Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Knutselkei schreef op 20-08-2022 om 11:54:

Ik zou van Menno ook de kriebels te krijgen hoor. Om 4 uur op, heel de dag bezig, das ook te veel . Lijkt wel: kijk eens wat ik kan race.

Als persoon vind ik hem heel aardig, maar ik kan erg lui zijn, en als iemand de hele dag maar door raast, zou ik lichtelijk gestoord van worden. Dan is het net of moet je ook wat doen. 

Ik vind Menno niet passen bij Natasja. Hij is een beetje een watje, te emotioneel en te lief. Natasja heeft een wat krachtere man nodig die wat tegengas geeft. Ik denk ook dat Natasja nog met Jos in haar hoofd zit en hem vergelijkt met Menno. Voor Jos begon ze al wat gevoelens te krijgen en ze vond hem ook aantrekkelijk. Die gevoelens zijn niet zo maar in 1 keer weg dus sta je ook niet echt open voor een andere man ook al wil ze hem ook een eerlijke kans geven.

Milala schreef op 20-08-2022 om 09:46:

[..]

Als je de ondertiteling uit zet zul je zien dat dan Richard ondertitelt is en de rest niet. De ondertiteling die er standaard bij zit lijkt verloren te gaan als je de ondertitelfunctie aanzet.

Dat klinkt logisch, maar ik vind het wel vervelend. 

Natasja had het na mijn idee beter bij zich kunnen houden in plaats van in verwijten vervallen, zo als het gesprek ging verdiend Jan ook niet. 

Zelf denk ik dat Menno het heeft gezegd, ook omdat hij zich ergert aan Jan en het komt hem ook niet slecht uit die uitspraak. 
En later de uitspraak over het biertje als grap terughaalde.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

20-08-2022 om 16:13 Topicstarter

Natasja had het ook kort kunnen houden : 'de klik is er niet, u kunt wel gaan'.  Menno vind ik erg aardig en handig, maar zonder klik van haar kant zie ik het voor hem somber in.
Ik zie dat Natasja pas 4 mannen gehad heeft en Astrid zelfs maar 3.
Of heb ik het niet goed bijgehouden?

Het is natuurlijk geen regel dat er overal 5 gasten moeten komen.

Maar dat er blijkbaar nog iemand naar Martijn gaat vind ik echt heel raar.

Ik heb per ongeluk een soort van spoiler gelezen over de laatste aflevering 😡.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

20-08-2022 om 16:30 Topicstarter

images.png

Ik zou het heel leuk vinden als we ook nog een aflevering krijgen met (gekke en pijnlijke)  hoogtepunten. Daar kun je toch nog wel 1,5 uur mee vullen.

Ik vind Menno niet zo leuk, een beetje "kijk mij altijd positief, energiek en hardwerkend zijn". Beetje zo'n man dat wanneer je naar zijn slechte eigenschappen vraagt hij eerst een minuut moet nadenken en dan zegt "Ik kan soms te positief zijn over dingen".

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-08-2022 om 17:08

Ik las net op FB de kant van het verhaal van Jan. Hij ziet het heel anders.

Ik weet niet of ik het hier mag delen? 

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

20-08-2022 om 17:29 Topicstarter

Van mij wel.....dat is toch geen spoiler?

Van mij ook prima.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-08-2022 om 17:42

Yes, ik ben naar huis!

Als ik de beelden zie dan snap ik de haat richting mij best wel, en ik snap ook dat veel mensen mij niet zullen geloven, maar toch..mag ik ook even...waarom denken jullie dat mijn interviews vanaf dag 1 niet kloppen met de beelden?

Dit is mijn verhaal in een notendop

Dag 0 - aangekomen rond 16.30-17.00
Dag 1 - vrienden en Familie aanwezig, Supermarkt, Lunch bij de Chinees.
Dag 2 - Natasja trok zich de hele dag terug, bordspelletje
Dag 3 - Hamburgergate
Dag 4 - De hele dag op Natasja zitten wachten die "even een pakje ging halen" zodat ik naar huis kon.

Al die dagen was Natasja poeslief, geen enkel punt van kritiek van haar gehoord, leuke gesprekken gehad met en zonder camera, vanaf dag 1 geprobeerd om samen op stap te gaan maar dat werd aan alle kanten tegen gehouden.
Dat Natasja op tv ineens in interviews kritiek heeft vanaf dag 1, daar breek mijn klomp nou van...maar ok, de beelden zijn er mooi op maat bij gesneden om te kloppen bij haar commentaar..daarom snap ik die haat ook..ik zou het zelf bijna geloven.
En ja, ik heb op dag 2 en 3 flink wat werk verzet, en dat is gefilmd, maar duidelijk niet uitgezonden. Past ook niet bij de suggestie dat ik niks zou doen steeds.
Mooie televisie toch, en ik hoop oprecht dat Menno en Natasja elkaar gevonden hebben.

-Jan, op FB

Ik geloof het wel.

Ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

20-08-2022 om 17:46

Rondstruiner schreef op 20-08-2022 om 17:45:

Ik geloof het wel.

Ik ook wel. Volgens mij wordt alles best vals geknipt en geplakt, voor smaakmakende tv. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.