Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
Vrijevlinder
19-08-2022 om 22:07
GroenTuintje schreef op 19-08-2022 om 21:55:
[..]
Hij had beter zelf al kunnen vertrekken, tenzij hij onder een steen heeft gezeten. Hij werd gewoon buitengesloten door die 2, dat moet je toch niet willen?
Klopt, maar dat zie je vaker bij mannen, ze zijn slecht in aanvoelen.
Vrijevlinder
19-08-2022 om 22:09
Rondstruiner schreef op 19-08-2022 om 22:04:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens. Waarom stuurde ze hem niet gewoon al twee dagen eerder weg, ze ergerde zich al vanaf het begin aan hem. Ik vond dit weer, net als met Dirk, niet leuk van haar.
Jan snap ik ook niet trouwens, die had ook zelf al kunnen aanvoelen dat het niks ging worden en kunnen vertrekken. Dat "opstandige" is natuurlijk gewoon kinderachtig.
Ze staan er allebei niet best op vind ik.
Klopt, eerst dagenlang flink ergeren en dan zo hoog in de emotie zitten dat ze niet meer op normale toon kon praten.
Dirk was die man die per direct weg moest en maar een hotel moest pakken? Dat was ook zoiets inderdaad. Niet erg netjes en gastvrij.
Knutselkei
19-08-2022 om 22:10
Die muziek is vaak wel heel erg grappig erbij gezocht!
Ik moet ook wel ontzettend lachen om sommige quotes die ik over t programma langs zie komen via social media.
Beerlover
19-08-2022 om 22:10
En hoe duuuurfde hij om een biertje te vragen, terwijl er nog zoveel werk te doen was.
GroenTuintje
19-08-2022 om 22:15
Rondstruiner schreef op 19-08-2022 om 22:04:
[..]
Ik ben het hier helemaal mee eens. Waarom stuurde ze hem niet gewoon al twee dagen eerder weg, ze ergerde zich al vanaf het begin aan hem. Ik vond dit weer, net als met Dirk, niet leuk van haar.
Jan snap ik ook niet trouwens, die had ook zelf al kunnen aanvoelen dat het niks ging worden en kunnen vertrekken. Dat "opstandige" is natuurlijk gewoon kinderachtig.
Ze staan er allebei niet best op vind ik.
Nou idd, dat betreft doet de jongere Denise het beter. Gewoon wegsturen maar dan wel netjes.
GroenTuintje
19-08-2022 om 22:16
Beerlover schreef op 19-08-2022 om 22:10:
En hoe duuuurfde hij om een biertje te vragen, terwijl er nog zoveel werk te doen was.
Nou idd, het lijkt daar eerder op een strafkamp dan een liefdevolle b&b 
_Arianna_
19-08-2022 om 22:22
Nou zeg, Jan kleurde helemaal rood voor de camera, na de fikse uitbarsting van Natasja. Hij had veel eerder naar huis moeten gaan.
GroenTuintje
19-08-2022 om 22:24
_Arianna_ schreef op 19-08-2022 om 22:22:
Nou zeg, Jan kleurde helemaal rood voor de camera, na de fikse uitbarsting van Natasja. Hij had veel eerder naar huis moeten gaan.
Ja zelfkwelling was dit voor hem.
_Arianna_
19-08-2022 om 22:27
Ik kijk met ondertiteling en iedereen wordt netjes ondertiteld, behalve Richard.
En ik versta hem echt niet. Het is een grote brei aan geluid.
HAHA!wait..what
19-08-2022 om 22:40
Zou het ook niet kunnen zijn dat Natasja wist/voelde dat hij niet echt voor haar/de liefde gekomen was? Dat ze hem ook herkende van andere dingen of iets gehoord had..
Wat ik wel raar vond was dat ze alweer had gehoord dat hij niet kwam om te werken. Zal Menno dat gezegd hebben/lopen roddelen?
GroenTuintje
19-08-2022 om 22:41
HAHA!wait..what schreef op 19-08-2022 om 22:40:
Zou het ook niet kunnen zijn dat Natasja wist/voelde dat hij niet echt voor haar/de liefde gekomen was? Dat ze hem ook herkende van andere dingen of iets gehoord had..
Wat ik wel raar vond was dat ze alweer had gehoord dat hij niet kwam om te werken. Zal Menno dat gezegd hebben/lopen roddelen?
Vast. Die verteld alles aan zijn baasje, schoothondje dat hij is 
HAHA!wait..what
19-08-2022 om 22:42
Beerlover schreef op 19-08-2022 om 22:10:
Nou echt he. Zelf tovert ze om de haverklap een wijntje tevoorschijn (wat ze zelf moet weten) maar dan wel commentaar hebben. Alsof een biertje tussendoor ook gelijk staat aan niks (meer) doen.
MRI
19-08-2022 om 22:48
Is jullie ook het verschil opgevallen van hoe Menno zijn kleren opvouwt en hoe Ruud zijn kleren in de tas keilt? zo grappig
GroenTuintje
19-08-2022 om 22:49
MRI schreef op 19-08-2022 om 22:48:
Is jullie ook het verschil opgevallen van hoe Menno zijn kleren opvouwt en hoe Ruud zijn kleren in de tas keilt? zo grappig
Nee
maar dat lijkt mij echt iets voor Ruud, die houdt niet van moeilijk doen
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
Ik vind haar echt leuk!