Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
MRI
26-08-2022 om 11:29
amarna schreef op 26-08-2022 om 11:08:
[..]
Zij blijft zo netjes. Ik zou er allang uitgefloept hebben dat hij met dat "weetjewel" gemekker en dat onverzorgdd haar precies op een geit lijkt
Ja ik kijk er verwonderd naar hoe zij alles langs haar koude kleren laat afglijden. t irriteert me soms ook een beetje merk ik. Wie ben je zelf dan, denk ik.
MRI
26-08-2022 om 11:33
En uiteindelijk vind ik Astrid dus de leukste van de dames B&B kandidaten. Ja met neuroses maar ze toont wel t meeste gevoel. Dat zie ik bij de anderen toch weinig, allemaal een muurtje om zich heen. Astrid ook maar die komt er ten minste voor uit.
watertoren
26-08-2022 om 11:39
Nee, ik vind Astrid helemaal niet leuk. Ik vind nog steeds Natasja het meest sympathiek. zij heeft geen muurtje om zich heen want ze stond wel open voor een relatie met Jos. Voor Menno voelt ze alleen vriendschap. Ik snap haar wel, ik zou ook niet verliefd kunnen worden op Menno. Ik vond Jos ook veel leuker zowel uiterlijk als karakter.
MRI
26-08-2022 om 11:44
watertoren schreef op 26-08-2022 om 11:39:
Nee, ik vind Astrid helemaal niet leuk. Ik vind nog steeds Natasja het meest sympathiek. zij heeft geen muurtje om zich heen want ze stond wel open voor een relatie met Jos. Voor Menno voelt ze alleen vriendschap. Ik snap haar wel, ik zou ook niet verliefd kunnen worden op Menno. Ik vond Jos ook veel leuker zowel uiterlijk als karakter.
ja Natasja vond Jos wel leuk, maar toonde ze dat ook? Nee ik vind haar ook daarin vrij vlak overkomen. De wijn kreeg meer aandacht
Moxxie
26-08-2022 om 11:49
MRI schreef op 26-08-2022 om 11:33:
En uiteindelijk vind ik Astrid dus de leukste van de dames B&B kandidaten. Ja met neuroses maar ze toont wel t meeste gevoel. Dat zie ik bij de anderen toch weinig, allemaal een muurtje om zich heen. Astrid ook maar die komt er ten minste voor uit.
Ik denk dat Astrid het meeste gevoel toont omdat haar muurtje het hardst aan het afbrokkelen is. Daarom ging het contact met Ruud ook veel makkelijker, leuke vent om als vriend te hebben maar voor As geen serieus relatiemateriaal. Harmjan is een veel betere match en omdat ze dat zelf ook ziet en het doodeng vindt probeert ze die muur weer op te bouwen door te zeggen dat er niet genoeg liefde over is voor een man, dat er teveel naar de kinderen gaat. Dat is natuurlijk een slappe smoes, liefde heeft geen budget dat verdeeld moet worden.
Dit is allemaal speculatie van mij natuurlijk, maar ik denk dat Astrid heel veel voor Harmjan is gaan voelen.
Rondstruiner
26-08-2022 om 12:18
MRI schreef op 26-08-2022 om 11:29:
[..]
Ja ik kijk er verwonderd naar hoe zij alles langs haar koude kleren laat afglijden. t irriteert me soms ook een beetje merk ik. Wie ben je zelf dan, denk ik.
Het irriteerde me niet, maar ik weet niet echt wie Simone is, merk ik. Zij heeft zelden iets verteld over zichzelf volgens mij.
Maar als zij zo happy is, wie ben ik dan om daar iets van te vinden, dat is waar het om gaat uiteindelijk. Misschien voelt ze die behoefte wel helemaal niet.
Rondstruiner
26-08-2022 om 12:19
Het zou leuk zijn om morgen na de laatste uitzending nog een keer een poll te houden
. Ik denk niet dat Natasja dan weer de meeste stemmen krijgt.
