Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Hoe ze haar arm om haar nek hield, heel vreemd. Als een soort zelfbescherming. En ze wilde van beide mannen ook geen knuffel. Laten wel van de patatboer/vriend.

Mug schreef op 15-08-2022 om 11:35:

Astrid heeft gereageerd op Instagram op dat hele incident. Dat ze van zichzelf geschrokken is en ze het vreselijk vind dat ze HJ hier zo mee kwetste. Ze hebben het buiten de camera's ook uitgepraat.

Toch wel netjes van haar.

Waar is dat te vinden? 

Vrijevlinder schreef op 15-08-2022 om 17:31:

[..]

Waar is dat te vinden?

Volgens mij al Story dus dan is 't al weg

Brabeau schreef op 15-08-2022 om 18:54:

[..]

Volgens mij al Story dus dan is 't al weg

Oke. 

Ik ben benieuwd of ze vanavond op tv komen en of het goed is uitgepraat. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-08-2022 om 19:40

Vrijevlinder schreef op 15-08-2022 om 17:31:

[..]

Waar is dat te vinden?

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5326686/astrid-harmjan-geschoffeerd

Hier staat het nog verteld. Op Instagram weet ik het niet. 

Is er wel een Hans om te leren kennen, is dit niet gewoon Hans . En zoeken ze naar iets wat er misschien niet is.

Grappig hoe uiteindelijk de hond de muis ving bij Ted, het leek net een scène uit Tom en Jerry al die drukte en die mannen maar rustig op dat terras zitten.

Richard en Simone zijn voor mij eigenlijk al een stel zoals ze daar samen zijn, zeg de rest gewoon af zou ik zeggen. Als er nog andere vrouwen zouden komen.
De eventuele andere vrouwen  lopen daar dan voor spek en bonen.

Tjerk met z'n C&A opmerking 😑

Richard ga ik alleen maar minder leuk vinden. Zo verongelijkt dat die nieuwe dame gelijk weer weg wil. Dat ze hem geen kans heeft gegeven en hem afwijst omdat ie druk is. Nee man, je woont samen met de eerste date. Dat ziet die nieuwe toch ook. Zíj heeft nooit een serieuze kans gekregen, niet andersom. 

Brabeau schreef op 15-08-2022 om 21:15:

Tjerk met z'n C&A opmerking 😑

Ja pfff. Eikel

Meesje schreef op 15-08-2022 om 21:16:

Richard ga ik alleen maar minder leuk vinden. Zo verongelijkt dat die nieuwe dame gelijk weer weg wil. Dat ze hem geen kans heeft gegeven en hem afwijst omdat ie druk is. Nee man, je woont samen met de eerste date. Dat ziet die nieuwe toch ook. Zíj heeft nooit een serieuze kans gekregen, niet andersom.

Ja, vooral omdat hij zelf meteen zijn oordeel klaar had bij Maureen. En dan nu heel gepikeerd zijn. Flauw. Wees gewoon blij met Simone en zeik niet.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

15-08-2022 om 21:20

Brabeau schreef op 15-08-2022 om 21:15:

Tjerk met z'n C&A opmerking 😑

Zo lullig! En over die petten ook al zo stom. 

Ted vond dat gelukkig niet erg leuk allemaal. 

Mug schreef op 15-08-2022 om 21:20:

[..]

Zo lullig! En over die petten ook al zo stom.

Ted vond dat gelukkig niet erg leuk allemaal.

Zou dat een stukje onzekerheid vanaf zijn kant zijn, die hij zo verbloemd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.