Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Dolfje schreef op 15-10-2022 om 20:04:

[..]

Nou inderdaad. En dan net alsof het van haar is te koop zetten en zeggen dat ze een nieuwe uitdaging zoekt.

Bijzonder inderdaad. Ik geloof ook niet dat zij het zelf helemaal bedacht, opgeknapt en onderhouden heeft. Ook niet dat ze de werklui aan heeft gestuurd. Niet lullig bedoeld maar het komt niet over alsof ze daar de capaciteit voor heeft. We hebben haar eigenlijk alleen een paar keer achter de balie zien zitten terwijl ze met haar moeder aan het kletsen was.

Het werd er wel bij gezegd dat het van haar oom was, dus wellicht heeft oom gezegd geef je maar op voor dat programma dan kan ik de toko goed in de markt zetten. 
Vond het overigens een sfeerloos hotel waar ik zelf nooit zou overwegen te boeken.

Madamecannibale schreef op 15-10-2022 om 20:08:

[..]

Bijzonder inderdaad. Ik geloof ook niet dat zij het zelf helemaal bedacht, opgeknapt en onderhouden heeft. Ook niet dat ze de werklui aan heeft gestuurd. Niet lullig bedoeld maar het komt niet over alsof ze daar de capaciteit voor heeft. We hebben haar eigenlijk alleen een paar keer achter de balie zien zitten terwijl ze met haar moeder aan het kletsen was.

Toen was ze dus een jaar of 25 en woonde daarvoor nog niet in Spanje. Mmmm, daar heb ik ook wel mijn twijfels bij en ik spreek uit ervaring.

Misschien heeft ze het samen met haar oom gedaan en krijgt ze een aandeel in de winst van de verkoop, weten wij veel. Wat maakt het uit ook.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-10-2022 om 13:11

RTL meldt vandaag dat op 27 december B&B Vol Liefde: De Aftrap op tv komt. Daarin maken we kennis met de B&B-eigenaren van het volgende seizoen.

Mug schreef op 20-10-2022 om 13:11:

RTL meldt vandaag dat op 27 december B&B Vol Liefde: De Aftrap op tv komt. Daarin maken we kennis met de B&B-eigenaren van het volgende seizoen.

Tof!!! Fijn dat ze toch weer nieuwe kandidaten gevonden hebben! 

Mug schreef op 20-10-2022 om 13:11:

RTL meldt vandaag dat op 27 december B&B Vol Liefde: De Aftrap op tv komt. Daarin maken we kennis met de B&B-eigenaren van het volgende seizoen.

Wat leuk!

Leuk!

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-10-2022 om 14:24

redbulletje schreef op 20-10-2022 om 13:13:

[..]

Tof!!! Fijn dat ze toch weer nieuwe kandidaten gevonden hebben!

Nou he, ik had gedacht dat niemand zich er nog aan zou durven wagen 😆

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

20-10-2022 om 14:41 Topicstarter

Nou ja, als je je B&B wil verkopen??  Mooie reclame toch? 

check de website van Astrid’s B&B. Wat een leuke verrassing! 

Ik moest even zoeken maar ik heb het gezien. Vond die b&b er wel goed uitzien in het programma, prijzen zijn ook schappelijk zie ik.

JackieBrown schreef op 20-10-2022 om 16:24:

check de website van Astrid’s B&B. Wat een leuke verrassing!

Heb je een linkje?

JackieBrown schreef op 20-10-2022 om 16:24:

check de website van Astrid’s B&B. Wat een leuke verrassing!

Wat? Toch geen baby, hè? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.