Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Wat een kromme redenering van Martijn over het moment van vertellen bij het kampvuur. Had Susanne even apart genomen, vreemd moment zo op die manier.

Moxxie schreef op 17-08-2022 om 21:31:

Op de een of andere manier lijken de gesprekken met Denise nooit vanzelf te gaan, het heeft vaak iets weg van een sollicitatiegesprek.

Ja idd. Maar iemand, broer? Zus? had haar gezegd wat voor soort dingen zd zou kunnen vragen. Dus ik denk dat ze probeert de goede vragen te stellen. En dam met een camera erbij

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-08-2022 om 21:48

MidasWolf schreef op 17-08-2022 om 21:42:

Wat een kromme redenering van Martijn over het moment van vertellen bij het kampvuur. Had Susanne even apart genomen, vreemd moment zo op die manier.

Compleet bizar! Fenna wist ook niet wat ze ermee moest geloof ik. Sjemig  

Brrr, als ik Fenna was zou ik het hier accuut benauwd van krijgen hoor. Heel lief, maar het leek wel een huwelijksaankondiging. 

ja raar he. Fenna keek  ook echt heel verbaasd.

ik heb allemaal t idee dat ik marion die bij hans was ken ( van vroeger uit de buurt).  maar kon niks vinden over dr,balen hahha, 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

17-08-2022 om 21:50

Meesje schreef op 17-08-2022 om 21:49:

Brrr, als ik Fenna was zou ik het hier accuut benauwd van krijgen hoor. Heel lief, maar het leek wel een huwelijksaankondiging.

Zeg dat. Ik ben niet verbaasd als ze binnenkort haar koffers pakt en snel weggaat 😂

Ja, beetje lullig voor Suus wel zoals hij het deed. Maar d’r komt eindelijk wat meer persoonlijkheid uit bij hem. Nou hopen dat Fenna niet te hard geschrokken is van een liefdesverklaring op dag 2..

Hans met zn verrassing..Ik dacht die gaan wat speciaals doen. Maargoed uit eten is ook leuk.

De nieuwste bij Denise vind ik leuk. Weet niet precies waarom, maar vind hem wat hebben. Stuk spontaner en minder ongemakkelijk. Denk dat hij na een tijdje Denise te saai gaat vinden.

Die nieuwe bij Natasja.. die komt niet helemaal goed uit de verf geloof ik. Denk dat hij zich nog wat ongemakkelijk voelt.

MidasWolf schreef op 17-08-2022 om 21:42:

Ja, hoe verzin je het, toch? Ik kon het nauwelijks geloven, echt niet netjes. Ik weet niet of Fenna er nog lang zal zijn....

Martijn loopt veel te veel van stapel. 
Mijn ervaring is dat wat snel komt, heel snel weer kan gaan. Maar wie weet, passen ze perfect bij elkaar. 

Ook vader pinkte een traantje weg.

Suzanne had niet bij hem gepast, hij is veel te lief voor haar. 

En er komt weer een nieuw seizoen, hopelijk met kerst al, anders moeten we zo lang wachten. Al is het de vraag of iemand zich nog wíl aanmelden. 

Vrijevlinder schreef op 17-08-2022 om 22:13:

Martijn loopt veel te veel van stapel.
Mijn ervaring is dat wat snel komt, heel snel weer kan gaan. Maar wie weet, passen ze perfect bij elkaar.

Ook vader pinkte een traantje weg.

Suzanne had niet bij hem gepast, hij is veel te lief voor haar.

En er komt weer een nieuw seizoen, hopelijk met kerst al, anders moeten we zo lang wachten. Al is het de vraag of iemand zich nog wíl aanmelden.

Ik zou dit programma het liefst doorlopend willen zien, echt heerlijke tv. Maar ja wie meldt zich aan. Wellicht kunnen ze het concept ook in Australië en Vlaanderen slijten en dan hier op tv uitzenden.

martijn met zijn: we vieren t met zijn allen en als t niks wordt vieren we t ook?🤷‍♀️😂

redbulletje schreef op 17-08-2022 om 22:17:

[..]

Ik zou dit programma het liefst doorlopend willen zien, echt heerlijke tv. Maar ja wie meldt zich aan. Wellicht kunnen ze het concept ook in Australië en Vlaanderen slijten en dan hier op tv uitzenden.

Ja precies, net zoals dat programma first dates ook elke dag te zien is, hele jaar rond

Moxxie schreef op 17-08-2022 om 21:31:

Op de een of andere manier lijken de gesprekken met Denise nooit vanzelf te gaan, het heeft vaak iets weg van een sollicitatiegesprek.

Ze vergelijkt iedereen met een ex. Beetje dominant en hup geen kans. 

Het is natuurlijk voor niemand een normale situatie om elkaar te leren kennen maar het is bij iedereen zo krampachtig. Behalve bij Richard en Simone.

redbulletje schreef op 17-08-2022 om 22:17:

[..]

Ik ben voor. 

Er is volgens mij reeds een Vlaamse versie maar hier niet te zien. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.