Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

18-08-2022 om 16:06 Topicstarter

Ja, dat Martijn tegen Suus gaat zeggen dat hij verliefd is op Fenna, die nog van nix weet.  Hoe bizar!

Ik dacht dat ze ging antwoorden alsof het tegen haar was.

Meest rare tv-moment van het jaar denk ik zo.

Als ik Fenna was zou ik het Spaans benauwd krijgen.  Of in haar geval,  Portugees benauwd.  

Ik zou het ook benauwd krijgen als ik Fenna was. Ze kennen elkaar net en Martijn gaat veel te snel en zijn ouders ook. 

Dolfje schreef op 18-08-2022 om 16:49:

Meest rare tv-moment van het jaar denk ik zo.

Zou best een goede kans maken.

ik was zelf uitgekeken op first dates. Te vaak gezien, en op gegeven moment wordt het saai. Al zitten er soms wel pareltjes tussen.

GroenTuintje schreef op 18-08-2022 om 18:37:

ik was zelf uitgekeken op first dates. Te vaak gezien, en op gegeven moment wordt het saai. Al zitten er soms wel pareltjes tussen.

Net als bij BZV vind ik het leuk als er een paar parels van momenten in zitten wanneer dit elkaar continu opvolgt wordt het ook een soort van gewoon en minder leuk.

Net als hier het kampvuur moment, wanneer dit soort dingen almaar zouden gebeuren wordt het vanzelf minder leuk.

Werd al eerder benoemd, grappig inderdaad dat Ben lopend uit beeld vertrok zonder zijn “gehuurde” mooie bak. 

Vrijevlinder schreef op 18-08-2022 om 09:11:

[..]

Is dat hier op een of andere manier te zien?

Het komt op VTM, dus als je die zender hebt kan je het zien, volgens mij wordt het vooralsnog nergens anders uitgezonden/gestreamed.

Beterlaat2021! schreef op 18-08-2022 om 16:06:

Ja, dat Martijn tegen Suus gaat zeggen dat hij verliefd is op Fenna, die nog van nix weet. Hoe bizar!

Dat vooral, Fenna schrok zich rot 😐️ een liefdesverklaring binnen 48 uur. 

Martijn is vanhet begin wel heel direct tegen haar. “ ik ben zo blij dat jij er eindelijk bentl Eeeh…. Hij was ook heeeeel verdrietig om Simone en heeeel blij met Marjan. T wordt me wat te klef.

Die Jan, daar komt werkelijk helemaal niks vanuit. Wat een stugge man

Leuk hoe Denise bij Hans in Italië meehelpt, het gaat haar zo natuurlijk en makkelijk af, lijkt me een prettig mens om om je heen te hebben.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

18-08-2022 om 21:14

Moxxie schreef op 18-08-2022 om 21:12:

Leuk hoe Denise bij Hans in Italië meehelpt, het gaat haar zo natuurlijk en makkelijk af, lijkt me een prettig mens om om je heen te hebben.

Ik vind haar juist enorm bazig en vervelend. 

Moxxie schreef op 18-08-2022 om 21:12:

Helemaal mee eens. Een gezellige vrouw die ook nog kan aanpakken. Denk dat zij en Hans mss ook wel kunnen matchen

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.