Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Volgens mij wordt het bij Hans met geen van de dames een match. 
De een is te dominant voor hem en de ander haakt denk ik zelf af.

Bij Dave en Gio gebeurd wel wat, en Denise geniet er ook van. Maar ging ook het fysieke contact met Dave uit de weg na het bommetje in het zwembad

Bij Martijn leuk me de stranddate een perfect moment voor iets meer fysiek contact maar die stap zetten ze beiden niet. Jammer wel, zou wellicht niet verkeerd zijn te ervaren wat iets meer fysiek contact zou doen. De eerste aanzet daarvoor was er wel bij de yoga.
En cameraploeg of niet, ik ergerde me ook aan de ouders die kwamen kijken en steeds zo duidelijk hun mening laten blijken. 

Met Ted kan het nog weleens lastig worden denk ik. Ze lijkt een zelfstandige vrouw die zowel zakelijk als sociaal de zaakjes prima op orde heeft. Ze weet goed wat ze wel en niet wil. Daar moet een man maar net tussenpassen. En dat lijkt bij deze aardige eerste man in ieder geval niet het geval.
Jammer dat ze in haar oproep niet benoemd heeft dat het speken van de taal (talen) voor haar zo belangrijk is.

Mug schreef op 18-07-2022 om 21:33:

ik loop een beetje achter met kijken, ik ben nu net bij Ted in Madeira.

Wat is Hans in Frankrijk een hork, bah. Daar zou ik snel weg zijn als ik die vrouw was.

Ik vind maar dat hij weinig rekening met haar houdt. Ik zou daar ook snel weg zijn mocht mijn potentiële partner zo doen.

In de auto, Goh je eet ook tussen de middag, eh zo gek is dat toch niet.

Ik loop ook achter met kijken.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 22:00

Brabeau schreef op 18-07-2022 om 21:46:

mijn god, komt die vrouw uit 1950 ofzo

Echt hè! Zag die blik van Hans dan, hij was het er niet mee eens geloof ik 🤣

MRI

MRI

18-07-2022 om 22:04

Brabeau schreef op 18-07-2022 om 21:46:

mijn god, komt die vrouw uit 1950 ofzo

Ja het toffe huisvrouwtje uithangen ihkv 'dat vindt een man vast heel fijn'. Beetje doorzichtig.

en waarom spreken al die vrienden Frans op Madeira?

MRI schreef op 18-07-2022 om 22:04:

[..]

Ja het toffe huisvrouwtje uithangen ihkv 'dat vindt een man vast heel fijn'. Beetje doorzichtig.

Is zij niet een door Rtl uitgezochte actrice? Ik mag toch hopen dat ze niet echt zo denkt. Gelukkig sprak het gezicht van de andere dame boekdelen. Deze roodharige dame is veel te leuk voor hem en ik denk dat ze snel weg is. 

Van Denise wou ik net zeggen, neem die jongens even apart krijg je ook meteen een andere vibe/sfeer. Kun je toch iets meer de diepte in met gesprekken.

RavIvaR schreef op 18-07-2022 om 21:52:

Volgens mij wordt het bij Hans met geen van de dames een match.
De een is te dominant voor hem en de ander haakt denk ik zelf af.

Bij Dave en Gio gebeurd wel wat, en Denise geniet er ook van. Maar ging ook het fysieke contact met Dave uit de weg na het bommetje in het zwembad

Bij Martijn leuk me de stranddate een perfect moment voor iets meer fysiek contact maar die stap zetten ze beiden niet. Jammer wel, zou wellicht niet verkeerd zijn te ervaren wat iets meer fysiek contact zou doen. De eerste aanzet daarvoor was er wel bij de yoga.
En cameraploeg of niet, ik ergerde me ook aan de ouders die kwamen kijken en steeds zo duidelijk hun mening laten blijken.

Met Ted kan het nog weleens lastig worden denk ik. Ze lijkt een zelfstandige vrouw die zowel zakelijk als sociaal de zaakjes prima op orde heeft. Ze weet goed wat ze wel en niet wil. Daar moet een man maar net tussenpassen. En dat lijkt bij deze aardige eerste man in ieder geval niet het geval.
Jammer dat ze in haar oproep niet benoemd heeft dat het speken van de taal (talen) voor haar zo belangrijk is.

Ik kan me voorstellen dat ze er misschien vanuit is gegaan dat het vanzelfsprekend is. Tenminste, ik zou zelf niet eens op een oproep reageren als ik én geen Engels kan, én niet de taal die daar gesproken wordt.

Het hele programma draait echt niet om een nieuwe liefde te vinden. De eigenaren kunnen het prima zelf, met hulp van ouders, een ex, en evt een hond. 
Kandidaten worden niet geselecteerd op overeenkomsten, maar op extreem gedrag. Wat bij de kijker reacties uitlokt. 
Alles voor de kijkcijfers.

Ik had het vanmiddag al gekeken, maar man man man, die Hans is net zo'n hork als die Bert van vorig seizoen. Geen ontbijt, geen lunch, in zijn eentje koffiedrinken op zijn kamer in de ochtend, die afschuwelijke sfeerloze kroeg.  Die tweede vrouw daar is ook vreemd met haar antieke denkbeelden. Ik heb medelijden met die eerste vrouw, die is als enige heel normaal. Ik ben de namen van die dames helemaal kwijt.

