Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Ted is mij ontzettend meegevallen. Dacht eerst dat het echt een haaibaai zou zijn, maar ze is erg zorgzaam en laat iedereen in hun waarde. 
Natasha vind ik saai, geen hoogte- en dieptepunten, alles op het zelfde monotome ritme.

Wat mij wel heel erg opviel, de grote hoeveelheden drank die sommige  kandidaten genuttigd werden. Bizar gewoon. En als je dan zoals Menno zegt dat je doordeweeks geen drank nuttigt, wordt er heel verbaasd gereageerd. Maar alcohol is een drug, giftig voor je lichaam. Ik drink zelf ook weleens een glaasje, maar dat is in een maand op 1 hand te tellen. 

Madeliefjees schreef op 26-08-2022 om 14:16:

Wat mij wel heel erg opviel, de grote hoeveelheden drank die sommige kandidaten genuttigd werden. Bizar gewoon. En als je dan zoals Menno zegt dat je doordeweeks geen drank nuttigt, wordt er heel verbaasd gereageerd. Maar alcohol is een drug, giftig voor je lichaam. Ik drink zelf ook weleens een glaasje, maar dat is in een maand op 1 hand te tellen.

Ja, dat viel mij ook op. Ik keek iets vooruit, dus kon gisteren nog niet meteen reageren. Maar op een gegeven moment zei Natasja iets van dat ze Menno zo gezellig vond en dat ze het niet eens meer erg vond dat hij alleen in het weekend alcohol wilde drinken. Ik denk dan: hoor je zelf wel wat je zegt? Eerst vond ze het dus blijkbaar wel erg. Die moet haar eigen drankgebruik eens goed gaan bekijken zeg...

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

26-08-2022 om 14:32 Topicstarter

Rondstruiner schreef op 26-08-2022 om 12:19:

Het zou leuk zijn om morgen na de laatste uitzending nog een keer een poll te houden . Ik denk niet dat Natasja dan weer de meeste stemmen krijgt.

Dat wil ik best doen hoor, maar of er dan weer zoveel reacties (59!)  komen?  Ik kan dat pas zaterdag doen, als jullie dat willen.

Madeliefjees schreef op 26-08-2022 om 14:16:

Wat mij wel heel erg opviel, de grote hoeveelheden drank die sommige kandidaten genuttigd werden. Bizar gewoon. En als je dan zoals Menno zegt dat je doordeweeks geen drank nuttigt, wordt er heel verbaasd gereageerd. Maar alcohol is een drug, giftig voor je lichaam. Ik drink zelf ook weleens een glaasje, maar dat is in een maand op 1 hand te tellen.

Ja, bizar! In principe ben je ook gewoon aan het werk/de eigenaar, geen gast die op vakantie is ofzo

En de hoeveelheid cola viel me ook op! Minder erg maar ik drink zelf voornamelijk koffie/thee/water en nauwelijks frisdrank haha

Beterlaat2021! schreef op 26-08-2022 om 14:32:

[..]

Dat wil ik best doen hoor, maar of er dan weer zoveel reacties (59!) komen? Ik kan dat pas zaterdag doen, als jullie dat willen.

Ik vond de kandidaten t leukste whhahahah. 

Vanaf het begin zijn Martijn en Astrid bij mij favoriet maar gestemd had ik nog niet meteen.
Na een uitbarsting van Astrid gestemd op Martijn. Moet wel zeggen dat dat voor de huilsessies was. Maar als ik opnieuw moet kiezen dan kies ik toch weer Martijn. 
Nooit begrepen waarom Ted bij de eerste stemming zo hoog stond. En Natasja, zo aardig vond ik die niet altijd.

Ik geloof dat ik de eerste keer op Martijn heb gestemd. Dat zou ik nu echt, echt niet meer doen. Ik zou nu op Hance stemmen (de 2e keer geloof ik ook), zal ook niet iedereen snappen - maar het is wat het is.