Moxxie
26-08-2022 om 12:23
Rondstruiner schreef op 26-08-2022 om 12:19:
Het zou leuk zijn om morgen na de laatste uitzending nog een keer een poll te houden
. Ik denk niet dat Natasja dan weer de meeste stemmen krijgt.
De B&B eigenaren die ik in het begin leuk vond zijn me eigenlijk allemaal tegengevallen. Daarentegen zaten er heel veel leuke mensen tussen de kandidaten, die waren veel meer mijn smaak.
Dandy
26-08-2022 om 12:27
Rondstruiner schreef op 26-08-2022 om 12:18:
[..]
Het irriteerde me niet, maar ik weet niet echt wie Simone is, merk ik. Zij heeft zelden iets verteld over zichzelf volgens mij.
Maar als zij zo happy is, wie ben ik dan om daar iets van te vinden, dat is waar het om gaat uiteindelijk. Misschien voelt ze die behoefte wel helemaal niet.
Richard vraagt haar ook nooit wat, lijkt het.
amarna
26-08-2022 om 12:33
Ik vind het jammer dat Astrid al bij voorbaat zegt dat het kringetje van haar en de 2 kinderen in gevaar komt.
Een nieuwe partner c.q. stiefvader kan ook een liefdevolle toevoeging aan het kringetje zijn.
MRI
26-08-2022 om 12:56
Moxxie schreef op 26-08-2022 om 11:49:
[..]
Ik denk dat Astrid het meeste gevoel toont omdat haar muurtje het hardst aan het afbrokkelen is. Daarom ging het contact met Ruud ook veel makkelijker, leuke vent om als vriend te hebben maar voor As geen serieus relatiemateriaal. Harmjan is een veel betere match en omdat ze dat zelf ook ziet en het doodeng vindt probeert ze die muur weer op te bouwen door te zeggen dat er niet genoeg liefde over is voor een man, dat er teveel naar de kinderen gaat. Dat is natuurlijk een slappe smoes, liefde heeft geen budget dat verdeeld moet worden.
Dit is allemaal speculatie van mij natuurlijk, maar ik denk dat Astrid heel veel voor Harmjan is gaan voelen.
Ja ik denk dat wat betreft HJ en Astrid opgaat wat de dochter van Richard over Simone zei: ze is misschien niet direct zijn type maar wel wat hij nodig heeft.
Dat denk ik ook voor Astrid: misschien is Ruud aanvankelijk meer haar type maar HarmJan is wat ze wellicht nodig heeft om haar vertrouwen weer te herstellen.
MRI
26-08-2022 om 12:58
Rondstruiner schreef op 26-08-2022 om 12:18:
[..]
ja heb je gelijk in hoor, maar dit is een draadje waar iedereen wel iets van iemand vindt natuurlijk. Uiteindelijk gaat het erom wat haar gelukkig maakt. Dat is zo
Dolfje
26-08-2022 om 13:00
Ik vond het wel erg frappant dat Astrid meedeed na pas 1 jaar gescheiden te zijn. Snap dat niet zo. Ze was er duidelijk nog niet aan toe.
Rondstruiner
26-08-2022 om 13:02
MRI schreef op 26-08-2022 om 12:58:
[..]
ja heb je gelijk in hoor, maar dit is een draadje waar iedereen wel iets van iemand vindt natuurlijk. Uiteindelijk gaat het erom wat haar gelukkig maakt. Dat is zo
Zeker, ik bedoelde het niet als kritiek hoor. Meer om mezelf er aan te herinneren dat niet iedereen hetzelfde wil of zoekt in het leven.
HAHA!wait..what
26-08-2022 om 14:00
Ik vond het wel heel mooi dat ze beide; Ik hou van je, hebben gezegd
En ik hoop toch echt wel dat het wat gaat worden tussen Astrid en Harmjan. Ik vind haar ook een stuk sympathieker geworden dan in het begin.. Ze klinkt alleen echt telkens alsof ze ieder moment in huilen kan uitbarsten. Volgens mij heeft ze de hele opnametijd onder enorme stress gestaan!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.