Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben

Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
redbulletje
17-08-2022 om 22:41
Ik vind dat RTL ook Farmer seeks wife (Australië) moet gaan uitzenden.
watertoren
17-08-2022 om 22:44
Die nieuwe man bij Natasja heeft ook al mee gedaan met lang leven de liefde net zoals die eerste man bij Astrid. Ik denk dat ze door gebrek aan deelnemers zelf mensen zijn gaan benaderen die al eerder met dating programma's hebben mee gedaan. Zo spontaan is het allemaal niet.
HAHA!wait..what
18-08-2022 om 00:02
Nah dat kampvuur moment! En daarna nog een keer vieren met de hele familie, inclusief Suus, die er een beetje verloren/ongemakkelijk bij zat..
Dit had hij echt op een betere manier kunnen aanpakken. Maargoed; benieuwd wat ze gaan ontdekken aan/met elkaar 😜
Jan bij Natasja vind ik tot nu toe saai. Maar het kan zijn dat hij echt langer de tijd nodig heeft om te landen en zich niet op zn gemak voelt. Menno vind ik wel leuk. Hij is zo energiek/vrolijk 
Dolfje
18-08-2022 om 08:06
Die Jan komt op mij ook lui en sloom over. Heeft hij werk in Nederland of is dat zo'n eeuwige " student"?
Rondstruiner
18-08-2022 om 08:12
Die Jan heeft ook al meegedaan aan Lang leve de liefde en First dates ![]()
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5326808/jan-bb-vol-liefde-frankrijk-natasja-first-dates-lang-leve-de
Brabeau
18-08-2022 om 08:17
Beerlover schreef op 17-08-2022 om 22:40:
Er is volgens mij reeds een Vlaamse versie maar hier niet te zien.
Klopt, B&B Zoekt Lief heet het daar
Knutselkei
18-08-2022 om 08:27
watertoren schreef op 17-08-2022 om 22:44:
Die nieuwe man bij Natasja heeft ook al mee gedaan met lang leven de liefde net zoals die eerste man bij Astrid. Ik denk dat ze door gebrek aan deelnemers zelf mensen zijn gaan benaderen die al eerder met dating programma's hebben mee gedaan. Zo spontaan is het allemaal niet.
Dan krijg je zo’n Jan die denkt…best leuk een paar dagen op vakantie. Hoef niks te doen.
Rondstruiner
18-08-2022 om 08:36
watertoren schreef op 17-08-2022 om 22:44:
Oh, ik was mosterd, jij had het ook over Jan! Ik haalde Natascha weer door de war met Simone Denise. Ik weet het niet meer met al die namen.
Maar goed, hij heeft dus ook meegedaan met first dates. Blijkbaar willen sommige mensen heel graag op tv.
Vrijevlinder
18-08-2022 om 09:11
Brabeau schreef op 18-08-2022 om 08:17:
[..]
Klopt, B&B Zoekt Lief heet het daar
Is dat hier op een of andere manier te zien?
Beterlaat2021!
18-08-2022 om 09:39
Rondstruiner schreef op 18-08-2022 om 08:36:
[..]
Oh, ik was mosterd, jij had het ook over Jan! Ik haalde Natascha weer door de war met
SimoneDenise. Ik weet het niet meer met al die namen.
Daarom neem ik de moeite om in de OP alles bij te werken, omdat er zoveel mensen voorbij komen.
Beterlaat2021!
18-08-2022 om 10:15
Komisch dat Ben van Denise lopend met z'n bagage verdween. Geen grote dikke auto meer in beeld.
Ik vond hem een beetje vreemd (ijdel) type. Ook zo raar dat hij Dave aansprak met 'zonnestraaltje'....
Nota Bene : Angela de Jong heeft in het AD weer haar hele column aan dit programma gewijd.
"Onder welke steen heeft de producent deze mensen vandaan geplukt? Het programma is een dekmantel om zoveel mogelijk rare mensen bij elkaar te brengen en zo spraakmakende TV te creëren "
LostJellyfish83
18-08-2022 om 10:47
😂 daar heeft Angela wel gelijk in. Veel vreemde vogels dit jaar in het programma.
redbulletje
18-08-2022 om 11:02
Beterlaat2021! schreef op 18-08-2022 om 10:15:
Komisch dat Ben van Denise lopend met z'n bagage verdween. Geen grote dikke auto meer in beeld.
Ik vond hem een beetje vreemd (ijdel) type. Ook zo raar dat hij Dave aansprak met 'zonnestraaltje'....Nota Bene : Angela de Jong heeft in het AD weer haar hele column aan dit programma gewijd.
"Onder welke steen heeft de producent deze mensen vandaan geplukt? Het programma is een dekmantel om zoveel mogelijk rare mensen bij elkaar te brengen en zo spraakmakende TV te creëren "
Maar daarom is dit programma ook een kijkcijferkanon. Als het om saaie types zou gaan is er geen hond die kijkt. Ga zo door RTL! 
Rondstruiner
18-08-2022 om 11:47
Als het te extreem wordt en het te vaak mensen zijn die in elk programma opdraven, haak ik juist af. Bij dit seizoen bijv bij die eerste man bij Astrid, of die Desiree bij Hans, dat vind ik niet echt leuk, gaat veel te ver.
Ik vind het ook onethisch als bewust dat soort mensen worden gezocht, omdat de makers ook wel weten wat er over ze wordt gezegd op social media. Dus waarschijnlijk kijk ik volgend jaar niet meer.
Maar goed, dit soort programma's gaan mij sowieso snel vervelen. Ik heb ook kort naar Lang leve de liefde en First dates gekeken, tot ik op een gegeven moment dacht: waarom zit ik hier nou in hemelsnaam naar te kijken.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.