Ik begin me nu ook wel een beetje aan die ouders van Martijn te ergeren, ongezond zoals ze er bovenop zitten lijkt me.

Ted lijkt me een leuke vrouw die het goed voor elkaar heeft, maar wel een beetje kouwe kak. Ik hoop dat haar nr 1 van de filmpjes (Tjerk ofzo?) een match is, deze man is dat niet denk ik. Denise en haar twee mannen kunnen me minder boeien. Ik vind haar hond wel echt heel erg schattig. Ik hoop dat we morgen weer iets van Astrid zien.

Brooklyn28 schreef op 18-07-2022 om 23:08:

Het hele programma draait echt niet om een nieuwe liefde te vinden. De eigenaren kunnen het prima zelf, met hulp van ouders, een ex, en evt een hond.
Kandidaten worden niet geselecteerd op overeenkomsten, maar op extreem gedrag. Wat bij de kijker reacties uitlokt.
Alles voor de kijkcijfers.

Ik ben bang dat je gelijk hebt. Alles voor de kijkcijfers. 

Denise had een B en B met 16 kamers geloof ik. Dat vind ik meer een hotel. Dan zou ze toch op zijn minst wat personeelsleden moeten hebben maar die zijn niet in beeld. 

Ik zou gillend wegrennen bij Martijn. Het moet lijken op 1 grote gezellige familie, maar als ik wil daten wil ik niet steeds zijn ouders tegen komen. En ze lijken nogal close te zijn. 

Hans hetzelfde verhaal. Dan denk ik: kom op, zorg voor je gasten en zorg voor ontbijt en lunch. Dat is het minste wat je kan doen. Maar zoals dame 1 al zegt, je kunt merken dat het een mannenhuishouding is, een man alleen. Ik denk dat zij snel vertrokken is. 

Ik vond het gisteren een beetje saaie aflevering, hoop vanavond leuker.

Dolfje schreef op 19-07-2022 om 07:50:

Ik vond het gisteren een beetje saaie aflevering, hoop vanavond leuker.

Eens.

Ted lijkt me idd een beetje een kak mevrouw, dat ze zo wild werd op dat filmpje van Tjerk verbaasde me dan ook totaal niet. Zo'n rode trui gedrapeerd over de schouders type. En met bootschoenen. Die Piet ("opa Piet") lijkt me echt een lieverd, en hij wil al meteen gaan klussen, laten zien hoe goed het zou zijn als ze hem koos haha, maar ik vind het ook wel jammer dat hij geen engels / frans spreekt en daardoor eigenlijk al niet meer echt een kans maakt bij Ted, althans, zo komt het over. Man en ik waren nog even over de naam Ted voor een vrouw aan het nadenken, zou het een afkorting zijn van iets? Van welke naam dan, jullie iemand een idee?

Hans is echt een vervelend mannetje, my way or the highway maar van gastvrijheid heeft ie nog nooit gehoord. Hij vertelde toch ook in de vorige aflevering dat hij een groetere groep Poolse vrouwen als gasten had gehad. Die zullen ook gedacht hebben, jee waar zijn we toch beland, maar die zijn het misschien iets meer gewend omdat oost-europeanen niet bepaald bekend staan om hun hoffelijkheid. Of mag ik dat niet zeggen hier. Ik zou er nog niet overnachten al kreeg ik het gratis, wat zeg ik, al kreeg ik er geld bij (oke voor een flink bedrag wel hoor )

Van Denise (die zag ik gister voor t eerst want ik heb de eerste 3 afl gemist) ben ik er niet over uit of ik haar een knappe vrouw vind of niet, ze heeft me iig veel te veel make up op, en ik vind de 2 mannen die ze heeft echt sprekend op elkaar lijken of ligt dat aan mij? Konden zo broers van elkaar zijn, die ogen enzo. Ik denk wel dat ik de niet-sportschool-man leuker vind qua karakter, ik ben niet zo van de uitslovertjes. Die Dave lijkt ook wel steeds een soort wedstrijdje overal van te willen maken, beetje kinderachtig.

Martijn valt niet op Simone, hij hoopt dat de volgende die aankomt een leukere vangst voor hem is en daarom houdt hij zich nu in (zegt hij) maar zijn lichaamstaal bij die strand date zei genoeg (zij komt dichterbij, hij neemt afstand). Jammer wel want haar vind ik op zich een leuke vrouw, maar ze verdient dan ook wel iemand die leuker is / meer diepgang durft te tonen dan Martijn, hij houdt zich wel echt enorm op de vlakte. Over die ouders is al genoeg geschreven hahaha wat een hel lijkt me dat joh om er zo bij te moeten gaan wonen.

Ik vind Ted heel leuk. (Theodora?) 
Denk dat ze meer gebaat is hij een gepensioneerde zakenreiziger, een man van de wereld die ook talen spreekt. Engels op z'n minst in elk geval. Hoewel Piet dus op dat front niet bij haar past stelt ze zich wel gastvrij op itt Astrid. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.