-tijd-bij-land-van-ooit-we-waren-net-een-sekte~aa05563a/

Ik weet niet of hij daar gewerkt heeft, maar het zou hem kunnen zijn ja. Zelfde vorm van ogen/mond/oren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.