Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Meesje schreef op 18-08-2022 om 21:10:

Die Jan, daar komt werkelijk helemaal niks vanuit. Wat een stugge man

Daar komt inderdaad niet veel uit, zou hij wel iets voelen voor Natasja. 
Je kunt inderdaad wat stiller zijn, maar ik  heb het idee dat hij niet heel veel interesse toont in haar.

MidasWolf schreef op 18-08-2022 om 21:22:

[..]

Daar komt inderdaad niet veel uit, zou hij wel iets voelen voor Natasja.
Je kunt inderdaad wat stiller zijn, maar ik heb het idee dat hij niet heel veel interesse toont in haar.

Ja, ik ben zelf ook een stil en introvert persoon. Maar als ik op date ben probeer ik wel contact te krijgen en af te stemmen. Hij hangt er maar een beetje bij.

Oostenrijk is echt een mooi land, heb al weer zin om daar naar toe te gaan.
Het programma maakt mij sowieso reislustig. 

Meesje schreef op 18-08-2022 om 21:25:

[..]

Ja, ik ben zelf ook een stil en introvert persoon. Maar als ik op date ben probeer ik wel contact te krijgen en af te stemmen. Hij hangt er maar een beetje bij.

Introvert is prima, maar hij doet niet eens moeite. Het lijkt wel of hij denkt, dit is niet spontaan dus dan ga ik niet praten, Natas bekijkt het maar.

Moxxie schreef op 18-08-2022 om 21:31:

[..]

Introvert is prima, maar hij doet niet eens moeite. Het lijkt wel of hij denkt, dit is niet spontaan dus dan ga ik niet praten, Natas bekijkt het maar.

Ja, precies

MidasWolf schreef op 18-08-2022 om 21:30:

Ja Oostenrijk is heerlijk! Mijn lievelings land van Europa.

Moxxie schreef op 18-08-2022 om 21:31:

[..]

Hij zat ook in zo'n ander dating programma dus waarschijnlijk is ie gevraagd en komt zeer ongemotiveerd over.

MidasWolf schreef op 18-08-2022 om 21:30:

Ik heb dat juist niet bij Oostenrijk. Ik denk telkens van daar wil ik niet naar toe. Wel naar Denise in Spanje of naar Madeira. 

watertoren schreef op 18-08-2022 om 21:58:

[..]

Ik heb dat juist niet bij Oostenrijk. Ik denk telkens van daar wil ik niet naar toe. Wel naar Denise in Spanje of naar Madeira.

Madeira lijkt me wel de moeite maar de omgeving bij Denise spreekt me totaal niet aan.

Jan schuift het steeds op zijn introvert zijn maar volgens mij heeft dit niks met introvert zijn te maken.

Grappig ook dat Denise het zo goed kan vinden met Libera. Zouden ze het echt goed met elkaar kunnen vinden? Zou Libera zich echt meer afzijdig houden? Of zou het goede framing en knip en plak werk zijn? Wel heel toevallig dat na 4 vrouwen en het uit de hand lopen ervan, de laatste het niet uit lijkt te maken.

Denise bij Italo Hans is heel leuk, alleen die nek! Misschien een sjaaltje dragen?

Beerlover schreef op 18-08-2022 om 23:34:

Denise bij Italo Hans is heel leuk, alleen die nek! Misschien een sjaaltje dragen?

Ik zou ook in een mediterraans land met een sjaaltje rond lopen zodat mensen die mijn hals niet mooi vinden het niet zien. 

Misschien is Denise wel helemaal puur natuur en is de huid rond haar hals wat slap. Mijn voorhoofd is ook strak en mensen hebben aan mij ook wel eens gevraagd of ik botox of iets heb gebruikt maar dat heb ik nooit gedaan. Ik frons ook weinig en ik merk wel dat mensen die 'praten ' met hun gezicht meer rimpels hebben. 

Brabeau schreef op 19-08-2022 om 00:04:

[..]

Ik zou ook in een mediterraans land met een sjaaltje rond lopen zodat mensen die mijn hals niet mooi vinden het niet zien.

een +1 hartje volstond niet, t was té leuk 

eerlijk gezegd denk ik toch wel dat ze haar gezicht en ogen heeft 'gedaan 'e  daardoor valt die nek.zo op

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.