Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

HAHA!wait..what schreef op 19-08-2022 om 22:42:

[..]

Nou echt he. Zelf tovert ze om de haverklap een wijntje tevoorschijn (wat ze zelf moet weten) maar dan wel commentaar hebben. Alsof een biertje tussendoor ook gelijk staat aan niks (meer) doen.

En ze ging zelf na het ontbijt een pakje ophalen, om pas in de namiddag weer thuis te komen, omdat ze naar een vriendin was geweest. En dan gepikeerd zijn omdat je gast niet gewerkt heeft. Ik vind het allemaal heel bijzonder.

Hoewel ik Jan nogal lui vind en ik daar zelf ook niet goed tegen kan, vind ik de uitspraak: 'ik kom hier voor de liefde, niet om te werken' helemaal zo gek niet. 

Rondstruiner schreef op 20-08-2022 om 08:20:

[..]

Hoewel ik Jan nogal lui vind en ik daar zelf ook niet goed tegen kan, vind ik de uitspraak: 'ik kom hier voor de liefde, niet om te werken' helemaal zo gek niet.

Nee dat vind ik ook niet zo gek maar dat vond ik in het vorige seizoen ook al, zijn ze op zoek naar een partner in de liefde of een medewerker? Kijk als je eenmaal een relatie hebt is het niet gek dat je meehelpt maar om nou daar te gaan klussen of een hele tuin te gaan onderhouden snap ik niks van. 

[..]

En ze ging zelf na het ontbijt een pakje ophalen, om pas in de namiddag weer thuis te komen, omdat ze naar een vriendin was geweest. En dan gepikeerd zijn omdat je gast niet gewerkt heeft. Ik vind het allemaal heel bijzonder.

Nee hoor, ze ging nog een lunchpakket voor Jan maken nadat ze hem die uitbrander had gegeven dus zo laat was het nog niet. Sterker nog, ik denk dat ze zo verbolgen deed omdat ze zelf nog niet gedronken had.

Hoewel... ik kijk het nu terug en hij mompelt dat het halfvier is nadat hij om een biertje heeft gevraagd.

Dandy schreef op 20-08-2022 om 08:52:

[..]

Nee hoor, ze ging nog een lunchpakket voor Jan maken nadat ze hem die uitbrander had gegeven dus zo laat was het nog niet. Sterker nog, ik denk dat ze zo verbolgen deed omdat ze zelf nog niet gedronken had.

_Arianna_ schreef op 19-08-2022 om 22:27:

Ik kijk met ondertiteling en iedereen wordt netjes ondertiteld, behalve Richard.
En ik versta hem echt niet. Het is een grote brei aan geluid.

Als je de ondertiteling uit zet zul je zien dat dan Richard ondertitelt is en de rest niet. De ondertiteling die er standaard bij zit lijkt verloren te gaan als je de ondertitelfunctie aanzet. 

Milala schreef op 20-08-2022 om 09:46:

[..]

Als je de ondertiteling uit zet zul je zien dat dan Richard ondertitelt is en de rest niet. De ondertiteling die er standaard bij zit lijkt verloren te gaan als je de ondertitelfunctie aanzet.

Ik kijk ook met ondertiteling en het is me nog nooit opgevallen 😅

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

20-08-2022 om 10:37 Topicstarter

Wat betreft de ondertiteling van Richard, zowel met als zonder teletekst komen er geen teksten te voorschijn. De 'ondertitelaars' hebben het opgegeven.
Ik schrok heel even toen 'Sandy met de kont' in beeld kwam, maar het was gelukkig een grapje, leuk grapje.

Volgende week is de laatste week!! Nog 5 afleveringen! 

Wel gek als er dan nog nieuwe gasten komen....

Ja gek idee, bijna afgelopen! En apart ook dat er bij Martijn nóg iemand komt? De 6e.. 🤔

Oh en ja, ik schrok ook van dat voorstukje bij Richard! Dacht al; ahh nee he, wat sneu voor Simone 🤭

Dandy schreef op 20-08-2022 om 08:52:

[..]

Dandy schreef op 20-08-2022 om 08:59:

Hoewel... ik kijk het nu terug en hij mompelt dat het halfvier is nadat hij om een biertje heeft gevraagd.

Oja, dat lunchpakket, vaag. Ik denk dat het al de volgende dag is dat Jan weg gaat?

Of het is weer een staaltje knip- en plakwerk.

Milala schreef op 20-08-2022 om 09:46:

[..]

Ja, dat heb je bij mr. Visser op Kijk TV ook altijd. Personen die voor veel mensen slecht verstaanbaar zijn worden ondertiteld, maar als je dan de standaard ondertiteling voor doven en slechthorenden aanzet valt dat juist weg. Superirritant, en ik ben niet eens doof of slechthorend (nou ja, dat laatste een beetje).

[..]

Mee eens. Menno werkt hard mee omdat hij graag iets doet en niet stil kan zitten. Dat snap ik. Maar het mag niet zo zijn dat wie het hardst werkt, de meeste kans heeft op de liefde. Al snap ik dat het irriteert dat iemand niets doet, dat ook wel. 

Ik vind het onterecht dat Jan de volle laag krijgt. Hij is zoals hij is en als zij dat niet kan accepteren, jammer, maar ze had hem al eerder weg kunnen sturen. 

Ik zou van Menno ook de kriebels te krijgen hoor. Om 4 uur op, heel de dag bezig, das ook te veel . Lijkt wel: kijk eens wat ik kan race.

Eens, laat iedereen in zijn waarde. Ze doet net alsof ze hem heeft aangenomen als personeel, kijk dan is de situatie heel anders..

Natascha verwijt Jan dat hij geen belangstelling toont. Maar dat doet ze zelf ook niet.  Ik vind haar niet sympathiek. Komt op mij heel koel over.

Jammer dat Ruud weg is.  Ik vind zijn nuchtere directheid goed bij Astrid passen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.