Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

ik dacht al.. 8 van 9 omdat ik vraag 2 niet goed leek te hebben.. 

ik zie bij vraag 4 geen antwoorden staan, alleen maar balkjes. Das lastig de goede aan te klikken😂 toch nog 7 v d 9 hayerieje had ik fout

Zo, ik zit weer klaar

ben ik alleen?
Hans Frankrijk is echt een botte boer. Neemt zijn date mee naar het café en gaat gezellig met locals kletsen. Date kan niet meepraten. Maar, jammer dan. Ook niet gezellig aan een tafeltje, nee, gewoon bier drinken aan de bar.

Ik wilde net opmerken dat het wel ongemakkelijk was dat die ouders van Martijn 'stiekem' toekeken bij een moment voor hun 2. Maar toen realiseerde ik me dat er ook een cameraploeg naast stond. 

waarom praat zij engels 

Meesje schreef op 18-07-2022 om 21:08:

ben ik alleen?
Hans Frankrijk is echt een botte boer. Neemt zijn date mee naar het café en gaat gezellig met locals kletsen. Date kan niet meepraten. Maar, jammer dan. Ook niet gezellig aan een tafeltje, nee, gewoon bier drinken aan de bar.

Ik krijg een beetje Boer Geert uit seizoen 2020 vibes

Meesje schreef op 18-07-2022 om 21:08:

ben ik alleen?

Nou echt hè?! Zo ongezellig voor haar, en klagen dat ze niet zo goed Frans spreekt. 

Ben hem nu ook aan het kijken, die van vandaag

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 21:33

ik loop een beetje achter met kijken, ik ben nu net bij Ted in Madeira. 

Wat is Hans in Frankrijk een hork, bah. Daar zou ik snel weg zijn als ik die vrouw was. 

Mug schreef op 18-07-2022 om 21:33:

ik loop een beetje achter met kijken, ik ben nu net bij Ted in Madeira.

Wat is Hans in Frankrijk een hork, bah. Daar zou ik snel weg zijn als ik die vrouw was.

Daar ben ik nu ook 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 21:35

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-07-2022 om 21:38

Dave is wel echt een haantje he! Met zijn sportschool en duik in het zwembad 😅

Dat saaie lulle café, hoe kun je daar nu naartoe gaan? En ‘toevallig’ zijn Franse vrienden

mijn god, komt die vrouw uit 1950 ofzo

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.