MRI

MRI

26-08-2022 om 16:57

Rondstruiner schreef op 26-08-2022 om 14:29:

[..]

Ja, dat viel mij ook op. Ik keek iets vooruit, dus kon gisteren nog niet meteen reageren. Maar op een gegeven moment zei Natasja iets van dat ze Menno zo gezellig vond en dat ze het niet eens meer erg vond dat hij alleen in het weekend alcohol wilde drinken. Ik denk dan: hoor je zelf wel wat je zegt? Eerst vond ze het dus blijkbaar wel erg. Die moet haar eigen drankgebruik eens goed gaan bekijken zeg...

ja viel mij ook op. hoe verslaafd ben je dan zelf?

Astrid en Steffie zaten op het zelfde terras waar ik een paar maanden terug ook gezeten heb. Grappig!

Van Simone begrijp ik niet dat ze zo leek te twijfelen terug te gaan voor haar moeder. Dat ze zelfs zei dat ze hoopte op een telefoontje dat het beter zou gaan en dat ze dan de laatste dagen nog in Portugal zou blijven. Zelfs al gaat het toch iets beter, als je moeder net op sterven heeft gelegen dan zorg je toch als de sodemieter terug naar huis te gaan? 

redbulletje schreef op 26-08-2022 om 17:05:

Astrid en Steffie zaten op het zelfde terras waar ik een paar maanden terug ook gezeten heb. Grappig!

Van Simone begrijp ik niet dat ze zo leek te twijfelen terug te gaan voor haar moeder. Dat ze zelfs zei dat ze hoopte op een telefoontje dat het beter zou gaan en dat ze dan de laatste dagen nog in Portugal zou blijven. Zelfs al gaat het toch iets beter, als je moeder net op sterven heeft gelegen dan zorg je toch als de sodemieter terug naar huis te gaan?

Dat dacht ik ook, ik was bij het eerste telefoontje al mijn koffer gaan pakken.

Moxxie schreef op 26-08-2022 om 12:23:

[..]

De B&B eigenaren die ik in het begin leuk vond zijn me eigenlijk allemaal tegengevallen. Daarentegen zaten er heel veel leuke mensen tussen de kandidaten, die waren veel meer mijn smaak.

We kunnen Libera erbij zetten, dan weten we de winnaar alvast 😂

Courage schreef op 26-08-2022 om 15:49:

Ik geloof dat ik de eerste keer op Martijn heb gestemd. Dat zou ik nu echt, echt niet meer doen. Ik zou nu op Hance stemmen (de 2e keer geloof ik ook), zal ook niet iedereen snappen - maar het is wat het is.

Shit gemiste kans, hadden we "Hance" niet vanaf het begin kunnen gebruiken, was zoveel duidelijker geweest 

Het is al vaker gezegd blijf het gek vinden dat bijvoorbeeld een Sven vrij kort de tijd krijgt bij Denise om elkaar te leren kennen. Terwijl sommige anderen bijna twee weken de tijd hebben gehad. Dat maken zijn kansen wel moeilijker.

Waarschijnlijk  mogen ze direct na de uitzendingen niet naar elkaar toe omdat ze anders samen gezien kunnen worden voordat het hier op tv is geweest. Dat zal vast wel in de papieren staan.

MidasWolf schreef op 26-08-2022 om 20:57:

Het is al vaker gezegd blijf het gek vinden dat bijvoorbeeld een Sven vrij kort de tijd krijgt bij Denise om elkaar te leren kennen. Terwijl sommige anderen bijna twee weken de tijd hebben gehad. Dat maken zijn kansen wel moeilijker.

Waarschijnlijk mogen ze direct na de uitzendingen niet naar elkaar toe omdat ze anders samen gezien kunnen worden voordat het hier op tv is geweest. Dat zal vast wel in de papieren staan.

En als dit allemaal vorige week opgenomen zou zijn, snap ik het nog. Dan moeten ze de serie wel afronden en editen. Maar dat is niet het geval toch?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.