Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Hobbyist schreef op 15-07-2022 om 14:13:

Zou Astrid dan toch minder erg zijn dan we denken en zijn we gewoon op het verkeerde been gezet?

https://lovereality.nl/au-bb-vol-liefde-harmjan-doet-boekje-open-over-vreugdedansje-astrid-en-alex/

Dat lijkt me wel ja.

Ze heeft trouwens uitstekende reviews op Booking.

Gek dat Harmjan het nodig vindt om te gaan vertellen (of hinten) hoe het tussen Alex en Astrid is gegaan.

redbulletje schreef op 15-07-2022 om 14:26:

[..]

Ik vind het alleen maar vager worden zo. Alex was dus al in Oostenrijk maar werd pas naar Astrid gebracht rond bedtijd en Astrid raakt daar van over de zeik? Waarom dan tegen Alex ipv tegen het productieteam?

Er staat ook nog:

"Daarbij lijkt Harmjan te hinten op het feit dat er zich meer heeft afgespeeld tussen Astrid en Alex. “Ik ga niet uit de doeken doen wat er nog meer voorgevallen is die avond en de volgende ochtend.”"

redbulletje schreef op 15-07-2022 om 14:26:

[..]

Ik vind het alleen maar vager worden zo. Alex was dus al in Oostenrijk maar werd pas naar Astrid gebracht rond bedtijd en Astrid raakt daar van over de zeik? Waarom dan tegen Alex ipv tegen het productieteam?

Het verklaart natuurlijk wel beter waarom ze ging slapen. Is alsnog raar, maar snap ook niet zo goed waarom ze Alex dan pas zo laat langs sturen

Moxxie schreef op 15-07-2022 om 14:32:

Gek dat Harmjan het nodig vindt om te gaan vertellen hoe het tussen Alex en Astrid is gegaan.

Vind je? Ik snap wel dat hij het voor haar wil opnemen. Ze wordt blijkbaar compleet afgemaakt op facebook. 

Rondstruiner schreef op 15-07-2022 om 14:34:

[..]

Vind je? Ik snap wel dat hij het voor haar wil opnemen. Ze wordt blijkbaar compleet afgemaakt op facebook.

Maar daar kan Alex ook niks aan doen. Hij kan het prima voor Astrid opnemen zonder Alex in een kwaad daglicht te zetten. Ik vind Alex ook gewoon een beetje zielig en daar wordt al genoeg over gespot op social media.

ik kan vanavond niet kijken helaas, niet te veel kletsen anders moet ik te veel teruglezen 

Ik heb net al een groot stuk gezien en zit te popelen om  vanavond te lezen wat jullie gaan schrijven. Dus graag veel.... heel veel!!  

Haha, ik kijk de afleveringen meestal later. Maar vind t daarna toch nog wel leuk mee te lezen.

Moxxie schreef op 15-07-2022 om 14:37:

[..]

Maar daar kan Alex ook niks aan doen. Hij kan het prima voor Astrid opnemen zonder Alex in een kwaad daglicht te zetten. Ik vind Alex ook gewoon een beetje zielig en daar wordt al genoeg over gespot op social media.

Ik vind het lastig te beoordelen zonder te weten wat er allemaal gebeurd is. 

Knutselkei schreef op 15-07-2022 om 18:27:

Ik heb net al een groot stuk gezien en zit te popelen om vanavond te lezen wat jullie gaan schrijven. Dus graag veel.... heel veel!!

Ik ga mijn best doen. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

15-07-2022 om 20:34 Topicstarter

Ik kijk morgen, zonder reclames.
Straks kijk ik naar  'De Slimste Mens'. Ook leuk.

Ik heb t even gemist. Waar is Hayriye?

Meesje schreef op 15-07-2022 om 20:45:

Ik heb t even gemist. Waar is Hayriye?

Hij had een 1 op 1 date denk ik

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-07-2022 om 20:52

haha, Hayriye wordt zometeen wel boos dus. En terecht. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.