Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
redbulletje
23-07-2022 om 09:39
Rondstruiner schreef op 23-07-2022 om 07:07:
[..]
En geen groente!
Daar zat ik me ook over te verbazen. Maar ik denk dat er wel witte saus over zat en dat het zo'n klassiek italiaans recept is. Zoiets bijvoorbeeld, pasta met boter en kaas:
https://www.24kitchen.nl/populair/fettuccine-alfredo-authentiek
Niks voor mij.
Oh dat klinkt nog wel lekker, maar het ziet er kaal uit zonder een salade.
Haantje79
23-07-2022 om 09:57
Spoken schreef op 22-07-2022 om 21:39:
Ik zou me wel echt hele tijd bekeken voelen door vrouwtje theelepel bij Martijn zeg. Leuk dat hij lieve ouders heeft maar pfff
vrouwtje Theelepel!
bieb1963
23-07-2022 om 10:11
en eigelijk vind ik die Hans in Frankrijk toch best wel leuk...
😂
Overigens vind ik het ook best wel.een lastig concept dat niet iedereen min of meer tegelijk komt. Ik bedoel als al je een beetje een band en wat gevoelens hebt voor iemand, hoe moet dat dan met.iemand anders die dagen later komt? Eigenlijk best wel een beetje gek.
Rondstruiner
23-07-2022 om 10:13
Dolfje schreef op 23-07-2022 om 09:13:
[..]
Oh lekker hoor!
Net als https://www.culy.nl/recepten/een-romeinse-klassieker-cacio-e-pepe/
en https://miljuschka.nl/pasta-aglio-e-olio-oftewel-pasta-met-olie-en-knoflook/
Maar eet je dat dan als bijgerecht/voorgerecht of echt als hoofdgerecht? Voor mij is dat geen maaltijd.
Biscuitje
23-07-2022 om 10:16
bieb1963 schreef op 23-07-2022 om 10:11:
en eigelijk vind ik die Hans in Frankrijk toch best wel leuk...
😂
Ja, ik vind hem ook steeds leuker worden.
Rondstruiner
23-07-2022 om 10:27
Biscuitje schreef op 23-07-2022 om 10:16:
[..]
Ja, ik vind hem ook steeds leuker worden.
Echt joh? Ik vond hem die uitzending dat ze met de paarden bezig waren wat beter te verteren, maar deze uitzending juist weer helemaal niet.
Ik vond het echt tenenkrommend kinderachtig toen er om wasmiddel werd gevraagd, dat hij een rare tirade begon over de oorlog in oekraine en alle ellende in de wereld. Zo krom als een hoepel. Blijkbaar mag je niet om wasmiddel vragen als het nog te vroeg is voor meneer.
Ik vind het nog steeds een hork. En een slappeling omdat hij Yovan niet gewoon wegstuurt terwijl overduidelijk is dat dat niks wordt en hij haar niet mag, maar dat geldt voor wel meer kandidaten.
GroenTuintje
23-07-2022 om 11:05
Rondstruiner schreef op 23-07-2022 om 10:27:
[..]
Echt joh? Ik vond hem die uitzending dat ze met de paarden bezig waren wat beter te verteren, maar deze uitzending juist weer helemaal niet.
Ik vond het echt tenenkrommend kinderachtig toen er om wasmiddel werd gevraagd, dat hij een rare tirade begon over de oorlog in oekraine en alle ellende in de wereld. Zo krom als een hoepel. Blijkbaar mag je niet om wasmiddel vragen als het nog te vroeg is voor meneer.
Ik vind het nog steeds een hork. En een slappeling omdat hij Yovan niet gewoon wegstuurt terwijl overduidelijk is dat dat niks wordt en hij haar niet mag, maar dat geldt voor wel meer kandidaten.
nou idd, ik val niet op horken, maar blijkbaar zijn er zat vrouwen die er wel op vallen 
Dolfje
23-07-2022 om 11:07
Rondstruiner schreef op 23-07-2022 om 10:13:
[..]
Maar eet je dat dan als bijgerecht/voorgerecht of echt als hoofdgerecht? Voor mij is dat geen maaltijd.
Volgens mij eten ze dat in Italië als bijgerecht /tussengerecht maar ik had er in Rome wel genoeg aan al zat er dan geen groente bij.
MRI
23-07-2022 om 12:02
https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9yc3MuYXJ0MTkuY29tL3JlYWxpdHktY2hlY2stZG4=
podcast over b&b vol liefde. Ik heb nog niet geluisterd
watertoren
23-07-2022 om 12:14
Ik vind het allemaal wel een gedoe bij sommige van deze mensen hoor waar ik persoonlijk niet op zou zitten t wachten.
Bij Richard zit je met die huisvriendin, Bij Martijn zitten constant zijn ouders erbij, Bij Denise krijg je er haar moeder bij, Bij Hans zijn vrienden en bij Astrid haar kinderen.
Bij Natasja en Ted gelukkig alleen de honden.
Dolfje
23-07-2022 om 12:28
watertoren schreef op 23-07-2022 om 12:14:
Ik vind het allemaal wel een gedoe bij sommige van deze mensen hoor waar ik persoonlijk niet op zou zitten t wachten.
Bij Richard zit je met die huisvriendin, Bij Martijn zitten constant zijn ouders erbij, Bij Denise krijg je er haar moeder bij, Bij Hans zijn vrienden en bij Astrid haar kinderen.
Eens. Ze lijken zowat nooit zonder al die mensen te zijn.
Brabeau
23-07-2022 om 12:28
watertoren schreef op 23-07-2022 om 12:14:
Die vrienden van Hans en de kinderen van Astrid is t vrij normaal?
EchteNoorderling
23-07-2022 om 12:49
Heb nog niet alles bijgelezen, want ben net begonnen met kijken, dus misschien al gezegd, maar ik vind die Desiree sprekend Viola Holt.
Courage
23-07-2022 om 13:03
Meesje schreef op 22-07-2022 om 21:09:
Oh, ik zie nu dat Yovan (ja, ik ken haar naam nu) idd de zelfde ketting heeft als Astrid.
Precies, daar doelde ik een paar dagen geleden op (ik kijk vooruit). Bij Richard zou je nog een verhaal kunnen verzinnen dat hij ze aan hun geeft. Maar tussen Yovan en Astrid, 0 connectie. Dus ja, er wordt iets gesponsord.
En leuk dat de productplugger hier ook meteen herkend wordt. 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.