Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

MRI schreef op 22-07-2022 om 01:17:

[..]

mwoah maar het gaat toch niet om feitelijk, toch?. Gerry voelde dat er iets was tussen die twee vraagt er naar en dat ontkent hij. Maar als je al loopt te tongen, en het hebt over 'lekker met die benen rond je en die borsten in je rug' en ze hebben al bij elkaar geslapen, dan heeft ze het goed aangevoeld. Het dan ontkennen is gewoon niet waarachtig. Niet leuk.

Hallo, het is een man hè.

LindaG schreef op 22-07-2022 om 09:46:

hoi, ik zie bij richard dat ze zo'n mooie ketting dragen. Ik wil die ook graag, ik wil graag weten hoe ik eraan kom als t mogelijk is. Google helpt niet. Wie heeft de gouden tip ??

De gouden tip? Bij Richard gaan logeren duh

MRI

MRI

22-07-2022 om 20:55

MarindaH schreef op 22-07-2022 om 20:49:

[..]

Hallo, het is een man hè.

ja dus? Kunnen die niet eerlijk zijn? 

Al dat geknuffel en gezoen om je voor te stellen aan mensen die je helemaal niet kent, ik dacht dat corona daar wel een einde had gemaakt. Niet dus.

Rondstruiner schreef op 22-07-2022 om 21:02:

Al dat geknuffel en gezoen om je voor te stellen aan mensen die je helemaal niet kent, ik dacht dat corona daar wel een einde had gemaakt. Niet dus.

Dat hoeft van mij ook niet zo. En niet alleen je date, maar ook zijn ouders 

Spoken schreef op 22-07-2022 om 18:54:

[..]

Maar dit was juist iets wat niet door elkaar gemonteerd kon zijn (afscheid Hayriye, uitzwaaien Hayriye en zelf weggaan)

Ja ik weet het niet, ik geloof niks meer op tv 😂

Meesje schreef op 22-07-2022 om 20:44:

Ik had Sylvia wel samen met Desiree willen zien. 'Ik heb vele facetten'. Die had Desiree ook. Die hadden vast lekker gebotst, die facetten

MarindaH schreef op 22-07-2022 om 20:52:

[..]

De gouden tip? Bij Richard gaan logeren duh

Oh, ik zie nu dat Yovan (ja, ik ken haar naam nu) idd de zelfde ketting heeft als Astrid. 

MRI schreef op 22-07-2022 om 20:55:

[..]

ja dus? Kunnen die niet eerlijk zijn?

zucht

Meesje schreef op 22-07-2022 om 21:09:

Oh, ik zie nu dat Yovan (ja, ik ken haar naam nu) idd de zelfde ketting heeft als Astrid.

Ja, dat viel mij net ook op. Dat ligt er wel heel dik bovenop zeg. 

Ik vind die nieuwe vrouw van Hans (Italië) tot nu toe niks, maar als het aan haar ligt, moet ik eerst 3 weken kijken 

Brabeau schreef op 22-07-2022 om 21:31:

Ik vind die nieuwe vrouw van Hans (Italië) tot nu toe niks, maar als het aan haar ligt, moet ik eerst 3 weken kijken

😂

Ik snap nu wel waarom Natasja nog geen man heeft gevonden, wat kan die snauwen zeg 

GroenTuintje schreef op 22-07-2022 om 21:35:

Ik snap nu wel waarom Natasja nog geen man heeft gevonden, wat kan die snauwen zeg

Ik vind haar leuk. Tegen een Dirk ga ik ook snauwen hoor.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.