Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

nou idd wat een vreselijke neerbuigende vent is die Tjerk zeg… nou snap ik wel waarom hij al zo lang single is 

Bij Richard en Simone lijkt het me knap lullig om daar nog als vijfde vrouw aan te komen.

Bij Hans en Martijn zou fysieke aantrekkingslracht het weleens kunnen gaan winnen van de dames die er nu al het langste zijn.

En Dave en Denise, de bekentenissen waren nog wat voorzichtig, maar dus toch een kus..

Die nieuwe bij Hans Frankrijk lijkt op Laura Vlasblom vind ik.

Dolfje schreef op 08-08-2022 om 22:29:

Die nieuwe bij Hans Frankrijk lijkt op Laura Vlasblom vind ik.

Ze zijn wel even oud

Kan iemand die lelijke broeken  leggings van Dave weggooien?

Dolfje schreef op 08-08-2022 om 23:04:

Kan iemand die lelijke broeken leggings van Dave weggooien?

Die Tjerk, ik vind het gewoon komisch. Hij vindt zichzelf heel wat maar concurrentie kan hij niet aan, dan gaat hij katten. Proberen om iemand naar beneden te halen op tv omdat je even te weinig aandacht krijgt is een beetje goedkoop Tjerk, wat we zien sluit niet aan bij je OSM en betere kringen verhaal.

MRI

MRI

09-08-2022 om 12:54

Moxxie schreef op 09-08-2022 om 10:44:

Die Tjerk, ik vind het gewoon komisch. Hij vindt zichzelf heel wat maar concurrentie kan hij niet aan, dan gaat hij katten. Proberen om iemand naar beneden te halen op tv omdat je even te weinig aandacht krijgt is een beetje goedkoop Tjerk, wat we zien sluit niet aan bij je OSM en betere kringen verhaal.

of juist wel misscien? Wel leuk dat Ted t meteen afkapt

Zo vond ik het ook leuk dat Denise nu voor de tweede keer iemand aansprak omdat ze grapjes maakten over iemands uiterlijk. 

Het laat wel goed zien waar relatief kleine mannen mee te dealen hebben trouwens. 

Moxxie schreef op 09-08-2022 om 10:44:

Die Tjerk, ik vind het gewoon komisch. Hij vindt zichzelf heel wat maar concurrentie kan hij niet aan, dan gaat hij katten. Proberen om iemand naar beneden te halen op tv omdat je even te weinig aandacht krijgt is een beetje goedkoop Tjerk, wat we zien sluit niet aan bij je OSM en betere kringen verhaal.

Klopt, deze man heeft een heel groot ego. En door dat katten laat hij zichzelf zien.

Rondstruiner schreef op 09-08-2022 om 13:07:

Zo vond ik het ook leuk dat Denise nu voor de tweede keer iemand aansprak omdat ze grapjes maakten over iemands uiterlijk.

Het laat wel goed zien waar relatief kleine mannen mee te dealen hebben trouwens.

Ja. Het spreekt ook voor Denise dat ze niet voor het uiterlijk en de speedboot gaat, maar toch meer voor het karakter. 

Vrijevlinder schreef op 09-08-2022 om 13:47:

[..]

Klopt, deze man heeft een heel groot ego. En door dat katten laat hij zichzelf zien.

Ja, heel kinderachtig. Ook met dat helpen met koken; Ted had gezegd dat ze beiden moesten blijven zitten. Hij kwam toch aan het aanrecht en toen zei ze weer dat ze dat liever niet had. Maar hij bleef gewoon. Vervolgens maakte hij een opmerking naar Ben dat die er niet bij mag. 

Nee, jij ook niet, maar je luistert niet, je blaat alleen maar met je opgeblazen ego.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

09-08-2022 om 16:06 Topicstarter

Angela de Jong, recensente van het AD, was op vakantie. Dus ze had nog niet geschreven over B&B. Nu  dus wel, één alinea.
 
" Maakte ik pas vorige week kennis met Richard, Italiaanse Hans en Franse  Hans en al die andere aparte B&B-eigenaren die op tv op zoek zijn naar de liefde van hun leven. Je zal maar per ongeluk bij één van hen verzeild raken als rustzoekende vakantieganger. De één lult je op
onverstaanbare wijze de oren van de kop en bij de ander zit je niet
alleen met z’n nieuwe date aan het ontbijt, maar ook met zijn ex-vrouw én zus. "


Haha! Ik kijk nu de aflevering van gister; Simone neemt het taaltje van Richard al aardig over met haar; weet je wel 

HAHA!wait..what schreef op 09-08-2022 om 16:35:

Haha! Ik kijk nu de aflevering van gister; Simone neemt het taaltje van Richard al aardig over met haar; weet je wel

Ja, dat viel mij ook op😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.