Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-10-2022 om 17:39

JackieBrown schreef op 20-10-2022 om 16:24:

check de website van Astrid’s B&B. Wat een leuke verrassing!

https://www.hausnohra.at/ 

Hier? Ik zie geen verrassing? 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

20-10-2022 om 17:54 Topicstarter

@ Mug : door wie wordt de B&B gerund, sinds oktober 2022?

Mug schreef op 20-10-2022 om 17:39:

[..]

https://www.hausnohra.at/

Hier? Ik zie geen verrassing?

Harmjan staat erbij en nog wel als eerste naam ook. Zou hij zich ingekocht hebben? 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

20-10-2022 om 19:01 Topicstarter

redbulletje schreef op 20-10-2022 om 18:01:

[..]

Harmjan staat erbij en nog wel als eerste naam ook. Zou hij zich ingekocht hebben?

Is dat nou het eerste wat bij je opkomt?

harmjan is aan boord, de H in Nohra! Ik gun het hen het geluk en lekker samen de B&B runnen! 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-10-2022 om 19:39

Beterlaat2021! schreef op 20-10-2022 om 17:54:

@ Mug : door wie wordt de B&B gerund, sinds oktober 2022?

Ooohhh, ik dacht dat hij dat al maanden deed,  dus het viel me niet op 

JackieBrown schreef op 20-10-2022 om 19:33:

harmjan is aan boord, de H in Nohra! Ik gun het hen het geluk en lekker samen de B&B runnen!

Dat was mij dan niet opgevallen. Leuk om te zien dat ze het goed hebben samen.

Ze hebben duidelijk nog niet genoeg B&B houders. Ik zit in een fb-groep van een buitenlandse stad en daar is zojuist een bericht geplaatst van de casting director met dat ze nog opzoek zijn naar Single B&b houders die mee willen doen.

Brabeau schreef op 24-10-2022 om 12:17:

Ze hebben duidelijk nog niet genoeg B&B houders. Ik zit in een fb-groep van een buitenlandse stad en daar is zojuist een bericht geplaatst van de casting director met dat ze nog opzoek zijn naar Single B&b houders die mee willen doen.

Dan krijgen we weer hetzelfde als dit seizoen. Dat mensen overgehaald zijn om toch maar mee te doen, of dit mensen zogenaamd hun eigen B&B hebben, maar dat die van een familielid blijkt te zijn. 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

24-10-2022 om 16:56 Topicstarter

Ik heb overigens nog geen oproep op de TV gezien, jullie wel?

Beterlaat2021! schreef op 24-10-2022 om 16:56:

Ik heb overigens nog geen oproep op de TV gezien, jullie wel?

Jazeker heb ik die gezien. Zeker al 2x

D6-D85040-830-C-406-A-B51-B-FEECDAEA4-CD0.jpg

iemand schreef: toch geen baby? en ik zag als eerste dit plaatje  is toch echt net een baby beentjes in een rompertje : )
maar neen; wel goed nieuws qua HJ maar geen verse liefdesbaby

safari schreef op 24-10-2022 om 20:05:

D6-D85040-830-C-406-A-B51-B-FEECDAEA4-CD0.jpg

iemand schreef: toch geen baby? en ik zag als eerste dit plaatje is toch echt net een baby beentjes in een rompertje : )
maar neen; wel goed nieuws qua HJ maar geen verse liefdesbaby

Leuk zijn naam past er ook goed tussen, alsof het zo moet zijn.


Deelnemers Astrid en Harmjan uit B&B Vol Liefde gaan trouwen

B&B Vol liefde-deelnemers Astrid en Harmjan gaan trouwen. "Het was heel romantisch en Harmjan had ook de kinderen erbij betrokken", liet Astrid maandag aan RTL Boulevard weten over het huwelijksaanzoek.

De hitserie van RTL is een soort kruising tussen Boer zoekt Vrouw en Ik Vertrek. Vrijgezelle Nederlandse B&B-eigenaren in het buitenland krijgen meerdere landgenoten op bezoek, in de hoop dat er een vonk overslaat.


In het Oostenrijkse Sankt Michael was die vonk afgelopen zomer eerst lange tijd ver te zoeken. Vrachtwagenchauffeur Harmjan deed (net als zijn 'concurrenten') zijn uiterste best om het hart van chaleteigenaresse Astrid te veroveren, maar zij bleek daar een flink muurtje om te hebben gemetseld.

'Dit is mijn grens en daar ga ook jij niet overheen'

Astrid was niet alleen kritisch op 'haar' mannen, maar soms ook ronduit boos.
Dat gebeurde bijvoorbeeld toen Harmjan tijdens het koken meer kruiden in de pasta deed dan Astrids recept voorschreef. Astrid hield zich in, maar foeterde Harmjan een dag later alsnog uit om het "overschrijden van haar grenzen". Dat hij haar uitleg niet nodig vond toen hij de trampoline wilde opzetten voor de kinderen, nam ze hem ook niet bepaald in dank af.

Maar wat niemand nog verwachtte, gebeurde aan het eind van het seizoen toch. Toen de camera's al waren vertrokken werd Harmjans vasthoudendheid beloond en zijn liefde beantwoord. In augustus maakte hij bekend zijn baan te hebben opgezegd. Een maand later vertrok hij naar Oostenrijk om samen de
bed and breakfast te gaan runnen.

Nu zetten de twee dus de stap richting het altaar. Veel is daar nog niet over bekend. Wel weet RTL Boulevard dat de bruidstaart wordt gemaakt door oud-deelnemer Inge uit een van de Heel Holland Bakt-seizoenen. Astrid wil namelijk graag een mokkataart, maar die is schijnbaar lastig te krijgen in Oostenrijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.