Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

watertoren schreef op 28-08-2022 om 22:09:

De tijd zal het leren maar ik geloof er niks van. Asdtrid kreeg zo veel negatieve kritiek om haar heen dat dit de enige uitweg was. Ik geloof er niks van . Net zoals alle deelnemers die al vaker op tv zijn geweest. Het programma is nep.

Welnee, Harmjan ging al heel snel na de opnames terug voor een bliksembezoek, dat was voordat de uitzendingen begonnen waren dus je logica klopt helemaal niet.

watertoren schreef op 28-08-2022 om 22:09:

De tijd zal het leren maar ik geloof er niks van. Asdtrid kreeg zo veel negatieve kritiek om haar heen dat dit de enige uitweg was. Ik geloof er niks van . Net zoals alle deelnemers die al vaker op tv zijn geweest. Het programma is nep.

Ik vind Astrid ondanks haar rare uitbarstingen wel oprecht overkomen. Itt Hance. Ik zie het niet tussen hem en Petra. 

MRI

MRI

28-08-2022 om 22:55

Moxxie schreef op 28-08-2022 om 22:27:

[..]

Welnee, Harmjan ging al heel snel na de opnames terug voor een bliksembezoek, dat was voordat de uitzendingen begonnen waren dus je logica klopt helemaal niet.

nee klopt van geen kant maar ja joh, haters gonna hate...

Daarnaast: heerlijk voor HarmJan en Astrid, ik gun het ze beiden. 

MRI schreef op 28-08-2022 om 22:55:

[..]

nee klopt van geen kant maar ja joh, haters gonna hate...

Daarnaast: heerlijk voor HarmJan en Astrid, ik gun het ze beiden.

Dit. Heerlijk toch, zo'n gelukkig stel. Ik had niet gedacht dat het zo zou uitpakken maar ik ben oprecht blij voor hun. 

Ik ben het even kwijt. Wanneer zien we terugblikken? Morgen in Eva en vanavond in Boulevard?

In boulevard zijn al 2 updates geweest. Die van Hance zaterdag en Astrid zondag. Ik heb ze nu maar ff opgenomen zodat ik de rest van die onzin niet hoef door te worstelen en alles kan doorspoelen.

Oh, ik ben benieuwd naar Hance. Weet iemand al wat daar gezegd is?

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

29-08-2022 om 16:16 Topicstarter

Wat is nou toch Hance, is dat Hans Italie uitgesproken zoals Libera dat doet?

Ik neem de Boulevards en Jinek ook maar op, dan kost het niet zoveel tijd om te bekijken.

Beterlaat2021! schreef op 29-08-2022 om 16:16:

Wat is nou toch Hance, is dat Hans Italie uitgesproken zoals Libera dat doet?

Ik neem de Boulevards en Jinek ook maar op, dan kost het niet zoveel tijd om te bekijken.

Hans France 

Ik heb Boulevard van zaterdag met Hance even terug gekeken, en daar werd ook aangekondigd dat die verslaggever ook nog bij Ted, Natasja en Astrid is geweest (misschien heb ik er nog een gemist), en dat komt de komende dagen dus in Boulevard.

Vandaag komt het verslag van Martijn en Fenna.
Ik vind het echt jammer dat ze geen centrale reunie uitzending hebben gemaakt. Ze willen waarschijnlijk die waardeloze talkshows wat extra kijkcijfers bezorgen.

redbulletje schreef op 29-08-2022 om 16:54:

Vandaag komt het verslag van Martijn en Fenna.
Ik vind het echt jammer dat ze geen centrale reunie uitzending hebben gemaakt. Ze willen waarschijnlijk die waardeloze talkshows wat extra kijkcijfers bezorgen.

idd, ik kijk normaal nooit deze pulp programma’s, maar nu alleen het stukje over b&b

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

29-08-2022 om 20:04 Topicstarter

Helemaal aan het eind van het programma, een paar minuutjes maar.

Dank jullie wel. Ik zal alles opnemen, behalve vandaag, nu was ik te laat, en dan kan ik niet doorspoelen. Wat een geëmmer over oninteressante dingen zeg. Hopelijk is dit het wachten waard. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.